loader
 12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

HES kodu eşleştirmesi yapmayı unutmayın
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalya İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararı gereğince toplu ulaşımda 12-20 yaş arası genç ve çocukların toplu ulaşım kartları 1 Şubat Pazartesi gününden itibaren kullanıma açılacağını bildirdi. Toplu ulaşımdan faydalanabilmek için Antalyakart'ları HES kodları ile eşleştirilmesi gerekiyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

“Ekonomiye Güç Katanlar Ödülü” PTT’nin

Anadolu Yayıncılar Derneği tarafından bu yıl 5. kez düzenlenen “Anadolu Medya Ödülleri” töreni Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımlarıyla gerçekleşti. Ulusal, yerel gazeteci ve Türkiye’nin önde gelen kuruluşlarının katıldığı ayrıca basın mensuplarına farkl...

İNÖNÜ’YE HAKARET EDEN OKUL MÜDÜRÜ ÖDÜLLENDİRİLECEK Mİ?

Geçtiğimiz günlerde gündeme gelen Alanya ilçesi Mahmutlar İlkokulu Müdürü

Uyar’ın hakaret içeren sosyal medya paylaşımı için hala Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından

soruşturma açılmadığını belirten CHP’li Zeybek verdiği soru ö...

Boyner ve YKM mağazaları geçici olarak kapandı

COVID-19’un küresel olarak gündeme geldiği günden bu yana müşterilerinin ve çalışanlarının sağlığını korumak adına mağazalarında, merkez ofisinde ve depolarında en üst seviyede önlemler alan Boyner, salgının yavaşlatılmasına destek olmak için mağazacılık operasyonlarına ara verdi. Haberin Devamı