loader
Konyaaltı Belediyesi’nden ‘Kubat’ konseri

Konyaaltı Belediyesi’nden ‘Kubat’ konseri

Konyaaltı Belediyesi’nden ‘Kubat’ konseri Konyaaltı Belediyesi, milli mücadelemizin kaderini değiştiren Büyük Zafer’in 97. yılı kutlamaları için düzenlenecek olan Mavi Akustik ve Kubat Konserleri hazırlıklarını tamamladı.

"30 Ağustos sadece bir zafer değil, ulusumuz için kurtuluş, dünya halkları için özgürlük günüdür.” diyen Konyaaltı Belediye Başkanı Semih, kutlamalar için tüm hazırlıkları tamamladıklarını söyledi. Milli mücadelemizin kaderini değiştiren Başkomutanlık Meydan Muharebesinin 97. yılını Antalyalılar ile birlikte kutlayacaklarını dile getiren Başkan Semih Esen "Mustafa Kemal Atatürk savaşlarda yorgun ve bitkin düşmüş halkından başka hiçbir şeye güvenmeden yola çıktı ve bizlere bir büyük kurtuluş mücadelesi armağan etti. Halkımızın zafer ve kurtuluş günü olan 30 Ağustos’u şimdiden kutluyor, başta Gazi Mustafa Kemal olmak üzere bu ülkenin kurtuluşunda, kuruluşunda ve birliğinin korunmasında varlığını ortaya koyan şehitlerimizi, gazilerimizi minnet ve saygıyla anıyorum.” diye konuştu.

Bu özel günü Antalyalılarla birlikte kutlayacaklarını belirten Başkan Esen, 30 Ağustos Zafer Bayramını, 29 Ağustos Perşembe günü saat 20.00’de Konyaaltı Belediyesi Hizmet Binası önünde düzenleyecekleri Mavi Akustik ve Kubat Konseriyle kutlayacaklarını bildirdi. Başkan Semih Esen, tüm Antalyalıları ‘Büyük Zafer’in coşkusuna ortak olmaya çağırdı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Türel Yörüklerin konuğu oldu “Değerlerimize daima sahip çıkacağız”

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, Antalya’nın geleceğinin siyasetin kısır çekişmelerine kurban edilmemesi gerektiğini belirterek, “projeler yarışsın” dedi. Bugüne kadar yaptıklarının yapacaklarının teminatı olduğunu söyleyen Başkan Türel, her biri iş ve aş demek...

İbradı’da çiftçilere fide desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, İbradı’da “Üreticiyi Destekleme” projesi kapsamında 25
üreticiye bin adet ceviz fidanı dağıttı.
İbradı’da Kaymakamlık, Orman Bölge Müdürlüğü ve S.S. İbradı Tarımsal Kalkınma
Kooperatifi tarafından yürütül...

ENGELSİZ YAŞAM MERKEZİ, “HAYAT OLDU”

ENGELSİZ YAŞAM MERKEZİ, “HAYAT OLDU”

Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen, kentte yaşayan engelli vatandaşların

yaşamlarını güzelleştirip daha da kolaylaştırmak amacıyla hayata geçirdiği

Meliha Ercan Engelsiz Yaşam Merkezi’nde eğitimler başladı. Merkezden

...