loader
 12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

HES kodu eşleştirmesi yapmayı unutmayın
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalya İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararı gereğince toplu ulaşımda 12-20 yaş arası genç ve çocukların toplu ulaşım kartları 1 Şubat Pazartesi gününden itibaren kullanıma açılacağını bildirdi. Toplu ulaşımdan faydalanabilmek için Antalyakart'ları HES kodları ile eşleştirilmesi gerekiyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Polis, koronavirüs tedbirlerini hiçe sayarak evi kumarhaneye çeviren 6 kişiye para cezası kesti

Antalya'da bir evde kumar oynandığına dair ihbar alan polisler, baskın düzenledi. Koronavirüs önlemlerini hiçe sayan 6 kişiler gözaltına alındı. Kumarı oynayan ve oynatan kişiye para cezası kesildi.

Antalya'nın Haberin Devamı

Hız tutkusu ölüm getirdi: 2 ölü

Antalya’nın Gazipaşa ilçesinde Tek Teker Arif lakabıyla binilen motosiklet akrobatı Arif Razgatlıoğlu, aşırı hız nedeniyle kamyonetin arkasına çarptı.

Kazada, Razgatlıoğlu ve arkasında bulunan kadın yolcu olay yerinde can verdi.

Kaza, saat 17.00 sıralarında Gazipaşa Sahil Yolu&rs...

Türel, Akıllı Şehir Projesi anlattı

Sekiz farklı ülkeden yirmi sekiz ortak, enerji, ulaşım ve Bilgi ve İletişim Teknolojileri (BİT) alanlarındaki yenilikçi ve entegre çözümlerin büyütülmesi ve çoğaltılması yoluyla Avrupa kentsel dönüşüm sürecini güçlendirmeyi amaçlayan bir akıllı şehir pr...