loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Büyükşehir Belediyesi Kültür Konserleri devam ediyor

Karadeniz Türküleri coşturacak 

Antalya Büyükşehir Belediyesi Kültür Konserleri kapsamında Zeynep Başkan, ‘Karadeniz Türküleri’konseri verecek. 

Türkiye’nin müzik kültürüyle ön plana çıkan bölgelerinden Karadeniz’in ...

TAFED fuara damgasını vurdu

TAFED fuara damgasını vurdu


7 yıl önce Best Haber

15-18 Ocak 2020 tarihlerinde Antalya’da gerçekleştirilen 27.Uluslararası Gıda ve

İçecek İhtisas Fuarı ile 31 Uluslararası Konaklama ve Ağırlama Ekipmanları İhtisas

Fuarı’na “Yaşasın Anadolu” temasıyla katılan Türkiye Aşçılar Federasyonu (TAFED),

fuara damgas�...

“Muratpaşa’mız aşk ve güzellik şehri”

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, hafta sonu katıldığı Yozgat ve Tunceli hemşeri derneklerinin

dayanışma gecelerinde “Muratpaşa’mız ve Antalya’mız bir aşk ve güzellik şehri” dedi.

Başkan Uysal, hafta sonu, Antalya Yozgatlılar Kültür ve Dayanışma Derneği ile Tunceli Da...