loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kepez’in gönül sofraları 100 bin kişiyi buluşturdu

Kepez’in gönül sofraları 100 bin kişiyi buluşturdu

Kepez Belediyesi, Ramazan ayı boyunca 100 bin hemşehrisini iftar sofralarında, 30

bin hemşehrisini de ikram çeşmelerinde buluşturdu.

Kepez Belediyesi, her yıl olduğu gibi bu yılda gerçekleştirdiği Ramazan

programlarıyla b...

Lukas Josef Podolski sağlık kontrolünden geçti

Süper Lig ekiplerinden Antalyaspor'un renklerine bağladığı Lukas Josef Podolski, Memorial Antalya Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti.

2015 yılında Galatasaray’da forma giymeye başlayan Polonya asıllı Alman futbolcu, 2017 yılında...

UNESCO Dünya Mirası Gezginleri, Kaleiçi Old Town Festivali'ne gelecek.

Dünya miraslarını korumak için ant içilecek

Onur konuğu olarak Ukrayna’nın katılacağı 4 Kaleiçi Old Town Festivali'ne,

Birleşmiş Milletler Eğitim, Bilim ve Kültür Örgütü (UNESCO) akreditasyonuna sahip

UNESCO Dünya Mirası Gezginleri de katılacak. Der...