loader
Daha yeşil Döşemealtı

Daha yeşil Döşemealtı

Döşemealtı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri kış mevsiminin gelmesiyle sorumluluk

alanlarında bulunan yeşil alanlar, park ve bahçelerde bakım, onarım budama ve yenileme

çalışmalarını sürdürüyor. “Çok daha yeşil bir Döşemealtı” parolasıyla parklar, refüj ve yeşil alanlarda

budama ve bakımlarını hız kesmeden devam ediyor

Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri yeşil alanlarda ve parklarda ağaç bakım, budama, çim biçme,

yabani ot temizliği, çocuk parkı ve kent mobilyaları bakım onarım ve tamir işlerini yapıyor. Döşemealtı

Belediyesi ekipleri vatandaşların ortak kullanım alanları olan parklar, refüj ve tüm yeşil alanlarda hem

kış bakımı hem de ağaçların bir sonraki yaz aylarında daha gür ve güçlü olmaları için budama yaparak

çalışmalarını sürdürüyor. Ekipler ayrıca mevsimsel bitki ve ağaç dikimi yaparak ilçeyi daha yeşil bir

hale getiriyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Sigorta 2020’de büyümeye devam edecek

KPMG Türkiye’nin hazırladığı ‘Sektörel Bakış 2020’ serisinin sigorta sektörünü ele alan raporu yayımlandı. Sigorta sektöründe 2019’un değerlendirildiği, 2020’ye ilişkin beklentilerin sıralandığı rapora göre; Ergo Sigorta dahil olmak üzere 62 şirketin faaliyet gö...

​

Özel Avukatlık Danışmanlık bürosunun kurucularından Avukat Osman Ertürk Özel ile mesleğinin yanı sıra savunma sanayii alanında ve yönetim-iş geliştirme firmasında yaptığı başarılı yatırımlarını MAG Business’a verdiği röportajında anlattı.

Avukatlık mesleğinin yanı s...

DOĞAYI KORUMA PROJESİNİ MANAVGAT BELEDİYESİ’NE TESLİM ETTİ

Manavgat Ali İhsan Barut İlköğretim Okulu 3’ncü sınıf öğrencisi Mustafa

Muhammed Gayretli, “Doğayı Koruma Planım” adlı projesini teslim etmek

amacıyla Manavgat Belediyesi’ni ziyaret etti. Manavgat Belediye Başkanı Şükrü

Sözen’e hitaben yazdığı mektup...