loader
Antalya'da toplu ulaşımda yeni önlemler devrede

Antalya'da toplu ulaşımda yeni önlemler devrede

Koronavirüs salgını nedeniyle yapılan "evinde kal" uyarıları sonrasında Antalya'da toplu taşıma kullanımı yüzde 55 oranında düştü. Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in başkanlığında oluşturulan kriz masası toplu ulaşımla ilgili yaşanan gelişmeleri değerlendirdi. Alınan karar neticesinde hatlarda bir değişiklik yapılmazken sabah 07.00-09.00 akşam 17.00-19.00 saatleri dışındaki toplu taşıma seferlerinde çalışma saatleri yeniden düzenlendi. Başkan Böcek, Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin tüm ekipleriyle görev başında olduğunu belirterek riskli dönem geçinceye kadar vatandaşların evinde kal çağrısına uymasını istedi.


Etiketler: KORONAVİRÜS EVİNDEKAL ANTALYATOPLUULAŞIM ANTALYABÜYÜKŞEHİR MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ASSİM paydaşları şehit ve gaziler için yürüdü

Muratpaşa Belediyesi Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezleri (ASSİM) bünyesinde bulunan Spor Platformu düzenlendiği etkinlikle Obruk ormanında gerçekleşen doğa yürüyüşü 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 104’üncü yılı dolayıs�...

BELEDİYENİN GEZİCİ OYUN EVİ’NE ÇOCUKLARDAN BÜYÜK İLGİ

Manavgat Belediyesi’nin kentteki çocukları eğlendirmek ve eğitimlerine katkıda bulunmak amacıyla hayata geçirdiği “Gezici Oyun Evi ” projesinden 46 mahalledeki 2 bin 608 çocuk yararlandı.

Manavgat Belediyesi’nin kentteki çocukları eğlendirmek ve eğitimlerine katkıda bulunmak ama...

Üreten kadınlar ‘8 Mart Şenliği’nde buluştu 

Antalya Büyükşehir Belediyesi üretenler kadınlar için 8 Mart Kadınlar Günü Şenliği düzenledi. Sahil Antalya Yaşam Parkı Olbia Meydanı’nda başlayan şenlikte yöresel lezzetlerden, hediyelik eşyaya kadar çok sayıda ürün satışa çıktı.

Büyükşehir Beledi...