loader
 12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

HES kodu eşleştirmesi yapmayı unutmayın
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalya İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararı gereğince toplu ulaşımda 12-20 yaş arası genç ve çocukların toplu ulaşım kartları 1 Şubat Pazartesi gününden itibaren kullanıma açılacağını bildirdi. Toplu ulaşımdan faydalanabilmek için Antalyakart'ları HES kodları ile eşleştirilmesi gerekiyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

İbradı Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru’dan Yeni Yıl Mesajı

İbradı Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru yeni yıl dolayısıyla kutlama mesajı yayınladı.

İbradı Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru yeni yıl dolayısıyla kutlama mesajı yayınladı.

Başkan Küçükkuru yeni yıl dolayısıyla yayınladığı kutlama mesajında; “2021 ...

 Tünektepe Teleferik bakıma giriyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi Tünektepe Teleferik ve Sosyal Tesisleri yıllık periyodik bakıma giriyor. Bakım çalışmaları sebebiyle Tünektepe Teleferik ve Sosyal Tesisleri 18 Ocak Pazartesi gününden itibaren bir süre hizmet veremeyecek.

...
Oda ve borsalardan sağlık çalışanlarına anlamlı destek

Antalya'daki Oda ve Borsa başkanları, pandemi sürecinde fedakarca görev yapan, ilçelerdeki kamu sağlık çalışanlarına moral ziyaretinde bulundu. Sağlık çalışanlarına "Varlığınız sağlığımız, iyi varsınız" yazılı birer buket çiçek veren oda ve borsa başkanları "Sağlı...