loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

BAŞKAN ŞAHİN YAĞMUR, SOĞUK DİNLEMEDEN ÇALIŞIYOR

Aksu Belediye Başkanı, Cumhur İttifakı AK Parti Aksu Belediye Başkan Adayı Halil Şahin yağmur, soğuk demeden halkla bir araya geliyor, seçim çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Perşembe akşamı önce Yurtpınar’da toplantıya katılan Şahin, ardından şiddetli yağışa rağmen Kurşunlu halkıyla ...

Başkan Esen, “Saklıkent İmar Palanı tamam”

Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, bu yıl üçüncüsü düzenlenen Saklıkent Koordinasyon Toplantısında, Saklıkent Kayak Merkeziyle ilgili 1/1000 ölçekli imar planını tamamladıklarını söyledi.

Haberin Devamı

Antalya’nın çocukları buzda kaymayı öğreniyor

Güneşin kenti Antalya’da, Muratpaşa Belediyesi 6-15 yaş arası çocuklara 4 derste buzda kaymayı

öğretiyor. Belediyenin Dağyakası Buz Pisti’nde devam eden eğitimler 10’ar kişilik gruplar halinde

gerçekleşiyor.

Muratpaşa Belediyesi, Şubat ayıyla birlikte başlayan ilkbahar ...