loader
Daha yeşil Döşemealtı

Daha yeşil Döşemealtı

Döşemealtı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri kış mevsiminin gelmesiyle sorumluluk

alanlarında bulunan yeşil alanlar, park ve bahçelerde bakım, onarım budama ve yenileme

çalışmalarını sürdürüyor. “Çok daha yeşil bir Döşemealtı” parolasıyla parklar, refüj ve yeşil alanlarda

budama ve bakımlarını hız kesmeden devam ediyor

Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri yeşil alanlarda ve parklarda ağaç bakım, budama, çim biçme,

yabani ot temizliği, çocuk parkı ve kent mobilyaları bakım onarım ve tamir işlerini yapıyor. Döşemealtı

Belediyesi ekipleri vatandaşların ortak kullanım alanları olan parklar, refüj ve tüm yeşil alanlarda hem

kış bakımı hem de ağaçların bir sonraki yaz aylarında daha gür ve güçlü olmaları için budama yaparak

çalışmalarını sürdürüyor. Ekipler ayrıca mevsimsel bitki ve ağaç dikimi yaparak ilçeyi daha yeşil bir

hale getiriyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kumpas aracısının diploması sahte çıktı!

FETÖ’cü sanığa kumpas mesajını taşıyan Seyhan, katıldığı bir ihalenin dosyasına diplomasını da koydu. Belediye, Selçuk Üniversitesi’ne sordu. Rektörlük, “Bölüm, diploma ve imzalar sahte” dedi.

Cezaevinde bulunan FETÖ sanığı Erkan Karaarslan ile gör&u...

100 yıllık çınar ağaçlarının kesilmesine tepki

Antalya’da dünyaca ünlü Kurşunlu Şelalesi, bu yıl yağışların az olması ve bölgede bulunan seralarda kullanılmak üzere açılan sondaj kuyularının suyu çekmesi ile neredeyse kuruma noktasına geldi. Su sıkıntısının önüne geçmek için Devlet Su İşleri (DSİ) 13. Bölge ...

Dokuma bilim üretmeye başladı

Dokuma bilim üretmeye başladı


6 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi’nin, TÜBİTAK işbirliğiyle ilçeye kazandırdığı Antalya Bilim Merkezi, eğitim ve tanıtım günleri kapsamında liseli ve üniversiteli öğrencilere kapılarını açtı. Başkan Tütüncü, “Yıllarca pamuk dokuyan Dokuma Fabrikası, şimdi Antalya Bilim Merkezi ile bilimsel bi...