loader
Daha yeşil Döşemealtı

Daha yeşil Döşemealtı

Döşemealtı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri kış mevsiminin gelmesiyle sorumluluk

alanlarında bulunan yeşil alanlar, park ve bahçelerde bakım, onarım budama ve yenileme

çalışmalarını sürdürüyor. “Çok daha yeşil bir Döşemealtı” parolasıyla parklar, refüj ve yeşil alanlarda

budama ve bakımlarını hız kesmeden devam ediyor

Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri yeşil alanlarda ve parklarda ağaç bakım, budama, çim biçme,

yabani ot temizliği, çocuk parkı ve kent mobilyaları bakım onarım ve tamir işlerini yapıyor. Döşemealtı

Belediyesi ekipleri vatandaşların ortak kullanım alanları olan parklar, refüj ve tüm yeşil alanlarda hem

kış bakımı hem de ağaçların bir sonraki yaz aylarında daha gür ve güçlü olmaları için budama yaparak

çalışmalarını sürdürüyor. Ekipler ayrıca mevsimsel bitki ve ağaç dikimi yaparak ilçeyi daha yeşil bir

hale getiriyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Tütüncü, Kepezli öğrencileri yalnız bırakmıyor

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, pandemi sürecinde derslerine uzaktan eğitimle devam eden ve bu süreçte arkadaşları ve öğretmenleriyle kucaklaşamayan Kepezli öğrencileri ziyaret ediyor. Tütüncü, çok sevdiği öğrencilerle evlerinin önünde sohbet ederek, onları hed...

Kaş Belediyesinden çocuklara oyun parkı

Çocuklar için oyun alanlarına ihtiyaç duyulan bölgelerde yeni oyun grupları kuran Kaş Belediyesi yapılan çalışmalar kapsamında; Kaş Merkez, Kınık, Ova,Yeşilköy, Çavdır, Sütleğen ve Kasaba mahalleleri başta olmak üzere 27 mahallede çocuk oyun grupları, salıncak,kaydırak ve tahte...

İçişleri Bakanlığı 81 ile genelge gönderdi valiler bizzat takip edecek

İçişleri Bakanlığı, yaz aylarının gelmesiyle artan düğün, nişan ve kutlama gibi etkinliklerde havaya ateş açılmasının engellenmesi için valiliklere genelge gönderdi.

çişleri Bakanı Süleyman Soylu imzasıyla 81 il valiliğine tekrar gönderilen genelgede, ülke genelinde bayra...