loader
Büyükşehir kenti bayraklarla süsledi

Büyükşehir kenti bayraklarla süsledi

Antalya ve 19 ilçesinde, 23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramı ve Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) açılışının 100'üncü yıl coşkusu yaşanıyor. Bu coşku kapsamında Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in talimatı ile kent merkezi ve ilçeleri de bayraklarla süsleniyor. Antalya Büyükşehir Belediyesi ekipleri merkezde 50 noktada, ilçelerde cadde ve sokakları bayraklarla süslüyor. Antalyalılar da evlerinden al bayrak dalgalandırıyor.

 

Büyükşehir ekipleri, Koronavirüs tedbirleri nedeniyle 23 Nisan coşkusunu evlerinde yaşayacak çocuklar ve vatandaşlar için ev ev gezerek Türk Bayrağı dağıtıyor. Büyükşehir ekiplerinin ihtiyacı olan vatandaşlara yapılan gıda yardımları ile birlikte de bayrak dağıtımı yapılıyor. Büyükşehir İtfaiye ekipleri de kentin dört bir tarafında sokakları Türk Bayrağı, Atatürk posteri ve Büyükşehir Belediyesi Bayraklarıyla süslerken kalplerde bayram coşkusu yaşatıyor.


Etiketler: antalya büyük şehir belediyesi antalya kent çocuk bayramı

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

İbradı'da 20 yıllık sorun çözüldü
Haberin Devamı
TUI SENSATORI Resort Barut Sorgun’un hijyeni belgelendi

Ev dışı tüketim sektörünün öncü markası Eczacıbaşı Profesyonel, 2017 yılında başlattığı

“Hijyende Mükemmellik” projesiyle işletmelerde hijyen standartlarını yükseltmeye devam

ediyor. Proje kapsamında yapılan periyodik denetimlerden geçen TUI SENSATORI Resort Haberin Devamı

Antalya’ya yeni yıl hediyesi ‘Balıkçılar Çarşısı’

Kepez Belediyesi’nin eski Dokuma Fabrikası arazisinde 12 bin 500 m2’lik alan içerisinde balık restoranları ile satış tezgahlarının olacağı ‘Kepez Balıkçılar Çarşısı’ ve doğal ürünlerin satılacağı ‘Organik Pazar’ın temeli törenle atıldı. Covid 19 tedbirleri nedeniy...