loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Halk Et Kepez Satış Mağazası açıldı

Ekonomik ve sağlıklı etin adresi
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in seçim vaatleri arasında bulunan
Halk Et projesi hayata geçti. Halk Et’in ilk satış mağazası Kepez İlçesi Zafer Mahallesi’nde
açıldı. Antalyalılara ekonomik ve sağlıklı et...

AKMEK’in ‘Narin Eller, Nadir İşler’ Sergisi açılıyor

AKMEK’in ‘Narin Eller, Nadir İşler’ Sergisi açılıyor

Antalya Kepez Meslek Eğitim Kursları’nın(AKMEK) 10. geleneksel ‘Narin Eller, Nadir İşler’ yılsonu sergisi açılıyor.

Kepez Belediyesi’nin sosyal belediyecilik alanında önemli hizmetlerinden biri olan ve binlerce...

“ Önce Yaya “ projesi hayata geçiriliyor

“ Önce Yaya “ projesi hayata geçiriliyor
Uygulamaya Alanya’da da başlandı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, İçişleri Bakanlığı tarafından 2019’un “ Yaya Öncelikli
Trafik Yılı “ ilan edilmesinin ardından Antalya’nın ardından Alanya’da da oku...