loader
 12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

HES kodu eşleştirmesi yapmayı unutmayın
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalya İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararı gereğince toplu ulaşımda 12-20 yaş arası genç ve çocukların toplu ulaşım kartları 1 Şubat Pazartesi gününden itibaren kullanıma açılacağını bildirdi. Toplu ulaşımdan faydalanabilmek için Antalyakart'ları HES kodları ile eşleştirilmesi gerekiyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Dedikoduya inandılar, sınıra akın ettiler

Kaçakçılar sosyal medyadan “Yunanistan 15 bin göçmen alacak” yalanını yaydı. Söylentiye inanan İran’daki binlerce mülteci Van, Hakkari ve Ağrı sınırlarına yığıldı, polis alarma geçti.

Yunanistan'ın sınırlardan 15 bin mültecinin geçişine izin vereceği ...

AB’li Bakanlar Aspendos’a hayran kaldı

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı ile PTT’nin beraber düzenlediği Uluslararası E-ticaret Zirvesi Serik’te başladı. Bu kapsamda Serik Belediye Başkanı Ramazan Çalık ve AK Parti İlçe Başkanı Hasan Kozan, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan ve beraberinde Katar, Bosna-Hersek, ...

 Büyükşehir 4 ilçede çiftçiye 6500 ceviz fidanı dağıttı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Başkan Muhittin Böcek'in yerelden kalkınma hedefi doğrultusunda çiftçilere desteklerini sürdürüyor. Büyükşehir Belediyesi, Korkuteli, Kaş, Elmalı ve Akseki'de ücretsiz 6 bin 500 ceviz fidanı dağıttı.

...