loader
Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Üniversitemiz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (MYO) öğrencileri, Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle Rektörümüz Prof. Dr. Erdal Necip Yardım’ı makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk, Öğr. Gör. Ali Güzel, İlk Yardım Uzmanı Ahmet Bahadır Şen ve Yüksekokul Sekreteri Abdulhalim Kaya, öğrencilere eşlik etti.

Öğrencilerle bir süre sohbet eden ve onlara birtakım tavsiyelerde bulunan Rektörümüz Prof. Dr. Yardım, ziyaretlerinden dolayı konuklarına teşekkür etti


Etiketler: SAĞLIKHİZMETLERİMYO ACİLSAĞLIKHİZMETLERİ ERDALNECİP AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Beklenen karar Encümenden çıktı

Beklenen karar Encümenden çıktı


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediye Encümeni, ilçenin Antalya Belediyesi döneminde yapılan imar planları nedeniyle

yaşanan mülkiyet hakkı kısıtlamalarını kaldıracak, vatandaşların kamu kurumlarıyla barışını sağlayacak

ve kamu üzerindeki kamulaştırma yükünü ortadan kaldıracak kararı aldı.<...

Alanyaspor Tesisleri’nin temeli törenle atıldı

 
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalyaspor’dan sonra Alanyaspor’a da Avrupa’nın en modern kamp ve spor tesisini kazandırıyor. Alanyaspor’a marka bir değer sağlayacak spor tesislerinin temeli düzenlenen törenle atıldı. Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu’nun da katıld�...

Türel, Antalya İş Fuarı’nı açtı


‘Yeni yatırım alanları işsizliğe çözüm olur’

Antalya İş Fuarı açılışında konuşan Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, işsizliğin tek çözümünün yeni yatırım alanları açmak olduğunu belirterek, “Bir daha ki dönemde A...