loader
Antalya'da toplu ulaşımda yeni önlemler devrede

Antalya'da toplu ulaşımda yeni önlemler devrede

Koronavirüs salgını nedeniyle yapılan "evinde kal" uyarıları sonrasında Antalya'da toplu taşıma kullanımı yüzde 55 oranında düştü. Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in başkanlığında oluşturulan kriz masası toplu ulaşımla ilgili yaşanan gelişmeleri değerlendirdi. Alınan karar neticesinde hatlarda bir değişiklik yapılmazken sabah 07.00-09.00 akşam 17.00-19.00 saatleri dışındaki toplu taşıma seferlerinde çalışma saatleri yeniden düzenlendi. Başkan Böcek, Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin tüm ekipleriyle görev başında olduğunu belirterek riskli dönem geçinceye kadar vatandaşların evinde kal çağrısına uymasını istedi.


Etiketler: KORONAVİRÜS EVİNDEKAL ANTALYATOPLUULAŞIM ANTALYABÜYÜKŞEHİR MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Rusya'ya giden domatesler geri döndü !

 Rusya kapısındaki 1 aylık bekleyiş sonrası Antalya Kınık Hali’ne geri dönen TIR’lardaki domatesler ziyan oldu. CHP’li Özer, “Rusya, 150 bin tonluk kotanın dolmadığını ve 50 bin ton daha artırılmasını açıklarken, neden bizim bakanlıklarımız ağzını açmıyor?”...

AKBEM’li öğrencilere tiyatro hediyesi

Büyükşehir Belediyesi, AKBEM kurslarında eğitim gören öğrenci ve ailelerini yarıyıl hediyesi olarak tiyatro gösterisinde buluşturdu. AKBEM’li öğrenci ve aileleri Antalya Şehir Tiyatrosu’nun sahnelediği  ‘Oyun Oyun İçinde’ isimli oyunu izledi.  

Büyükşehi...

Kaymakam Arısoy’a veda ziyareti

Kaymakam Arısoy’a veda ziyareti


7 yıl önce Best Haber

Kaymakam Arısoy’a veda ziyareti

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Nazilli’ye atanan Muratpaşa Kaymakamı Sedat Sırrı Arısoy’a

veda ziyaretinde bulundu. Ziyarette Başkan Uysal ve Kaymakam Arısoy’un eşleri de yer aldı.

Başkan Uysal, Cumhurbaşkanlığı'nın Resmi Gazete’...