loader
Ahmet Düverioğlu üç yıl daha Fenerbahçe Beko’da

Ahmet Düverioğlu üç yıl daha Fenerbahçe Beko’da

Bobby Dixon ile 2 yıllık yeni kontrat imzalayan Fenerbahçe Beko, şimdi de Ahmet Düverioğlu'nun sözleşmesinin 3 yıl daha uzatıldığını açıkladı.

Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi ve Turkish Airlines EuroLeague takımlarından Fenerbahçe Beko, Ahmet Düverioğlu'nun sözleşmesinin 3 yıl daha uzatıldığını açıkladı.

Kulüpten yapılan açıklama şu şekilde:

 

"Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, mücadele ettiği tüm kulvarlarda şampiyonluk hedefiyle yoluna devam ederken, önümüzdeki sezonlar için de hazırlanmayı sürdürüyor. Ekibimiz bu doğrultuda yapılan çalışma kapsamında, başarılı pivot Ahmet Düverioğlu’nun sözleşmesini 3 yıl daha uzatmıştır.

 

Fenerbahçe formasını 2016-17 sezonunda bu yana başarıyla terleten Ahmet Düverioğlu, bu süreçte kazanılan tarihi başarılarda da önemli pay sahibi olmuştu. Ahmet, formamızı giydiği süreçte gösterdiği gelişim ve ortaya koyduğu performansla da büyük takdir topladı. Takımımızın uzun rotasyonunun en önemli parçalarından biri olan Ahmet, Fenerbahçe Beko formasını 2021-2022 sezonunun sonuna dek giymeye devam edecektir.

 

Yapılan bu anlaşmanın kulübümüz ve sporcumuz için hayırlı olmasını diler, Ahmet Düverioğlu’na Fenerbahçe Beko forması altında nice büyük başarılar ve kupalar dileriz."

 

 

KAYNAK: FANATİK.COM

 

Bu haberi kaynağından okumak için lütfen linke tıklayınız;https://www.fanatik.com.tr/ahmet-duverioglu-uc-yil-daha-fenerbahce-bekoda-2056036


Etiketler: FENERBAHÇE BASKETBOL TÜRKİYE SPOR BEKO

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Fenerbahçe – Galatasaray derbisi Şubat ayına damga vurdu!

Medya Takip Merkezi’nin Şubat ayı kapsamında yaptığı medya araştırmasına göre, geçtiğimiz ayın spor

gündemini Fenerbahçe – Galatasaray derbisi belirledi. Fenerbahçe’nin ezeli rakibi Galatasaray’ı evinde

misafir ettiği maçta, Fenerbahçe mağlubiyet yaşad�...

Kepez de galibiyet sevinci

Kepez de galibiyet sevinci


7 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyespor U-19 Takımı, Karayolları Tesislerinde Yolspor ile karşı karşıya geldi. Kepez Belediyespor mücadeleyi 6-1 kazandı.

Kepez Belediyespor U-19 Futbol Takımı, sezonun ikinci yarı ilk maçını Yolspor ile yaptı.  Karayolları Tesislerindeki karşılaşmayı Kepez Belediyespor U-19 Futbol Takımı, 6-1&rsq...

Galatasaray'ın yeni transferi İstanbul'da

Galatasaray'ın transferleri hız kesmiyor! Sarı Kırmızılı ekip son olarak Nzonzi ile el sıkıştı. Nzonzi son olarak 26 milyon Euro gibi bir bonservis bedeliyle Roma’ya transfer olmuştu.

Galatasaray'ın yeni transferi Nzonzi'yi taşıyan uçak İstanbul'a indi.
Galatasaray'ın transfer g&...