loader
 12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

HES kodu eşleştirmesi yapmayı unutmayın
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalya İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararı gereğince toplu ulaşımda 12-20 yaş arası genç ve çocukların toplu ulaşım kartları 1 Şubat Pazartesi gününden itibaren kullanıma açılacağını bildirdi. Toplu ulaşımdan faydalanabilmek için Antalyakart'ları HES kodları ile eşleştirilmesi gerekiyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Feci kaza! Anne ile çocuğu hayatını kaybetti

Konya’nın Kulu ilçesinde otomobil ile TIR'ın çarpışması sonucu anne ile çocuğu hayatını kaybetti, baba yaralandı.

Kaza, saat 21.45 sıralarında Konya Ankara Karayolu Türkiye Şoförler ve Otomobilciler Federasyonu Tesisleri yanında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Ankara&rs...

Tütüncü’nün 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü Mesajı

Kıymetli Basın Mensupları;

Sizler toplumun her alanda yaşadığı sorunları ve bu sorunların çözüm önerilerini,  yeri geldiğinde canınız pahasına dahi kaleme alarak kamuoyuna aktaran çok kıymetli bir mesleğin mensuplarısınız.  

Zor şartlar altında, gece gündüz demeden me...

Elmalı ve Korkuteli'de ata tohumları çimlendi

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin Elmalı ve Korkuteli'de ekime müsait alanların tarıma kazandırılması için çiftçilere Kasım ayında dağıtılan ata buğday tohumları çimlendi. Kar yağışları da çiftçiyi ayrıca mutlu etti. 

...