loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Davut Çetin: Dijital Destinasyon Pazarlaması Yapmalıyız

TOBB Yönetim Kurulu Üyesi ve ATSO Yönetim Kurulu Başkanı Davut Çetin, turizmde başarılı olmanın yolu sosyal medyadan geçtiğini belirterek, "Eskiden pazar analizi için yurtdışında, Almanya'da anketler yapardık. Şimdi Facebook veya sosyal medya analizi yapmak ç...

Özsüt pastaları ile yeni yılda tatlı başlangıçlar

2020’ye ‘merhaba’ derken damağınızda enfes bir tat bırakacak pasta seçenekleri Özsüt’te! Özsüt’ün imza lezzetlerinden olan Karaorman Vişne ve Karaorman Frambuaz’ın yanında yeniden menüye eklenen Le Pave yeni yıl kutlamalarını daha da tatlandıracak.

...
Özel çocuklar kendi parfümlerini yaptı

Muratpaşa Belediyesi Adalya Vakfı Engelsiz Kafe’nin özel çocukları, Düşleyen Mucitler Bilim

Atölyesi’yle, bilim dünyasında eğlenceli bir yolculuğa çıkarken sevdikleri kokuları buluşturdukları

parfümler yaptı.

Muratpaşa Belediyesi Adalya Vakfı’nın engelli ...