loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Antalya'da hazırlıklar tamam, turizmciler salgının bitmesini bekliyor

ALTİD Başkanı Burhan Sili, virüs salgını sürecinde yaşanan gelişmeler hakkında değerlendirmelerde bulundu. Korona virüsün dünya genelinde ciddi olumsuz etkileri olduğunu aktaran Sili, bu salgının yayıldığı tüm ülkelerde gerilemenin olduğunu da söyledi. Sili, “Covid-19 dünya ve Türkiy...

KORKUTELİ’NDE MİLLET İTTİFAKI’NIN ADAYLARINA YOĞUN İLGİ

CHP Büyükşehir Belediye Başkan adayı Muhittin Böcek ve İYİ Parti Korkuteli Belediye Başkan adayı Halil Kara’nın ortaklaşa kullanacakları Korkuteli’ndeki seçim ofisi açıldı. 
Açılışa CHP’den Antalya İl Başkanı Ahmet Kumbul, Büyükşehir Belediye Başkan adayı Muhi...

Kepez’in muhteşem festivali sona erdi

Kepez Belediyesi’nin öğrencileri yarıyıl tatilini aktif ve verimli geçirebilmesi için düzenlediği Antalya Sömestir Festivali, son gününde ziyaretçilerini Sosyal Medya Fenomeni Prenses Elif ve Showmen Sefa Doğanay ile buluşturdu. Haberin Devamı