loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

1. Elmalı Deve Güreşleri Festivali

1. Elmalı Deve Güreşleri Festivali


7 yıl önce Best Haber

Deve güreşi şenlikleri, Türk Kültürünün Orta Asya çevresinde şekillenen tarihsel geçmişinden günümüze ulaşan renkli bir mirastır. Deve güreşleri yüzyıllar öncesine uzanan geçmişi, Yörük toplumu için taşıdığı anlamı ve önemi, zengin değerl...

Tütüncü den Dünya Kadınlar Günü’nde kadınlara kırmızı karanfil

8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde, Antalya Köy Pazarı’nı ziyaret eden Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, kırmızı karanfiller dağıtarak, kadınların gününü kutladı.

Kadınlara yönelik birçok örnek projelere imza atan Kepez Belediye Başkanı Hakan Tüt&uu...

Başkan Böcek Konyaaltı Sahil Projesi’ndeki israfı sergiledi

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, belediye tarafından 254 milyon liraya
tamamlanan Konyaaltı Sahil Projesi’nde maliyeti yüksek tutulan harcamaları örneklerle
açıkladı. 2020 birim fiyatı 53 lira olan bir tane beton dubanın yaklaşık 20 katı fiyata 1050
liraya, gün...