loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kırcamililer 30 yıllık imar sorunun çözümünü şölenle kutladı

Başkan Uysal, “Kırcami planları Türkiye’de istisnadır”
Muratpaşa Belediyesi’nin Kırcami’de düzenlendiği İmar Şöleni’nde konuşan Belediye Başkanı Ümit Uysal, yüzde 40 zayiat oranıyla Kırcami planların Türkiye’de bir istisna olduğunu belirterek, “Yüzde ...

Karikatürlerle “Süleyman Demirel”

Karikatürlerle “Süleyman Demirel”

Kepez Belediyesi ve Isparta İli Kandırma Derneği işbirliğiyle düzenlenen

“Karikatürlerle Süleyman Demirel Sergisi” Dokuma Modern Sanatlar Galerisi’nde

açıldı

Türkiye’nin 9 Cumhurbaşkanı Süleyman D...

TURİZMDE BAYRAM HAREKETLİLİĞİ

TURİZMDE BAYRAM HAREKETLİLİĞİ


3 yıl önce Best Haber

Turizm merkezi Antalya’da, Ramazan Bayramı ve eğitime verilen ara tatil dolayısıyla hareketlilik başladı Türkiye 50 milyon turist, 50 milyar dolar döviz geliri hedefiyle 2023 yılı turizm yılına hazırlanıyor. Ramazan Bayramı'nda iç piyasada yaşanan hareketliliği değerlendiren Antalya

Ticaret ve Sanayi Od...