loader
Antalya'da toplu ulaşımda yeni önlemler devrede

Antalya'da toplu ulaşımda yeni önlemler devrede

Koronavirüs salgını nedeniyle yapılan "evinde kal" uyarıları sonrasında Antalya'da toplu taşıma kullanımı yüzde 55 oranında düştü. Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in başkanlığında oluşturulan kriz masası toplu ulaşımla ilgili yaşanan gelişmeleri değerlendirdi. Alınan karar neticesinde hatlarda bir değişiklik yapılmazken sabah 07.00-09.00 akşam 17.00-19.00 saatleri dışındaki toplu taşıma seferlerinde çalışma saatleri yeniden düzenlendi. Başkan Böcek, Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin tüm ekipleriyle görev başında olduğunu belirterek riskli dönem geçinceye kadar vatandaşların evinde kal çağrısına uymasını istedi.


Etiketler: KORONAVİRÜS EVİNDEKAL ANTALYATOPLUULAŞIM ANTALYABÜYÜKŞEHİR MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Muratpaşa’da turunç fidanlığı

Muratpaşa’da turunç fidanlığı


8 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediyesi, Ermenek Mahallesi’nde 12 dönüm alan üzerine kurulu fidanlığında yaklaşık 5 yılda 25 bin 88 turunç fidanı üretti. Üretilen fidanların 10 bin 421’iMuratpaşa’nın yenilenen cadde ve sokaklarına, parklarına dikildi, Muratpaşa sakinlerine ücretsiz dağıtıldı. 
Haberin Devamı

Başkan Türel afet bölgesinde incelemelerde bulundu

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli ile hortum felaketinin yaşandığı Kemer, Finike ve Kumluca ilçelerinde incelemelerde bulundu. Bakan Pakdemirli ve Başkan Türel, afette yaşamını yitiren Bayram Demir’in cenazesine katıldı. Demir’in annesi, eşi ve ...

Lukas Josef Podolski sağlık kontrolünden geçti

Süper Lig ekiplerinden Antalyaspor'un renklerine bağladığı Lukas Josef Podolski, Memorial Antalya Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti.

2015 yılında Galatasaray’da forma giymeye başlayan Polonya asıllı Alman futbolcu, 2017 yılında...