loader
Antalya'da toplu ulaşımda yeni önlemler devrede

Antalya'da toplu ulaşımda yeni önlemler devrede

Koronavirüs salgını nedeniyle yapılan "evinde kal" uyarıları sonrasında Antalya'da toplu taşıma kullanımı yüzde 55 oranında düştü. Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in başkanlığında oluşturulan kriz masası toplu ulaşımla ilgili yaşanan gelişmeleri değerlendirdi. Alınan karar neticesinde hatlarda bir değişiklik yapılmazken sabah 07.00-09.00 akşam 17.00-19.00 saatleri dışındaki toplu taşıma seferlerinde çalışma saatleri yeniden düzenlendi. Başkan Böcek, Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin tüm ekipleriyle görev başında olduğunu belirterek riskli dönem geçinceye kadar vatandaşların evinde kal çağrısına uymasını istedi.


Etiketler: KORONAVİRÜS EVİNDEKAL ANTALYATOPLUULAŞIM ANTALYABÜYÜKŞEHİR MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ANTALYALILARA SU BEDAVA

ANTALYALILARA SU BEDAVA


8 yıl önce Best Haber

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel’den Antalyalılara müjde… Türkiye’nin en ucuz suyunu kullanan Antalya’da 5000 litre (0-5 metreküp arası) kullanılan su için aboneler herhangi bir ücret ödemeyecek.

Aile ekonomisine katkı Haberin Devamı

Paşanın Melekleri sezonu resmen açtı

Paşanın Melekleri sezonu resmen açtı

Hentbolda bu sezon üç kulvarda birden mücadeleye hazırlanan Muratpaşa Belediyespor kadın hentbol takımı, törenle yeni sezonu açarken törende hentbolun geleceği için Doğa Koleji’yle yapılan iş birliğinin ilk imzaları atıldı....

Büyükşehir’den Antalya Aile ve Çocuk Günleri

Antalya Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı, “Antalya Aile ve
Çocuk Günleri” düzenliyor. 12 Ocak Pazar günü saat 14.00’da düzenlenecek konferansa
Eğitim Bilimci Mehmet Altunpınar konuşmacı olarak katılacak.
Büyükşeh...