loader
Daha yeşil Döşemealtı

Daha yeşil Döşemealtı

Döşemealtı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri kış mevsiminin gelmesiyle sorumluluk

alanlarında bulunan yeşil alanlar, park ve bahçelerde bakım, onarım budama ve yenileme

çalışmalarını sürdürüyor. “Çok daha yeşil bir Döşemealtı” parolasıyla parklar, refüj ve yeşil alanlarda

budama ve bakımlarını hız kesmeden devam ediyor

Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri yeşil alanlarda ve parklarda ağaç bakım, budama, çim biçme,

yabani ot temizliği, çocuk parkı ve kent mobilyaları bakım onarım ve tamir işlerini yapıyor. Döşemealtı

Belediyesi ekipleri vatandaşların ortak kullanım alanları olan parklar, refüj ve tüm yeşil alanlarda hem

kış bakımı hem de ağaçların bir sonraki yaz aylarında daha gür ve güçlü olmaları için budama yaparak

çalışmalarını sürdürüyor. Ekipler ayrıca mevsimsel bitki ve ağaç dikimi yaparak ilçeyi daha yeşil bir

hale getiriyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Demir; Esnaf ve Vatandaş Hükümetin umurunda değil

Gelecek Partisi Antalya İl Başkanı Beytullah Demir, Ekonominin gittikçe zora girdiğine vurgu yaparak; “Esnaf batmış, Vatandaş yanmış Hükümetin umurunda bile değil” dedi

Yaklaşık bir yıldır devam eden ve tüm Dünyayı etkisi altına alan Salgın Hastalık nedeni ile Türkiye çok zor b...

İstanbu’da bu sabah son durum: Oy farkı 17 bin 999

İstanbul'da geçersiz oyların sayımı devam ederken Ekrem İmamoğlu ile Binali Yıldırım arasındaki oy farkı 17 bin 999 oldu.

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçim sonuçlarına ilişkin AKP’nin itirazları nedeniyle kentteki ilçe seçim kurullarında çalışmalar s...

Kan bağış çağrısına vatandaşlar duyarsız kalmadı

Kan bağışında ilk gün 
%15 artış yaşandı
Kızılay Genel Başkanı Dr. Kerem Kınık’ın, kış koşulları nedeniyle kan bağışının azaldığını söyleyerek sosyal medya hesaplarından “Acil” olarak yaptığı kan bağış çağrısına tüm Türkiye’den yanıt geldi. Ç...