loader
TURUNÇ MASA

TURUNÇ MASA

Her 2.5 dakikada bir görüşme

Antalya’nın nüfusu 500 bine yaklaşan ilçesi Muratpaşa’da, ilçe sakinlerinin belediye yönetimine

katılmasını sağlayan Turunç Masa’nın 444 80 7 numaralı telefonu kasım ayında her 2.5 dakikada bir

çaldı. Çağrı Merkezi, bir ay içinde 16 bin 891 çağrıya cevap verirken başvuru masası ise 26 bin 550

kişiyle görüştü.

Muratpaşa Belediyesi’nin ilçe sakinlerinin belediye yönetimine katılmasını ve hizmetlerin herkese eşit

ve eksiksiz ulaşmasının sağlayan Turunç Masa projesi Aralık 2014’te hizmete girdi. Başvuru masası, 7

gün 24 saat çalışan çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web, basın gibi birimleriyle

Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini alıp çözüme kavuşturan Turunç Masa’ya sadece Kasım

ayında 11 bin 713 başvuru gerçekleşti.

Başvuruların yüzde 77.5’i yani 9 bin 83’ü çağrı merkezi üzerinden gerçekleştirilirken aynı dönemde

Turunç Masa’nın 444 80 07 numaralı telefonu 16 bin 891 kez çaldı. Her 2.5 dakikada bir görüşmenin

yapıldığı çağrı merkezinin yanı sıra başvurusu masası da bir ay içinde 26 bin 550 kişiyle görüştü. İlçe

sakinlerinin istek, öneri ve şikayetlerinin belediyedeki seyrini takip eden koordinasyon merkezi ise

Kasım’da 17 bin 345 görüşme gerçekleştirdi. Tüm bu sürecin sonunda gerçekleştirilen denetimlerde

ilçe sakinlerinin memnuniyet oranı ise yüzde 86.4 olarak gerçekleşti.


Etiketler: AKDENİZ ANTALYA MURATPAŞA TURUNÇMASA TÜRKİYE

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Halk Et’in ikinci mağazası Manavgat’ta açılıyor

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in halkı ekonomik ve kaliteli etle
tanıştırdığı Halk Et mağazasının ikinci şubesi Manavgat’ta açılıyor.
Yerelden ve kırsaldan kalkınma hedefiyle yola çıkan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı
Muhittin Böcek&...

Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Üniversitemiz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (MYO) öğrencileri, Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle Rektörümüz Prof. Dr. Erdal Necip Yardım’ı makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk, Öğr. Gö...

ASAT Elmalı’nın alt yapı sorunlarını çözüyor

ASAT Elmalı’nın alt yapı sorunlarını çözüyor
Antalya Büyükşehir Belediyesi kırsaldaki vatandaşların alt yapı sorunlarını hızla çözmeye
devam ediyor. ASAT bu kapsamda Elmalı Çaybaşı’nda 400 metrelik yeni içme suyu hattı ile
Akçay’da kanalizas...