loader
 12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

HES kodu eşleştirmesi yapmayı unutmayın
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalya İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararı gereğince toplu ulaşımda 12-20 yaş arası genç ve çocukların toplu ulaşım kartları 1 Şubat Pazartesi gününden itibaren kullanıma açılacağını bildirdi. Toplu ulaşımdan faydalanabilmek için Antalyakart'ları HES kodları ile eşleştirilmesi gerekiyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ASAT Alanya Konaklı Arıtma Tesisi'nin kapasitesini iki katına çıkarıyor
Haberin Devamı
MANAVGAT BELEDİYESİ YOLLARI DÜZELTMEYE DEVAM EDİYOR

Manavgat Belediyesi, kent genelinde bozulan yolları düzeltmeye devam ediyor.

Manavgat Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, son olarak Yayla, Hocalar

ve Side Mahallelerinde bozulan yollarda yama çalışması gerçekleştirdi. 106

mahalle genelinde ulaşımın aksamaması ve gü...

Antalya’da 1909 öğrenci ağırlandı

Biz Anadoluyuz Projesi kapsamında Bitlis ve Şırnaklı öğrenciler Antalya’ya gelmeye devam ediyor. Onuncu kafile bugün Antalya’ya ayak basarken, bugüne kadar Antalya’ya toplamda 1909 öğrenci geldi. Proje kapsamında bugüne kadar Bitlis’ten 989 Şırnak’tan 920 olmak üzere toplamda 1909 &ccedi...