loader
 12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

HES kodu eşleştirmesi yapmayı unutmayın
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalya İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararı gereğince toplu ulaşımda 12-20 yaş arası genç ve çocukların toplu ulaşım kartları 1 Şubat Pazartesi gününden itibaren kullanıma açılacağını bildirdi. Toplu ulaşımdan faydalanabilmek için Antalyakart'ları HES kodları ile eşleştirilmesi gerekiyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kepez’in buğday ovaları yemyeşil

Kepez’in buğday ovaları yemyeşil


6 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi’nin, tarıma farkındalık oluşturmak ve atıl arazileri üretime kazandırmak amacıyla 540 dönüm tarlaya ektiği buğday tohumları filiz verdi.

Kepez Belediyesi, tarımsal üretime dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmak amacıyla Kirişçiler Mahallesi’nde 200 dönüml&u...

FTA Antalyaspor için önemli ziyaretler

Antalyaspor Kulübü Derneği ve Antalyaspor Vakfı Başkanı Mustafa Yılmaz, 9 Şubat 2021

tarihinde gerçekleştirilecek olan Antalyaspor A.Ş. Genel Kurulu öncesi ziyaretleri kabul edip

fikir alışverişlerinde bulunmaya başladı. Yılmaz’ın ilk konuğu, Türkiye Spor Yazarları

Derneği (T...

Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı 25. Yaş Gününü Kutluyor

Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’nın Pera Müzesi Oditoryumu’nda 25’inci kuruluş yılını kutladığı 23 Ocak 2020 Perşembe akşamı, aralarında iş, akademi ve sanat dünyasından pek çok ismin de bulunduğu davetliler duygu dolu anlar yaşadılar.

Çeyrek asra damga vuran olayl...