loader
6 Mart Mesajı

6 Mart Mesajı

Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, Antalya’mıza gelişinin 90. yıldönümünde saygı,
minnet ve rahmetle anıyorum.
Milli Mücadelenin zaferin ardından Türkiye Cumhuriyeti’nin vilayetlerini dolaşarak Anadolu
insanıyla bir araya gelen Gazi Mustafa Kemal Atatürk, savaşın kazanılmasında büyük emeği
geçen Anadolu insanına şükranlarını iletmiş, bu ziyaretlerde milletine moral aşılamıştır. Ulu
Önder Atatürk 6 Mart 1930 tarihindeki ziyaetiyle onurlandırdığı şehrimiz için “Hiç şüphesiz
ki Antalya dünyanın en güzel yeridir” demiş ve hayranlığını dile getirmiştir.
Atatürk 6 Mart 1930’da Antalya’ya gelişinde büyük bir coşku ve sevgiyle karşılanmıştır.
Ata’mız Antalya’ya geldiği gün Kepez’den şehir merkezine kadar Antalya halkı, yolun iki
tarafını doldurmuş, Türk Milletinin kurtarıcısı ve Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu
olan Ata’sına gönülden sevgilerini iletmiştir.
Bugün bizler de Ata’mızın Antalya’ya gelişinin 90. yıldönümünü büyük bir gurur ve kıvanç
içerisinde coşkuyla kutluyoruz. Ulu Önder Atatürk’ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda,
gösterdiği hedefe ulaşmak, şehrimizi daha da ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim
ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük Önder Atatürk’ün izinde yürümeye devam ediyoruz.
Bu duygu ve düşüncelerle Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları başta olmak
üzere, tüm şehitlerimizi rahmetle ve minnetle anıyorum.
Sevgiyle kalın, Cumhuriyetle kalın, Atatürk’le kalın.


Etiketler: GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAKURULUŞ MİLLİMÜCADELE ULUÖNDERATATÜRK T.C. TÜRKİYE AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

İtalyan Başkonsolos Giorgio'dan Başkan Böcek'e ziyaret

İtalyanın İzmir Başkonsolosu Valerio Giorgio Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı
Muhittin Böcek’i ziyaret etti. Görüşmede ülkeler arası ekonomi ve turizm işbirliği konuları
ele alınırken, Başkan Böcek, Antalya ve İtalya arasındaki ilişkilerin gelişmesi ve iş birliğinin
artm...

Serik Kültür Merkezi inşaatı yükseliyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımı devam eden Serik Kongre ve Kültür
Merkezi Projesi yükselmeye başladı. Serik’in sosyal alanı ihtiyacına cevap verecek olan
kültür merkezi hızlı bir şekilde tamamlanacak.
Serik’in Gedik Mahallesi’nde 23 bin metrekare alan &uum...

Kepez kütüphaneler şehri oluyor

Kepez kütüphaneler şehri oluyor


7 yıl önce Best Haber

 ‘Kepez Gençlik Buluşmaları’ kapsamında Nevzat Saygan-Levent  Saygan Anadolu Lisesi öğrencileriyle buluşan Başkan Tütüncü, Kepez’e yapılacak kütüphane yatırımlarını anlattı. 2020 yılının Kepez için çok özel bir yıl olacağına değinen Tütüncü...