loader
Antbirlik'in enerjisi güneşten

Antbirlik'in enerjisi güneşten

Antbirlik 25 milyonluk Güneş Enerji Tesisi için, TEDAŞ'dan onay aldı

Antalya Pamuk ve Narenciye Tarım Satış Kooperatifleri Birliği (ANTBİRLİK) kendi enerjisini güneşten üretecek. Toplam 30 bin metrekare kapalı alan üzerine kurulacak Güneş Enerji Tesisi 25 milyon liraya mal olacak.

Yatırım 3 yılda amorti edecek

İki tesis üzerine kuurulacak Güneş Enerji Tesislerinde 4 megavatlık elektrik üretimi yapılacak. Yatırımın 3 yılda amorti edeceğini belirten Antbirlik Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Yavuz, Türkiye Elektrik Dağıtım A.Ş.'den (TEDAŞ) gerekli izinleri aldıklarını açıkladı.

Tüketen değil üreten olacağız”

Aksu'da 21 bin ve Serik/Çardır tesislerinde 9 bin metrekare kapalı alan üzerine yapılacak 2 Etaplı Güneş Enerji Tesisi kurumuna en kısa zamanda başlanacağını açıklayan Başkan Yavuz, “Proje, 2021'de tam kapasite ile faal hale gelecek. Biz tüketen değil üreten olacığız” diye konuştu.

 

 


Etiketler: ANTBİRLİK GÜNEŞENERJİSİ TEDAŞ MUSTAFAYAVUZ AKDENİZ ANTALYA FACEBOOK İNSTAGRAM İNSTAGOOD

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Semih Esen, ‘Salı Grubu’nun konuğu oldu

Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, Sanayici, İş Adamları ve Kanaat Önderleri Grubu Başkanı Muharrem Koç’un evsahipliğinde düzenlenen Salı Grubu...

Kepez’de gerçeğini aratmayan tatbikat

Kepez Belediyesi’nin çalışan personelini olası yangınlara hazırlamak amacıyla gerçekleştirdiği ‘Yangın ve Tahliye Tatbikatı’ gerçeğini aratmadı.

Kepez’de gerçeğini aratmayacak bir yangın ve tahliye tatbikatı yapıldı. Kepez Belediyesi’nin İş Sağlı ve Güvenliği Bi...

Antalya'dan Elazığ'a dayanışma eli

24 Ocak akşamı Elazığ'da meydana gelen ve birçok vatandaşımızın yaşamına mal olan deprem

sonrasında, CHP Antalya İl Başkanlığı'nın yardım tırı yola çıktı.

24 Ocak akşamı meydana gelen ve birçok vatandaşımızın yaşamını kaybettiği Elazığ depremi için CHP

Anta...