loader
Başkan Böcek Gazeteciler Günü’nde basınla buluştu

Başkan Böcek Gazeteciler Günü’nde basınla buluştu

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler
Günü’nde basın emekçileri ile buluştu. Gazetecilerin bu özel gününü kutlayan Başkan Böcek,
gazetecilerin 25 yıldır kendisine her zaman destek verdiğini ve bugünlere gelmesine vesile
olduğunu söyledi.
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler
Gününde gazeteci dostları ile kahvaltıda buluştu. Basın buluşmasına Antalya’da görev yapan,
yerel, ulusal gazete, TV, internet medyası, radyo ve dergi temsilcileri, muhabirler ile ilçe
belediyelerin basın müdürleri de katıldı. Gazeteci dostlarına seslenen Başkan Böcek, “Çalışan,
çalışamayan, çalıştırılmayan gazeteci arkadaşlarım.10 Ocak Çalışan Gazeteciler Gününüzü
kutluyorum” dedi.
HEP YANIMDA OLDUNUZ
25 yıllık siyasi hayatı boyunca gazetecilerin her zaman yanında olduğunu hatırlatan Başkan
Böcek, şöyle konuştu: “Sizler benim bu günlere gelememe vesile oldunuz. ‘Ben sen yok biz
varız, biz birlikte yaparız’ dediğimiz süreçte sizlerin de desteği ile sevgili Antalyalılar bizi
bağrına bastı. 9 aydır gece gündüz demeden kimseyi ötekileştirmeden çalışmalarımıza devam
ettik. Aynı azim ve kararlılıkla çalışmalarımıza devam edeceğiz. Ben bilirim yok, biz biliriz
düşüncesiyle biz birlikte güçlüyüz dedik. Projelerimizde sivil toplum örgütleriyle çalışıyoruz.
Ortak akılla Antalya’mızı yöneteceğiz. Bir taraftan tasarrufa giderken diğer yandan da
Antalya’nın yararına olan yarım kalmış projelere devam edeceğiz.”
HAŞMET ÖYKEN’DEN TEŞEKKÜR
Antalya Gazeteciler Cemiyeti Genel Sekreteri Haşmet Öyken Başkan Muhittin Böcek’e
anlamlı gün için teşekkür ederek, “Ne yazık ki biz 10 Ocak’ları bir bayram değil bir
dayanışma ve mücadele günü olarak kutluyoruz. Yerel medyanın bir var olma mücadelesi, bir
onur savaşı verdiği bu günlerde her zaman olduğu gibi demokrasinin gelişmesi, sağlıklı
toplumun oluşması için özgür, ilkeli ve basın ahlak kurallarına uyan bir gazetecilik anlayışıyla
çalışmaya devam edeceğiz. Mustafa Kemal’in “Fazilet Adaları” dediği milli mücadelenin sesi
yerel gazeteler yine demokrasiden yana birer vatansever olarak son nefeslerine kadar
mücadele edecektir” diye konuştu.
Kahvaltının ardından Başkan Muhittin Böcek ve gazeteciler günün anısına fotoğraf çektirdi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİRBELEDİYESİ MUHİTTİNBÖCEK ÇALIŞANGAZETECİLERGÜNÜ HAŞMETÖYKEN BESTAJANS CELALVECEL AKDENİZ ANTALYAHABER

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

KREŞLERDE YENİ PROGRAM

KREŞLERDE YENİ PROGRAM


7 yıl önce Best Haber

Kreşlerde 3 yeni program

Muratpaşa Belediyesi, 5 farklı mahallede bulunan kreşlerinde başlayacak oyun terapisi, mahremiyet

eğitimi ve sağlıklı beslenme programlarının tanıtımını 10 Aralık Dünya İnsan Hakları Günü’nde

gerçekleştirdi. Belediye kültür salonunda gerç...

Konyaaltı Sahili’nde hummalı çalışma

Büyükşehir Belediyesi Antalya’nın gözbebeği Konyaaltı Sahili’nde geniş kapsamlı bir
çalışma yapıyor. Sahil boyunca bakım-onarım işleri yapılırken, sahilin güzelliğine
güzellik katacak peyzaj çalışması yürütülüyor. Antalyaspor Kavşağı ve Dumlupınar Haberin Devamı

Kooperatif tarihinde bir ilk 33 Yıllık Hasrette Sona Doğru

Aksu Çalkaya’da 168 kooperatiften biri olan S. S. İletişim Arsa Konut Yapı Kooperatifi üyeleri hayallerinin temellerini attı. Note Yapı İnşaat firmasıyla ortak işbirliği ile gerçekleştirilen proje için S. S. İletişim Arsa Konut Yapı Kooperatifi yönetim kurulu adına açıklama yapan Başkan Celal Ve...