loader
Başkan Böcek’den korona virüsle mücadelede örnek karar

Başkan Böcek’den korona virüsle mücadelede örnek karar

Antalya Büyükşehir Belediyesi, yeni tip korona virüs (Covid-19) ile ilgili önleme
çalışmalarına yoğun şekilde devam ederken, Başkan Muhittin Böcek tüm belediye
birimlerinde ve şirketlerinde görevli hamile, organ nakli, böbrek yetmezliği, kanser hastası
olan ve kronik rahatsızlığı bulunan personelin iki hafta idari izinli sayılmaları talimatını verdi.
Yeni tip korona virüse karşı seferberlik başlatan Antalya Büyükşehir Belediyesi, halkın yanı
sıra personelinin de sağlığını yakından düşünüyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin
Böcek’in talimatıyla hamile organ nakli, böbrek yetmezliği, kanser hastası olan ve kronik
rahatsızlığı bulunan büyükşehir belediyesi personeli 16 Mart 2020 Pazartesi gününden
itibaren iki hafta süreyle idari izinli sayılacak.
Başkan Böcek, “Halkımıza yönelik önlemlerimizi alırken, kamu hizmeti sunan ve Antalya’ya
hizmet için canla başla çalışan mesai arkadaşlarımızı da unutmuyoruz. Özellikle hamile
personelimiz başta olmak üzere kronik rahatsızlığı bulunan personellerimizi bu süreçte olası
salgın riskine karşı koruyabilmek adına idari izinli sayılmaları yönünde bir karar aldık. İki
haftalık izinlerinde dinlenerek bu süreci en sağlıklı şekilde atlatmaları en büyük
temennimizdir” dedi.
Antalya Büyükşehir Belediyesi, belediye içerisinde temizlik ve dezenfekte çalışmalarına da
devam ediyor. Belediye Hizmet Binası içerisinde birçok noktaya dezenfektanlar
yerleştirilirken, birimler sürekli olarak ilaçla temizleniyor.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR MUHİTTİNBÖCEK KORONAVİRÜS İDARİPERSONEL HAMİLELER KRONİKHASTALAR DEZENFEKTE AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Konya, Isparta ve Antalya üçgenindeki Dumanlı Yayla yolu ilk kez asfaltlanıyor.

Antalya Büyükşehir Belediyesi Manavgat’ın Dumanlı Yayla yolunu asfaltlıyor. Antalya,
Konya ve Isparta üçgeninde stratejik bir öneme sahip olan 11 km’lik Dumanlı Yayla yolunda
ilk kez gerçekleştirilen asfalt çalışmaları sonucu ulaşım artık daha rahat ve konforlu
yapılaca...

Başkan Türel Ispartalı hemşehrileri ile buluştu

“Hayaller gerçek oluyor”

Antalya’yı birçok ilkle tanıştırdıklarını anlatan Başkan Türel, “Biz göreve geldiğimizde Antalya’da köprülü kavşaklar yoktu, hafif raylı sistem yoktu. 10 sene önce Varsak’a tren getireceğiz deseydim herkes bana gülerdi. Bu ha...

Türel: “Yaptığımız hizmetler yapacaklarımızın referansıdır”

Batı ilçelerinde vatandaşlarla biraraya gelen Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, yaptıkları hizmetlerin, yapacakları hizmetlere en iyi referans olduğunu söyledi. Türel, “Hamdolsun bu kardeşiniz Antalya’da verdiği her sözü yerine getirmiş bir belediye başkanı olmanın onuru ve gur...