loader
 12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

HES kodu eşleştirmesi yapmayı unutmayın
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalya İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararı gereğince toplu ulaşımda 12-20 yaş arası genç ve çocukların toplu ulaşım kartları 1 Şubat Pazartesi gününden itibaren kullanıma açılacağını bildirdi. Toplu ulaşımdan faydalanabilmek için Antalyakart'ları HES kodları ile eşleştirilmesi gerekiyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Hayatınızı isteklerinizle şekillendirebilirmisiniz?

Geçirdiği hem ruhsal hem fiziksel rahatsızlıkların Kuantum çalışmaları ile şifalandığını gören Anıl Şehirlioğlu, şimdi tecrübelerini aktarmak için çalışıyor. “Kuantum Düşünce Tekniği” eğitimini tamamladıktan sonra, eğitim aldığı kurumda Kuantum Düşünce Tekni�...

Kepez’den şehir hastanesine 8 bin metre yol

Kepez Belediyesi, Göçerler Mahallesi’nde 372 bin 917 metrekarelik arazi üzerine yapılacak olan Antalya Şehir Hastanesi’ne ulaşımı sağlamak için bölgede 8 bin metre yol açtı.

Kepez Belediyesi, ilçeye ciddi bir değer kazandıracak olan Antalya Şehir Hastanesi’nin yapılacağı a...

Evleri yanan ailelere Belediye sahip çıktı

Döşemealtı’nda çıkan yangınlarda evleri tamamen yanarak kullanılmaz hale gelen iki aileye

Döşemealtı Belediyesi sahip çıktı. Başkan Genç’in önerisiyle Belediye Meclis’inden oy

birliğiyle evleri yanan ailelere yardım kararı çıktı.

Yeşilbayır Mahalles...