loader
Kız Kardeşim projesi başlıyor

Kız Kardeşim projesi başlıyor

Muratpaşa Belediyesi, Habitat Derneği tarafından yürütülen ‘Kız Kardeşim’ projesini Antalyalı kadınlarla buluşturuyor. Proje kapsamında ilk eğitim ‘Sosyal medya okuryazarlığı’ alanında 25 Ocak Cuma Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezleri’nde gerçekleştirilecek. 
Muratpaşa Belediyesi, 1995 yılında Kopenhag Sosyal Kalkınma Zirvesi ve Birleşmiş Milletler Habitat II Zirvesi için bir araya gelen aktivistler tarafından 1997’de kurulan ve sürdürülebilir kalkınma alanında çalışan Habitat Derneği’nce yürütülen 18 – 55 yaş arası kadınlara yönelik ‘Kız Kardeşim’ projesini Antalyalı kadınlarla buluşturuyor. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği, İTÜ ve Coca-Cola Türkiye’nin de ortak olduğu projeyle, kadınların ekonomik ve sosyal konumlarının güçlenmesi, bölgesel ekonomik kalkınmada etkin rol almaları ve toplumsal, ekonomik konumlarının güçlendirilmesi hedefleniyor.Abdullah Sevimçok Sivil toplum ve İnovasyon Merkezlerinde, kadınlara yönelik olarak düzenlenecek eğitim programı ‘Sosyal medya okuryazarlığı’ dersiyle başlayacak. Sosyal medya nedir, sosyal medya tarihi, sosyal medyanın yararları ve zararları, itibar yönetimi, yeni medya ve sosyal medya araçları, konularını kapsayan eğitim 25 Ocak Cuma saat 14.00 – 16.00 arasında düzenlenecek. 


Etiketler: Kız Kardeşim projesi başlıyor Kız kardeşim projesi hakkında Muratpaşa Belediyesi Habitat Derneği Kız kardeşim projesi ne hakkında Abdullah Sevimçok Sivil toplum ve İnovasyon Merkezleri

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kepez kütüphaneler şehri oluyor

Kepez kütüphaneler şehri oluyor


7 yıl önce Best Haber

 ‘Kepez Gençlik Buluşmaları’ kapsamında Nevzat Saygan-Levent  Saygan Anadolu Lisesi öğrencileriyle buluşan Başkan Tütüncü, Kepez’e yapılacak kütüphane yatırımlarını anlattı. 2020 yılının Kepez için çok özel bir yıl olacağına değinen Tütüncü...

Büyükşehir kurban kesim yerlerini belirledi


Büyükşehir kurban kesim yerlerini belirledi
Kurban Yakalama Timi de görevde olacak

Antalya Büyükşehir Belediyesi kurban kesim yerlerini belirledi. Bu yıl da KömürcülerYeşilbahçe ve Soğuksu Mahallerinde ücretsiz kurban kesim hizmeti verilecek.Kurban Bayramı&...

SATIN ALMA SAHİPLEN

SATIN ALMA SAHİPLEN


7 yıl önce Best Haber

Kemer Belediyesi Sağlık İşleri Müdürü Özden Biber ve belediye

Hayvan Barındırma, Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi’nde görevli

Veteriner Hekim Fevzi Uzun, Geçen ay Ovacık ve ve Gedelme

yaylalarına köpeklerin bırakılmasıyla ilgili basın açıklaması yaptı.

Haberin Devamı