loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Minikler tarımla tanışıyor

Minikler tarımla tanışıyor


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediyesi; Antalya Gıda Topluluğu, Doğal Tarım Merkezi ve Atalık Tohum Takas Grubu işbirliğinde doğal tarım uygulamaları ve tohum topu atölyesi etkinlikl...

Başkan Topaloğlu, ilçedeki çalışmaları denetledi

Topaloğlu, Korona virüse karşı sürdürdükleri çalışmaların yanı sıra, ilçedeki diğer hizmetleri de aksatmadan yapmaya devam edeceklerini söyledi. Çamyuva Mahallesi'nde kurulan semt pazarını ziyaret eden Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, pazar giriş ve çıkışlarındaki kontroll...

BÖCEK’İN ÖNLENEMEYEN YÜKSELİŞİ…

Gazeteciler; gördüklerini, düşündüklerini, bildiklerini

samimiyetle yazmalıdırlar… M. Kemal ATATÜRK  (1929)

...