loader
Daha yeşil Döşemealtı

Daha yeşil Döşemealtı

Döşemealtı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri kış mevsiminin gelmesiyle sorumluluk

alanlarında bulunan yeşil alanlar, park ve bahçelerde bakım, onarım budama ve yenileme

çalışmalarını sürdürüyor. “Çok daha yeşil bir Döşemealtı” parolasıyla parklar, refüj ve yeşil alanlarda

budama ve bakımlarını hız kesmeden devam ediyor

Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri yeşil alanlarda ve parklarda ağaç bakım, budama, çim biçme,

yabani ot temizliği, çocuk parkı ve kent mobilyaları bakım onarım ve tamir işlerini yapıyor. Döşemealtı

Belediyesi ekipleri vatandaşların ortak kullanım alanları olan parklar, refüj ve tüm yeşil alanlarda hem

kış bakımı hem de ağaçların bir sonraki yaz aylarında daha gür ve güçlü olmaları için budama yaparak

çalışmalarını sürdürüyor. Ekipler ayrıca mevsimsel bitki ve ağaç dikimi yaparak ilçeyi daha yeşil bir

hale getiriyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kan bağış çağrısına vatandaşlar duyarsız kalmadı

Kan bağışında ilk gün 
%15 artış yaşandı
Kızılay Genel Başkanı Dr. Kerem Kınık’ın, kış koşulları nedeniyle kan bağışının azaldığını söyleyerek sosyal medya hesaplarından “Acil” olarak yaptığı kan bağış çağrısına tüm Türkiye’den yanıt geldi. Ç...

Tütüncü, “Kadınlar insanlık tarihinde hep başarıya ulaşmıştır”

Ak Parti Kepez İlçe Kadın Kolları’nın devir teslim törenine katılan Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, “Kadınların gönül verdiği, kendisini adadığı, aktif olarak içinde yer aldığı her hareket insanlık tarihi boyunca hep başarıya ulaşmıştır” dedi.

Kepez Beledi...

Moa Organik Tarımsal Ürünler Tanıtımı Beyarmudu’nda Gerçekleşti

MOA Organik Tarımsal Ürünler tanıtımı Beyarmudu Belediyesi Güney Meserya Sosyal Tesislerinde gerçekleşti. Beyarmudu Belediye Başkanı İlker Edip, Meclis Başkan Yardımcısı Zorlu Töre, Tatlısu Belediye Başkanı Hayri Orçan ve Manavgat Ziraat Odası Başkanı Rasim Metin katıldı. Konuşmalardan önce MOA O...