loader
Daha yeşil Döşemealtı

Daha yeşil Döşemealtı

Döşemealtı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri kış mevsiminin gelmesiyle sorumluluk

alanlarında bulunan yeşil alanlar, park ve bahçelerde bakım, onarım budama ve yenileme

çalışmalarını sürdürüyor. “Çok daha yeşil bir Döşemealtı” parolasıyla parklar, refüj ve yeşil alanlarda

budama ve bakımlarını hız kesmeden devam ediyor

Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri yeşil alanlarda ve parklarda ağaç bakım, budama, çim biçme,

yabani ot temizliği, çocuk parkı ve kent mobilyaları bakım onarım ve tamir işlerini yapıyor. Döşemealtı

Belediyesi ekipleri vatandaşların ortak kullanım alanları olan parklar, refüj ve tüm yeşil alanlarda hem

kış bakımı hem de ağaçların bir sonraki yaz aylarında daha gür ve güçlü olmaları için budama yaparak

çalışmalarını sürdürüyor. Ekipler ayrıca mevsimsel bitki ve ağaç dikimi yaparak ilçeyi daha yeşil bir

hale getiriyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Bir Gazeteciye Daha Saldırı! Gazeteci Ergin Çevik 3 kişi tarafından darp edildi.

ÇGD BASIN AÇIKLAMASIDIR

Gazetecilere dönük saldırılara bir yenisi daha eklendi. Güney Haberci Haber Portalı Genel Yayın Yönetmeni Ergin Çevik, dün akşam saatlerinde Antalya Aksu’da, 3 kişinin saldırısına uğradı.

Gazeteci Ergin Çevik kimliği belirsiz ü&cced...

AK Partili Vekiller ATSO’yu Ziyaret Etti

AK Parti Antalya Milletvekilleri İbrahim Aydın, Mustafa Köse ve Tuba Vural Çokal ile Ak Parti İl Başkanı İbrahim Ethem Taş ve yönetim kurulu üyeleri Antalya Ticaret ve Sanayi Odası’nı ziyaret etti.

ATSO Başkan Yardımcısı Mustafa Atılgan ve Yönetim Kurulu Üyesi Cahit Şahin’in de bulunduğ...

Dalaman ve Fethiye'deki orman yangınlarını PKK üstlendi

Muğla’nın Dalaman ilçesinde ve Fethiye'de çıkan çıkan orman yangınlarını PKK’nın uzantısı olan ‘Halkların Birleşik İntikam Milisleri’ üstlendi.

Muğla’nın Dalaman ilçesine bağlı Karacaağaç Mahalle Mezarlığı'na yakın ormanlık alanda 400 hektarlık ...