loader
Öğrencilere toplu ulaşımda bir müjde daha

Öğrencilere toplu ulaşımda bir müjde daha

Başkan Böcek’ten öğrencileri sevindiren karar
Liseden mezun olanlar 1 yıl daha indirimden yararlanacak
Antalya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) öğrencileri
sevindirecek bir dizi karar imza attı. Başkan Muhittin Böcek’in talimatıyla UKOME
tarafından yapılan düzenleme ile liseden mezun olan geçler, üniversiteye hazırlık süresince 1
yıl daha indirimli kart kullanabilecekler. UKOME ayrıca Alanya’nın ardından Kemer, Serik,
Manavgat ve Gazipaşa’da da toplu ulaşım araçlarında öğrenci indirimi yaptı.
Üniversite öğrencilerine 5 metreküp su kullanımını bedava yapan, ardından Alanya’da toplu
ulaşımı 2.25 liradan 1.80 liraya indiren Antalya Büyükşehir Belediyesi, öğrencileri
sevindirecek kararlar almaya devam ediyor. Antalya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım
Koordinasyon Merkezi (UKOME), Başkan Muhittin Böcek'in talimatıyla liseden mezun olan
gençlerin, mezuniyetten sonra bir yıl daha indirimli toplu ulaşım kartını kullanmaya devam
etmesi yönünde karar aldı.
4 İLÇEDE DAHA ÖĞRENCİ İNDİRİMİ
UKOME ayrıca Alanya’nın ardından 4 ilçede daha öğrenciler için toplu ulaşım fiyat
tarifesinde indirim uyguladı. Kemer, Serik, Manavgat’ta 2.25 lira olan öğrenci ücreti 2 liraya,
Gazipaşa’da 2.50 lira olan toplu ulaşım fiyatı 2 liraya indirildi.
ÖĞRENCİLERE HAYIRLI OLSUN
Yeni UKOME kararlarının ve halk otobüslerinde geçerli olan indirimli fiyatların tüm
öğrencilere hayırlı olmasını dileyen Başkan Muhittin Böcek, “Gazi Mustafa Kemal
Atatürk’ün geleceğimizi emanet ettiği gençlerimiz bizler için çok değerli. Onların eğitimlerine
devam edebilmesi için Antalya Büyükşehir Belediyesi olarak elimizden gelen katkıyı
sunmaya devam ediyoruz. Daha önce Alanya’da hayata geçirdiğimiz indirim kararını 4
ilçemiz için daha aldık. Üniversiteye hazırlanan gençlerimizi de unutmadık. Liseden sonra bir
yıl daha indirimden faydalanacaklar. Öğrenci kardeşlerimiz ve gençlerimiz için çalışmaya,
onlara destek olmaya devam edeceğiz” dedi.


Etiketler: MUHİTTİNBÖCEK ANTALYABÜYÜKŞEHİR UKOME ÖĞRENCİİNDİRİMİ ULAŞIM AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

YANGIN VE SONRASI

YANGIN VE SONRASI


5 yıl önce Best Haber

Manavgat’ta 28 Temmuz günü başlayan yangınlar ne yazık ki on gün boyunca kontrol altına alınamadan devam etti. Bu yangında çıkaracak çok ders olduğunu görmüş olduk. Öncelikle başta Manavgat olmak üzere yangında zarar gören tüm ülkeme geçmiş olsun dileklerimi g&ou...

Antalya’nın Cazibe Noktaları Ekranlara Taşınacak

Antalya’nın Cazibe Noktaları Ekranlara Taşınacak

Profesyonel rehber, tarihçi ve yazar Saffet Emre Tonguç’un hazırlayıp sunduğu Ayrıcalıklı

Rotalar programı, bu hafta Antalya’yı ekrana taşıyor. Antalya Tanıtım Vakfı (ATAV) Başkanı

Yeliz Gül Ege, “PR Banu Tongu&ccedi...

Kepez’in ‘Sağlık Tır’ı Kuzeyyaka’da

Kepez Belediyesi’nin gezici ‘Sağlık Tır’ı, mahalle mahalle dolaşmaya devam ediyor. Kepez’in 68 mahallede 73 kez gerçekleştirdiği göz sağlığı taraması hizmetinden 15 bin 111 kişi yararlandı.

Kepez Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü, ‘Sağlık Tır’ı ile hizmet...