loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Güvenlik ve Strateji Uzmanı Alabarda: Doğu Akdeniz kaynaklı bir stratejik kasırga geliyor

Türkiye ve ABD ilişkilerinde S-400 hava savunma sistemi alımı ve F-35'lerin teslimatı konularıyla yoğun bir dönem yaşanırken ABD Kongresi'ne sunulan bir tasarıyla bunlara bir yenisi daha eklendi. ABD'li Demokrat Senatör Bob Menendez ve Cumhuriyetçi Senatör Marco Rubio'nun Kongreye sunduğu tasarı ile Do...

Antalya’da fayton faaliyetleri sona erdi

Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Antalya’da 10 Haziran itibariyle fayton faaliyetlerini
durdurmasının ardından, atlar da yeni yuvaları Antalya Hayvanat Bahçesi’ne getirildi.
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, bayramdan önce gerçekleştirdiği basın
...

Yeşildere’de gelişim sürüyor

Yeşildere’de gelişim sürüyor


8 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Yeşildere Mahallesi’nde planlama ve altyapı çalışmalarıyla başlayan büyük dönüşüme Hacı Bektaş Veli Kültür Merkezi’yle sosyo –kültürel değişimin eşlik ettiğini söyledi. 
Muratpaşa Belediyesi’nin, Yeşild...