loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Tekelioğlu Caddesi bayraklarla donatıldı

Tekelioğlu Caddesi bayraklarla donatıldı

Muratpaşa Belediyesi, Büyük Taarruz’un 97’nci yıl dönümü, 30 Ağustos Zafer Bayramı dolayısıyla

kentin ana caddelerinden Tekelioğlu'nu, dev Türk bayrakları ve Atatürk posteriyle donattı.

Muratpaşa Belediyesi, 97 yıl ö...

Erasta Antalya, Sömestr Tatilinde Tüm Çocukları “SURVIVORKIDS”e Davet Ediyor !

 

Erasta Antalya, 25 Ocak- 03 Şubat tarihleri arasında sömestr tatilinin en eğlenceli etkinliği “SURVIVORKIDS”e ev sahipliği yapacak. Antalya’ya ilk kez taşınan etkinlik, Erasta Antalya’da her gün saat 14:00-20:00 arasında 07 – 13 yaş aralığındaki tüm ziyaretçilereözel ve ...

AKBEM’li öğrencilere tiyatro hediyesi

Büyükşehir Belediyesi, AKBEM kurslarında eğitim gören öğrenci ve ailelerini yarıyıl hediyesi olarak tiyatro gösterisinde buluşturdu. AKBEM’li öğrenci ve aileleri Antalya Şehir Tiyatrosu’nun sahnelediği  ‘Oyun Oyun İçinde’ isimli oyunu izledi.  

Büyükşehi...