loader
ASAT tonlarca su kaybını önledi

ASAT tonlarca su kaybını önledi

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü, kent merkezinde gerçekleştirdiği çalışma ile tonlarca su kaybını önledi. ASAT ekipleri, sokağa çıkma kısıtlamasında 168 kilometrelik içme suyu hattında teknik cihazlarla dinleme yaparak, 100 farklı noktada tespit edilen arızaları giderdi


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Eskiyen su sayaçları yenileniyor

Eskiyen su sayaçları yenileniyor


6 yıl önce Best Haber

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü eskiyen su sayaçlarını ücretsiz olarak yeniliyor. Ekonomik ömrünü dolduran sayaçların yenilenmesi ile vatandaşlara daha sağlıklı ve verimli içme suyu hizmeti sunuluyor.

...
Başkan Küçükkuru’dan Süleyman Evcilmen Açıklaması

Başkan Serkan Küçükkuru sosyal medyada Süleyman Evcilmen’in Muharrem İnce’nin

kuracağı partiye İl Başkanı olacağı konusunda yapılan asparagas haber ve paylaşımlara cevap

verdi.

Başkan Küçükkuru “Partimiz kuruluş aşamasında olduğundan bu tarz asparagas h...

Kepez’den esnafa 20 milyon TL’lik destek

Başkan Hakan Tütüncü, pandemi sürecinde ticari faaliyetleri olumsuz etkilenen belediye kiracısı 411 esnafa uyguladıkları 6 aylık kira muafiyetinin, belediyeye maliyetinin 20 milyon TL’nin üzerinde olduğunu açıkladı.

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, hem yeni yıllarını tebrik ...