loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ANTALYA'DA YEM BİTKİLERİ ÜRETİMİNDE BÜYÜK ARTIŞ

Hayvancılıkta maliyetlerin yüzde yetmişini yem giderleri oluşturmaktadır. Yem giderlerinin yarısını ise saman, kuru ot, yeşil ot, silaj gibi kaba yemler oluşturmaktadır. Karlı bir hayvancılık için işletmelerin kendi kaba yemlerini üretiyor olmaları uzmanlarca önemle tavsiye ediliyor. Bu anlamda Antalya İl...

Muratpaşa’dan buz pateni kursu

Muratpaşa’dan buz pateni kursu


7 yıl önce Best Haber

Güneş kenti Antalya’da, Muratpaşa Belediyesi 6-15 yaş arası çocuklara ve gençlere 4 derste buzda

kaymayı öğretiyor. Teneffüs Park içinde bulunan Antalya’nın ilk ve tek doğal bu pistinde

gerçekleşecek eğitimler 3 Şubat’ta başlıyor.

Muratpaşa Belediye Ba...

KORKUTELİ’NDE MİLLET İTTİFAKI’NIN ADAYLARINA YOĞUN İLGİ

CHP Büyükşehir Belediye Başkan adayı Muhittin Böcek ve İYİ Parti Korkuteli Belediye Başkan adayı Halil Kara’nın ortaklaşa kullanacakları Korkuteli’ndeki seçim ofisi açıldı. 
Açılışa CHP’den Antalya İl Başkanı Ahmet Kumbul, Büyükşehir Belediye Başkan adayı Muhi...