loader
Zeytinköy’de yeni parkın yapımı sürüyor.

Zeytinköy’de yeni parkın yapımı sürüyor.

Parklarda güneş enerjili aydınlatmaya geçmeye hazırlanan Muratpaşa Belediyesi, Başkan Ümit

Uysal’ın talimatıyla ilk çalışmayı Zeytinköy bölgesindeki 2 bin 730 metrekarelik yeni park alanında

gerçekleştiriyor. Peyzaj çalışmalarının tamamlanmasının ardından güneş enerjisiyle yapılacak

aydınlatmanın sistemi kurulacak.

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, 30 Mart yerel seçimlerine gidilirken açıkladığı yeni dönem

projelerini bir bir uygulamaya alıyor. ‘Çevrecilik yaşam biçimimiz’ başlığında yer alan bir çalışma daha

uygulamaya başlamak için gün sayıyor. Altyapı düzenlemelerinde sona gelinen 2 bin 730

metrekarelik parkta, aydınlatma sistemleri güneş enerjisi ile çalışacak. 2 bin 730 metrekarelik park

alanında tesviye ve peyzaj çalışmalarında sona gelindi. Peyzaj çalışmalarının ardından güneşle

aydınlatma sisteminin kurulumu yapılacak.

Bölgenin gelişimini her alanda desteklediklerini dile getiren Başkan Uysal “Mahallemizde kentsel

değişim ve gelişim süreci hızla ilerliyor, artık sosyal donatı alanları, parkları, spor tesisleri, okulları,

kamu kurum kuruluşlarının ve özel sektörün yatırımlarıyla kent hayatının önemli bir merkezi olacak”

dedi.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Büyükşehir Ramazan Bayramı’na hazır

Antalya Büyükşehir Belediyesi, halkın Ramazan Bayramı’nı rahat ve huzurlu geçirmesi için gereken önlemleri aldı. Zabıta, İtfaiye, ABİM ve ASAT başta olmak üzere birçok birim Ramazan Bayramı süresince görev başında olacak.

Bayram süresince Zabıta Dairesi Başkanlığı&rsq...

Kepez çocukların kalbine dokunuyor 

Sosyal belediyecilik alanında örnek projelere imza atan Kepez Belediyesi, 2018 yılında gerçekleştirdiği birçok proje ile çocuk ve gençlerin kalbine dokundu. 
Kepez Belediyesi, sosyal belediyecilik alanın da önemli projeler ortaya koyuyor. Birçok proje ile çocuk ve gençler...

Başkan Uysal, “Sadece ilçemizi zengin ettik”

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Sedir Mahallesi’nde düzenlenen Komşu Buluşması’nda “Biz sadece ilçemizi zengin ettik. Türkiye’ye örnek olacak bir tabloyuz” dedi. 
Muratpaşa Belediyesi’nin “Muratpaşa’da kimseye gurbetlik yok” sloganıyla devam eden K...