loader
Tütüncü, personeliyle bayramlaştı

Tütüncü, personeliyle bayramlaştı

Tütüncü, personeliyle bayramlaştı

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, her zaman olduğu gibi bayram sevincini ilk önce personeliyle paylaştı. Başkan Tütüncü, belediye personelinin tek tek bayramlarını kutlayarak, aileleri ile beraber sağlıklı ve huzurlu bir bayram geçirmeleri temennisinde bulundu.

Kepez Belediyesi’nin bayramlaşma töreni başkanlık makamında yapıldı.  Başkan Hakan Tütüncü, her zaman olduğu gibi bu yılda ilk önce belediye personeliyle bayramlaştı. Başkanlık makamındaki bayramlaşmaya başkan yardımcıları, birim müdürleri ve belediye çalışanları katıldı. Başkan Tütüncü, belediye personellerinin tek tek bayramlarını kutlayarak, aileleri ile beraber sağlıklı ve huzurlu bir bayram geçirmeleri temennisinde bulundu. Bayramların toplum hayatımızda çok özel ve anlamlı bir yeri olduğunu hatırlatan Başkan Tütüncü, “Sosyal yardımlaşma ve dayanışma geleneğinin en güzel şekilde yaşandığı dini bayramlar, özlemleri gideren, dargınıkları ve kırgınlıkları unutturan, hoşgörü duygusunu güçlendiren milletimizin müstesna günlerindendir. Bayramlar aynı zamanda kırılan kalplerin onarılması, yapılan hataların affedilmesi, hayatımızda daha çok sevgi , dayanışma ve kardeşlik duygusuna yer vermemiz gerektiği konusunda bir kez daha düşünmemiz için önemli fırsatlardır. “ dedi.


Etiketler: Kepez Belediye Hakan Tütüncü

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kepez’e ‘dünya’ kütüphanesi

Kepez’e ‘dünya’ kütüphanesi


6 yıl önce Best Haber

 

Cemil Meriç Kütüphanesi’nin yapımını tamamlayan Kepez Belediyesi, dört kütüphane projesinin en büyüğünü Gülveren Mahallesi’ne inşa etmeye hazırlanıyor. ‘Dünya küresi’ mimarisiyle dikkat çeken kütüphanenin temeli bu yıl i&cce...

Ekrem İmamoğlu’ndan sahurda taksicilere sürpriz

Seçilmiş İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, iftar ziyaretlerinin ardından bu kez de sahurda vatandaşlarla buluştu. Kağıthane Seyrantepe’deki İstanbul Taksiciler Esnaf Odası’nda yaptı. Taksici esnafıyla bir araya gelen İmamoğlu, konuşmasında, gündeme ilişkin çarpıcı açıklamalarda bulundu. ‘‘...

ASAT'tan Antalya alt yapısına bir yılda 149 milyonluk yatırım

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in planlı, kurallı ve kimlikli kent hedefiyle 19 ilçede alt yapı sorunlarını ortadan kaldırmak için çalışmalarına aralıksız devam eden ASAT Genel Müdürlüğü, 2020 yılında alt yapıya 149.737.800 TL yatırım yaptı. 

...