loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Esen, “Saklıkent İmar Palanı tamam”

Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, bu yıl üçüncüsü düzenlenen Saklıkent Koordinasyon Toplantısında, Saklıkent Kayak Merkeziyle ilgili 1/1000 ölçekli imar planını tamamladıklarını söyledi.

Haberin Devamı

Lukas Josef Podolski sağlık kontrolünden geçti

Süper Lig ekiplerinden Antalyaspor'un renklerine bağladığı Lukas Josef Podolski, Memorial Antalya Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti.

2015 yılında Galatasaray’da forma giymeye başlayan Polonya asıllı Alman futbolcu, 2017 yılında...

Kadınlar ve Bebekler TerraCity’de Yarışıyor

Antalya’da ayrıcalıklı alışverişin adresi Terracity Alışveriş Merkezi, Dünya Kadınlar Günü’nde çok keyifli etkinliklere ev sahipliği yapıyor. TerraCity ziyaretçileri 8 Mart Pazar günü saat 15.00’da minik bebeklerin emekleyerek yarışacağı Baby Run’ın ardından saat 14.00’...