loader
 12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

HES kodu eşleştirmesi yapmayı unutmayın
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalya İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararı gereğince toplu ulaşımda 12-20 yaş arası genç ve çocukların toplu ulaşım kartları 1 Şubat Pazartesi gününden itibaren kullanıma açılacağını bildirdi. Toplu ulaşımdan faydalanabilmek için Antalyakart'ları HES kodları ile eşleştirilmesi gerekiyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ŞEHİRLER ARASI YOL ÜCRETLERİNE ZAM

Ramazan Bayramına sayılı günler kala Otobüs şirketleri tarafından bilet ücretlerine neredeyse %60’lara varan zamlar yapıldı…

Ortaya çıkan rakamlar gerçekten çok astronomik boyutlara ulaşmış durumda…Bazı güzergahlarda Uçak bilet fiyatlarından daha fazla ücret ta...

Gazipaşa Belbaşı Yaylası'nda karda mahsur kalan vatandaş kurtarıldı
Haberin Devamı
Manavgat Ali İhsan Barut İlköğretim Okulu 3’ncü sınıf öğrencisi Mustafa Muhammed Gayretli, “Doğayı Koruma Planım” adlı projesini teslim etmek amacıyla Manavgat Belediyesi’ni ziyaret etti. Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen’e hitaben yazdığı mektup
Haberin Devamı