loader
Obeziteyle mücadele okulu açıldı

Obeziteyle mücadele okulu açıldı

Muratpaşa Belediyesi ve Antalya Tabip Odası, obeziteye savaş açtı. Genetik, fizyolojik, psikolojik ve

çevresel faktörlerden beslenen, tansiyon, şeker ve hatta kısırlığa kadar hastalığa neden olan

obeziteye karşı, iki kurumun işbirliğiyle mahallerde eğitim seminerleri başladı.

Muratpaşa Belediyesi, çocuk, genç ve yetişkinlere yönelik spor okulları ve diyetiysen hizmetinin

ardından Antalya Tabip Odası işbirliğinde çağın vebası olarak nitelendirilen obeziteyle mücadele için

ortak çalışma takvimi açıkladı. Genetik, fizyolojik, psikolojik ve çevresel faktörlerden beslenen,

tansiyon, şeker ve hatta kısırlığa kadar hastalığa neden olan obeziteye karşı iki kurum, mahallerde

ücretsiz eğitim seminerleri gerçekleştiriyor.

Obezitiyle mücadele okulunun ilk dersi Etiler Mahallesi’nde gerçekleşti. Antalya Tabip Odası Başkanı

Prof. Dr. Nursel Şahin, Dr. Emine Evin Şedele, Dr. Gülsüm Gülay Yılmaz’ın katıldığı seminerde obezite,

spor, sağlıklı ve dengeli beslenme gibi konularda bilgilendirme yapıldı. Etiler Mahallesi’nde kadınların

yoğun ilgi gösterdiği seminer, soru-cevapla sona erdi. Obeziteyle mücadele okulunun ikinci dersi ise

28 Şubat’ta Yenigöl Mahallesi’nde bulunan spor merkezinde saat 14.00’de başlayacak.


Etiketler: MURATPAŞABELEDİYESİ ANTALYATABİPODASI OBEZİTE TANSİYON ŞEKER DR.NURSELŞAHİN DR.EMİNEEVİNŞEDELE DR.GÜLSÜMGÜLAYYILMAZ ETİLERMAHALLESİ AKDENİZ ANTALYA FACEBOOK İNSTAGRAM İNSTAGOOD

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Zafer Bayramı Edip Akbayram konseriyle coşkuyla kutlandı

Zafer Bayramı Edip Akbayram konseriyle coşkuyla kutlandı
On binler Cumhuriyet Meydanı’nda buluştu
Antalya Büyükşehir Belediyesi, 30 Ağustos Zafer Bayramı'nın 97. Yıldönümünü on
binlerin akın ettiği Cumhuriyet Meydanı'nda Edip Akbayram konseri ile kutladı. Başkan
...

Tütüncü’ye hizmet teşekkürü

Tütüncü’ye hizmet teşekkürü


7 yıl önce Best Haber

Adnan Menderes  Olimpik Yüzme Havuzu’nda gerçekleştirilen Okul Sporları Yıldızlar Yüzme İl Birinciliği müsabakalarına katılan Kepez Gençlik Hizmetleri Spor İlçe Müdürü Yüksel Dorul,  ilçeye kazandırdığı donanımlı tesisten dolayı  Kepez Belediye Başkanı Ha...

Paşanın Melekleri sezonu resmen açtı

Paşanın Melekleri sezonu resmen açtı

Hentbolda bu sezon üç kulvarda birden mücadeleye hazırlanan Muratpaşa Belediyespor kadın hentbol takımı, törenle yeni sezonu açarken törende hentbolun geleceği için Doğa Koleji’yle yapılan iş birliğinin ilk imzaları atıldı....