loader
Universum Türkiye’nin En Çekici İşverenleri 2020 Araştırması Başladı

Universum Türkiye’nin En Çekici İşverenleri 2020 Araştırması Başladı

Gençlerin çalışma hayatına dair beklentilerini paylaştığı, işveren markası stratejilerini şekillendiren Universum Türkiye’nin En Çekici İşverenleri 2020 Araştırması başladı.

Türkiye’de bugüne kadar yapılan en kapsamlı gençlik araştırması olan Universum En Çekici İşverenler Araştırması 2020 başladı. Her yıl merakla beklenen Universum En Çekici İşverenler Araştırması, gençlerin istihdama bakışı, sektörlerle ve şirketlerle ilgili algıları ve iş yaşamına dair beklentileriyle ilgili önemli ipuçları veriyor.

Her yıl dünyanın 61 ülkesinde 1,5 milyon gençle gerçekleşen araştırmada gençlerin kariyer ve şirket seçimlerine dair karar alma süreçlerini şekillendiren 40 temel işveren markası unsurunun ölçümü baz alınıyor. Universum, 40 temel işveren markası çekicilik niteliklerini; bilinirlik & imaj, insanlar & kültür, ücret & kariyer fırsatları ve işin nitelikleri olarak 4 kadranda detaylı inceleniyor.

Son olarak 2019’da düzenlenen ve işveren markalarının yol haritasını çizmesinde önemli bir rol oynayan Universum Türkiye’nin En Çekici İşverenleri Araştırması’nın 7.’si büyük ses getirdi.

Türkiye’deki gençlerin katılımıyla gerçekleşen 2019 araştırması, Kasım ayında başladı ve 2019 Nisan ayında tamamlandı. Türkiye’nin önde gelen 50 üniversitesinden, farklı bölüm ve alanlardan toplam 64.967 üniversite öğrencisi ve 18.338 genç profesyonel Türkiye’nin en çekici 140 işverenini seçti.

Dinamo Danışmanlık Kurucu Ortağı & Universum Global Türkiye Lideri Evrim Kuran: “7 yıldır düzenli olarak gerçekleştirdiğimiz ve çıkan sonuçlarıyla her seferinde bizi heyecanlandıran Universum En Çekici İşverenler Araştırması’nın 8.’sine başladık. 2020 Araştırması başladı ve 2020 Nisan ayında tamamlanacak. Türkiye’deki gençlerin, şirket ve işverenlerden neler beklediğini nedenleriyle ortaya koyan Universum, 2020’nin en çekici işveren markalarını da açıklayacak. Çeşitli sektörler tarafından merakla beklenen araştırma sonuçları, markaların stratejilerini belirlemede de önemli bir yere sahip. Araştırma sonuçları her yıl büyük yankı uyandırıyor. Sonuçların açıklanmasının ardından şirketler ve üniversitelerle workshoplar planlanarak, Türkiye geneli bulguları değerlendiriyoruz” dedi.


Etiketler: UNIVERSUM TÜRKİYE 2020 EVRİMKURAN GLOBALTÜRKİYE

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

TÜİK AÇIKLADI: İŞSİZLİK %11 OLDU

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) işsizlik rakamlarını açıkladı, önceki yıla göre 0,1 puan artan işsizlik Türkiye genelinde 3 milyon 537 bin kişiye ulaştı.

Türkiye genelinde 15 ve daha yukarı yaştakilerde işsiz sayısı 2018 yılında bir önceki yıla göre 83 ...

Merkez Bankası Başkanı Uysal'dan kritik açıklama: Enflasyon görünümündeki iyileşme devam ediyor

TCMB Başkanı Murat Uysal, enflasyon görünümünde iyileşmenin sürdüğüne dikkat çekerek parasal sıkılığın düzeyinin enflasyondaki düşüşün sürekliliğini sağlayacak şekilde belirleneceğini belirtti.

TCMB Başkanı Murat Uysal Türkiye Bankalar Birliğ...

Antalya’da tüm mayısların rekoru 1 milyon 645 bin turistle kırıldı

Turizmde bu yıl 14 milyon turist hedefi koyan Antalya, Mayıs ayında 1 milyon 645 turist sayısıyla 2015-2016-2017 rakamlarını geride bıraktı. Turizmde en iyi yıl olarak değerlendirilen 2014’ün Mayıs ayı rekoru da 138 bin 554 kişilik farkla kırıldı. 2014 yılının Mayıs ayında Antalya’ya gelen turist say...