loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Öğrenci kimliği yeterli

Öğrenci kimliği yeterli


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Adalya Vakfı Engelsiz Kafe’de üniversite öğrencileri için

başlayan ücretsiz öğle yemeği uygulamasından yararlanacak gençlerin, öğrenci kimliklerini

göstermelerinin yeterli olacağını söyledi.

Başkan Uysal, Muratpaş...

Tütüncü, Kemer Belediye Başkanı Topaloğlu'nu ziyaret etti

Kepez Belediye ve Akdeniz Belediyeler Birliği Başkanı Hakan Tütüncü, Kemer Belediye Başkanı

Necati Topaloğlu’nu ziyaret etti.

Kepez Belediye meclis üyelerinin ve İl Sağlık Müdürü Ünal Hülür'ün de hazır bulunduğu ziyarette,

Kemer Belediye Başkan Yard�...

Antalya’yı fetih coşkusu saracak

Antalya’yı fetih coşkusu saracak


8 yıl önce Best Haber

Antalya’nın fethinin 812’nci yılı 1-5 Mart tarihleri arasında yine büyük bir coşkuyla kutlanacak. Başkan Menderes Türel, “5 gün sürecek olan fetih kutlamaları bir şehrin ruhunu yaşatmak adına fevkalade önemlidir. Her yıl artan bir katılımla hemşerilerimizin fetih programlarına ilgi göster...