loader
Daha yeşil Döşemealtı

Daha yeşil Döşemealtı

Döşemealtı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri kış mevsiminin gelmesiyle sorumluluk

alanlarında bulunan yeşil alanlar, park ve bahçelerde bakım, onarım budama ve yenileme

çalışmalarını sürdürüyor. “Çok daha yeşil bir Döşemealtı” parolasıyla parklar, refüj ve yeşil alanlarda

budama ve bakımlarını hız kesmeden devam ediyor

Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri yeşil alanlarda ve parklarda ağaç bakım, budama, çim biçme,

yabani ot temizliği, çocuk parkı ve kent mobilyaları bakım onarım ve tamir işlerini yapıyor. Döşemealtı

Belediyesi ekipleri vatandaşların ortak kullanım alanları olan parklar, refüj ve tüm yeşil alanlarda hem

kış bakımı hem de ağaçların bir sonraki yaz aylarında daha gür ve güçlü olmaları için budama yaparak

çalışmalarını sürdürüyor. Ekipler ayrıca mevsimsel bitki ve ağaç dikimi yaparak ilçeyi daha yeşil bir

hale getiriyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Çıplaklı mahallesi’nde yeni yol yapımına başlandı

Döşemealtı Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri ilçede yeni yol yapım, bakım ve onarım

çalışmalarını sürdürüyor. 2020 yılı Nüfus sayımında yüzde 5.33 oranla nüfusu en çok artan ilçe olma

özelliğini taşıyan Döşemealtı&rs...

Kepez’den şehir hastanesine 8 bin metre yol

Kepez Belediyesi, Göçerler Mahallesi’nde 372 bin 917 metrekarelik arazi üzerine yapılacak olan Antalya Şehir Hastanesi’ne ulaşımı sağlamak için bölgede 8 bin metre yol açtı.

Kepez Belediyesi, ilçeye ciddi bir değer kazandıracak olan Antalya Şehir Hastanesi’nin yapılacağı a...

 Büyükşehir'den kısıtlamada asfalt mesaisi

Antalya Büyükşehir Belediyesi, sokağa çıkma kısıtlamasında yolların boş olmasını fırsat bilerek hizmet üretmeye devam ediyor. Ekipler, Namık Kemal Bulvarı, Yüzüncü Yıl Bulvarı ve Fatih Caddesi'nde sıcak asfalt serimi ve yol bakım çalışması gerçekleştirdi.

...