loader
ASAT tonlarca su kaybını önledi

ASAT tonlarca su kaybını önledi

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü, kent merkezinde gerçekleştirdiği çalışma ile tonlarca su kaybını önledi. ASAT ekipleri, sokağa çıkma kısıtlamasında 168 kilometrelik içme suyu hattında teknik cihazlarla dinleme yaparak, 100 farklı noktada tespit edilen arızaları giderdi


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

İçişleri Bakanlığı 81 ile genelge gönderdi valiler bizzat takip edecek

İçişleri Bakanlığı, yaz aylarının gelmesiyle artan düğün, nişan ve kutlama gibi etkinliklerde havaya ateş açılmasının engellenmesi için valiliklere genelge gönderdi.

çişleri Bakanı Süleyman Soylu imzasıyla 81 il valiliğine tekrar gönderilen genelgede, ülke genelinde bayra...

Borusan Otomotiv Motorsport’unYeni Şampiyon Pilotu Yağız Gedik

019 Türkiye Pist Şampiyonası Süper Grup’ta mücadele eden BOM’un genç sporcularından Yağız Gedik, bu sezon start aldığı 10 yarışın 9’unu kazanarak kendisinin ilk takımın ise 18. Türkiye Şampiyonluğu’nu elde etti.

Borusan Otomotiv Motorsport (B...

AK Parti kulisi: Erdoğan 'Muhalefetin gerisinde kalmayalım, biz de gündem yaratalım' dedi

Cumhuriyet'te yer alan ve kulislere dayandıran haberde, "Erdoğan, milletvekillerinden kendilerine güvenmelerini istedi. ‘İstanbul daha güzel olacak’ sloganı ile ‘oylar çalındı’ söylemlerinin başarılı olduğunu ileri süren Erdoğan, ‘Muhalefetin gerisinde kalmayalım. Biz de gü...