loader
 12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

HES kodu eşleştirmesi yapmayı unutmayın
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalya İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararı gereğince toplu ulaşımda 12-20 yaş arası genç ve çocukların toplu ulaşım kartları 1 Şubat Pazartesi gününden itibaren kullanıma açılacağını bildirdi. Toplu ulaşımdan faydalanabilmek için Antalyakart'ları HES kodları ile eşleştirilmesi gerekiyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Zorlu enerji webs'i imzaladı

Zorlu enerji webs'i imzaladı


7 yıl önce Best Haber

Akıllı Hayat 2030 vizyonu doğrultusunda hayata geçen sürdürülebilirlik odaklı değişim ve dönüşüm hareketinin en önemli halkalarından biri olan toplumsal cinsiyet eşitliği konusundaki çalışmalara Zorlu Enerji, toplumsal cinsiyet eşitliği programıyla katkı sağlıyor. Bu vizyondan yola ç...

 Büyükşehir Belediyesi'nden Kemer'de çalışma

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü tarafından Kemer İlçesi'nde sorunlu içme suyu hattında çalışma başlatıldı.

...
1.5 yaşındaki çocuk 2. katın balkonundan düştü

Olay, Aşağı Hisar Mahallesi 4588 Sokak üzerinde meydana geldi. 3 katlı binanın 2. katındaki balkonda tek başına oynayan 1.5 yaşındaki Z.B. isimli kız çocuğu, beton zemine düştü. Bir vatandaş tarafından Özel Akdeniz Hastanesine kaldırılan minik kız, yapılan ilk müdahalenin ardından Manavgat Devlet Hastane...