loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kemer Belediyesi personeline iş sağlığı ve güvenliği eğitimi verildi

Kemer Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğünce hizmet içi eğitim kapsamında,

belediye personeline iş güvenliği ve iş sağlığı kapsamında eğitim verildi.

Kemer Belediyesi Kültür Salonu’nda doktor Gülsüm Akıncı tarafından verilen eğitime,

bele...

Kepez tüm kalbiyle depremzedelerin yanında

Kepez Belediyesi, kuru gıda, battaniye, ısıtıcı ve kışlık giysiden oluşan 2. yardım tırını da afet bölgesine gönderdi. Başkan Tütüncü de, “Kepez, tüm kalbiyle depremzede kardeşlerinin yanında” dedi.

 Elazığ ve Malatya’da yaşanan depremin yaralarını sarmak için harek...

ABD'den yeni tasarı Türkiye'yi Doğu Akdeniz'den silecekler

Amerika tüm hatlarıyla Türkiye'yi hedef almış durumda. Rus S-400 füzelerinin satın alınmasına karşı çıkan Washington tehdit dilini artık sahaya taşımaya hazırlanıyor.

Ekonomik yaptırım hazırlığındaki ABD'nin yeni hamlesini, Habertürk Washington muhabiri Serdar Turgut, "İstanbul bir şe...