loader
Umut Ormanı Bağışı

Umut Ormanı Bağışı

Şirketlerin sadece ürün ve servisleriyle değil aynı zamanda sosyal sorumluluk projeleriyle de topluma faydalı olması gerekir. Bu bilinçle yola çıkan NG Araştırma şirketi, 10. yılını doldurduğu 2019 senesini kutlamak için TEMA Vakfı aracılığıyla Umut Ormanı oluşturdu. Proje, şirkete ait ve Türkiye genelinde 300 binden fazla üyesi olan benderimki.com sitesinin üyeleriyle birlikte gerçekleştirildi. benderimki.com, Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen şirketleri için online pazar araştırmaları yapılan platform. Sitenin üyeleri ve NG Araştırma şirketinin işbirliğiyle yapılan kampanya sonucu, TEMA Vakfı aracılığıyla Edirne Yenigörice'de 3 bin fidan dikilmesi sağlandı. Bağış sertifikasını, NG Araştırma şirketini temsilen Banu Kantarcıoğlu, TEMA Vakfı’nın genel merkezinde Bağışçı İlişkileri ve Bağış Operasyon Bölüm Başkanı Alican Yurtsever’den teslim aldı. NG Araştırma şirketi genel müdürü Nedim Barut, bu projenin Türkiye’deki sadece büyük ölçekli şirketler için değil, aynı zamanda küçük ve orta ölçekli şirketler için de örnek ve ilham kaynağı olmasını temenni ediyor. Herkesin ufak bir adım atması, birlikte daha güzel bir ülke oluşturabilmemizi sağlayacaktır. Haydi Türkiye!

 


Etiketler: TEMAVAKFI UMUTORMANI NGARAŞTIRMA TÜRKİYE

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ÇEVKO Vakfı’ndan Çağrı

ÇEVKO Vakfı’ndan Çağrı


4 ay önce Best Haber

Ülkemizde sürdürülebilir geri kazanım sisteminin gelişimine öncülük eden ÇEVKO Çevre Koruma ve Ambalaj Atıklarını Değerlendirme Vakfı, yılbaşı hediye ambalajlarının ayrı biriktirilerek mahallelerdeki geri kazanım kutularına atılması çağırısında bulundu. ÇEVKO Vakf...

​Aşkını Canlı Tutmayı Başaranın İlişkisi de Uzun Oluyor

Sevmek sevilmek belki de dünyadaki en iyi hissettiren duygulardan biri! Manevi olarak sizi düşünen birinin hem en yakınınızda olan bir arkadaş hem de 'Seni seviyorum'' dediğinde içinizi ısıtan birinin varlığı çok değerli… Her ne kadar bu taze duyguların varlığı ilişkinin ilk zamanlarında &c...

TÜRK KAHVESİNİ EN ÇOK AKDENİZLİLER SEVİYOR

Bir markanın Türkiye çapında gerçekleştirdiği anketin Akdeniz Bölgesi’ne ilişkin kısmı yayınlandı. Anket sonuçlarına göre Türk kahvesini en çok Akdenizliler seviyor. Yapılan araştırmaya göre, Akdeniz Bölgesi’nde günde ortalama 1,09 fincan Türk kah...