loader
Başkan Topaloğlu, ilçedeki çalışmaları denetledi

Başkan Topaloğlu, ilçedeki çalışmaları denetledi

Topaloğlu, Korona virüse karşı sürdürdükleri çalışmaların yanı sıra, ilçedeki diğer hizmetleri de aksatmadan yapmaya devam edeceklerini söyledi. Çamyuva Mahallesi'nde kurulan semt pazarını ziyaret eden Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, pazar giriş ve çıkışlarındaki kontrolleri sağlayarak vatandaşların ateşini ölçen ve maske dağıtan belediye ekiplerine kolaylıklar diledi.

Pazar esnafıyla sohbet eden Topaloğlu, daha sonra Atatürk Sanat Eğitim Merkezi (ATASEM) binasında belediye personeli tarafından üretilen maskeleri yerinde inceleyerek, ardından Hükümet Konağındaki çalışmaları denetledi.


“Hizmetlerimizi aksatmadan sürdürmeye devam edeceğiz”

Güne semt pazarında başladıklarını söyleyen Topaloğlu, “Pazar esnafımız ve halkımız alınan tedbirlere riayet ediyor. Halkımız için kendi ürettiğimiz maskelerin de yapımına son hızla devam ediyoruz. Herkes kurallara ve alınan tedbirlere riayet ederse bu salgının üstesinden milletçe geliriz. Hükümet Konağımızda da belediye ekiplerimiz hummalı bir çalışma içerisine girdi. Halkımıza önemli hizmetler veren hükümet konağımızda boya, badana, tamir ve tadilat işlerini belediye olarak yapıyoruz. Korona virüse karşı sürdürdüğümüz çalışmaların yanı sıra ilçemizde diğer hizmetlerimizi de aksatmadan yapmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.


Etiketler: Korona virüs Topaloğlu Pazar esnafı

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Antalya’yı fetih coşkusu saracak

Antalya’yı fetih coşkusu saracak


8 yıl önce Best Haber

Antalya’nın fethinin 812’nci yılı 1-5 Mart tarihleri arasında yine büyük bir coşkuyla kutlanacak. Başkan Menderes Türel, “5 gün sürecek olan fetih kutlamaları bir şehrin ruhunu yaşatmak adına fevkalade önemlidir. Her yıl artan bir katılımla hemşerilerimizin fetih programlarına ilgi göster...

Antalya’nın çocukları buzda kaymayı öğreniyor

Güneşin kenti Antalya’da, Muratpaşa Belediyesi 6-15 yaş arası çocuklara 4 derste buzda kaymayı

öğretiyor. Belediyenin Dağyakası Buz Pisti’nde devam eden eğitimler 10’ar kişilik gruplar halinde

gerçekleşiyor.

Muratpaşa Belediyesi, Şubat ayıyla birlikte başlayan ilkbahar ...

Kepez’den yeşile ve çevreye duyarlı proje

Kepez Belediyesi, Hükümetin ‘Sıfır Atık Projesi’ kapsamında yenilediği geri dönüşüm uygulamasını hayata geçirdi. Başkan Hakan Tütüncü, yeşile ve çevreye duyarlı belediyecilik uygulamalarını güçlendirerek, Kepez’de hayatı güzelleştirmeye devam edecekleri...