loader
Antalya'da toplu ulaşımda yeni önlemler devrede

Antalya'da toplu ulaşımda yeni önlemler devrede

Koronavirüs salgını nedeniyle yapılan "evinde kal" uyarıları sonrasında Antalya'da toplu taşıma kullanımı yüzde 55 oranında düştü. Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in başkanlığında oluşturulan kriz masası toplu ulaşımla ilgili yaşanan gelişmeleri değerlendirdi. Alınan karar neticesinde hatlarda bir değişiklik yapılmazken sabah 07.00-09.00 akşam 17.00-19.00 saatleri dışındaki toplu taşıma seferlerinde çalışma saatleri yeniden düzenlendi. Başkan Böcek, Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin tüm ekipleriyle görev başında olduğunu belirterek riskli dönem geçinceye kadar vatandaşların evinde kal çağrısına uymasını istedi.


Etiketler: KORONAVİRÜS EVİNDEKAL ANTALYATOPLUULAŞIM ANTALYABÜYÜKŞEHİR MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ASAT Elmalı’nın alt yapı sorunlarını çözüyor

ASAT Elmalı’nın alt yapı sorunlarını çözüyor
Antalya Büyükşehir Belediyesi kırsaldaki vatandaşların alt yapı sorunlarını hızla çözmeye
devam ediyor. ASAT bu kapsamda Elmalı Çaybaşı’nda 400 metrelik yeni içme suyu hattı ile
Akçay’da kanalizas...

Dünyanın En Büyük Robotik Etkinliği  Antalya’ya Geliyor!


Dünyanın en büyük robot yarışmaları için tercih edilen platform olan VEX IQ OFF-SEASON Robotik Turnuvası Antalya’da başlıyor. Lise düzeyinde 25’in üzerinde takımın katılacağı turnuva, 23 - 24 Mart tarihlerinde Antalya Migros AVM’de gerçekleşecek ve tüm Antalyalılar tarafı...

TÜRKİYE’DE İLK UYARI SİSTEMİ ANTALYA HAVALİMANI’NA

Vali Münir Karaloğlu ile Cumhurbaşkanı Yardımcısı Dr. Fuat Oktay Türkiye’de ilk defa Antalya Havalimanı'na yapılan Alçak Seviye RüzgarKırılımı Uyarı Sistemi'nin açılışı gerçekleştirdi.
Tarım ve Orman Bakanlığı Meteoroloji Genel Müdürlüğü tarafından Antalya...