Antalya Büyükşehir Belediyesi, Elmalı Otobüs Terminali'nin inşaatını tamamladı. 10 bin metrekarelik alana inşa edilen yeni terminal binası, modern ve kullanışlı bir yapı olarak vatandaşa konforlu ve kolay ulaşım imkanı sağlayacak.
İlk olarak “Acılarınızı Paylaşıyoruz” kampanyasıyla toplanan kışlık giysi, battaniye, gıda paketi,
hijyen malzemeleri, çocuk bezi ve ısıtıcı gibi yardımlarla dolu bir tır, törenle İdlib'e doğru yola
çıktı. Akabinde İdlib’teki yardıma muhtaç aileler ve çocukl...
Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü eskiyen su sayaçlarını ücretsiz olarak yeniliyor. Ekonomik ömrünü dolduran sayaçların yenilenmesi ile vatandaşlara daha sağlıklı ve verimli içme suyu hizmeti sunuluyor.
...Antalyaspor Kulübü Derneği ve Antalyaspor Vakfı Başkanı Mustafa Yılmaz, 9 Şubat 2021
tarihinde gerçekleştirilecek olan Antalyaspor A.Ş. Genel Kurulu öncesi ziyaretleri kabul edip
fikir alışverişlerinde bulunmaya başladı. Yılmaz’ın ilk konuğu, Türkiye Spor Yazarları
Derneği (T...
0 Yorum