loader
3 bin metrekare yeşil alanı olacak

3 bin metrekare yeşil alanı olacak

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Ermenek Mahallesi’nde yeni binasına taşınan Park ve

Bahçeler Müdürlüğü’nün Şirinyalı’da bulunan eski binasının yeni eklenecek yapılarla kreş olarak

hizmet vereceğini müjdeledi. Başkan Uysal, yeni kreşin 3 bin metrekare yeşil alana sahip olacağını

söyledi.

Kreşleri, ilk ve ortaokul öğrencilerine yönelik destek eğitim kurs merkezleri ve gençlik merkezleriyle

Muratpaşa’nın, Milli Eğitim Bakanlığı’nın ardından en büyük eğitim kurumu olan Muratpaşa

Belediyesi, Şirinyalı Mahallesi’nde Park ve Bahçeler Müdürlüğü’nün eski hizmet binasını kreş olarak

yeniden düzenleyecek.

Başkan Uysal, müdürlüğün Ermenek Mahallesi’nde yeni hizmet binasına taşınmasının ardından

Antalya’nın en büyük yeşil alanına sahip kreşini hayata geçirmek için çalışmalara başladıklarını

söyledi. Şirinyalı Mahallesi’nde bulunan eski hizmet binasının korunacağını ancak yeni eklemeler

yapılacağını kaydeden başkan Uysal, “Yeni kreşimizin, bin 785 metrekare alanda tek katlı olarak

yapılmasını planlıyoruz” dedi.

Kreşte, idari ve teknik birimlerin yanı sıra 3, 4, 5 yaş sınıf ve uyku odaları, revir, pedagog ve veli

görüşme alanı, rehberlik birimi, oyun odası, çok amaçlı salon, yemekhane, açık oyun alanı

bulunacağını da sözlerine ekleyen Başkan Uysal, Muratpaşa’nın yeni kreşinin yaklaşık 3 bin metrekare

de yeşil alana sahip olacağını belirtti.


Etiketler: MURATPAŞABELEDİYESİ ÜMİTUYSAL ERMENEKMAHALLESİ ŞİRİNYALI ANTALYAKREŞ AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kepez’in fen işleri karnesi pekiyi

Kepez’in fen işleri karnesi pekiyi


7 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi, fen işleri yatırımındaki başarısını 2019’da artırırken, yeni yılda 100 km sıcak asfalt serimi ve 100 bin m2 parke kaldırım yapmayı planlıyor.

Kepez Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü, geçmiş yıllarda olduğu gibi 2019’da başarılı bir faaliyet dönemine imza attı.<...

Başkan Böcek, ‘Turizmcilerimizin emrinde olacağız’

AKTOB’un toplantısında konuşan Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, turizmcilerin emrinde olacağını söyledi.  Başkan Böcek Antalya’nın daha da güzelleştirilmesi ve alt yapı sorunun giderilmesi konusunda Daire Başkanlarına gerekli talimatları verdiğini vurguladı.

Antalya B&uu...

YÖRSİAD, ANTALYA ÇAĞDAŞ EĞİTİM VE KÜLTÜR VAKFI İLE YARDIMA KOŞTU

YÖRSİAD (Yörük Sanayici ve İş Adamları Derneği) her yıl olduğu gibi bu yıl da Runatolia’da yer alarak, koşarak eğitime destek verdi. YÖRSİAD Başkanı M.Aykut Ege ve Yönetim Kurulu Üyeleri, ANTÇEV ( Antalya Çağdaş Eğitim ve Kültür Vakfı ) adına koşarak, bağışları ile kız &ou...