loader
Vali Ersin Yazıcı Başkan Böcek'i ziyaret etti

Vali Ersin Yazıcı Başkan Böcek'i ziyaret etti

Antalya Valisi Ersin Yazıcı, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'i ziyaret etti. Vali Yazıcı, Başkan Böcek'e geçmiş olsun dileklerini iletirken, tüm dünyanın Coronavirüs salgınından bir an önce kurtulmasını diledi. Vali Yazıcı ve Başkan Böcek, ziyarette pandemi sonrası Antalya turizm hedefleri ve projeleri konusunda görüş alışverişi yaptı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, “Önümüzde 4.5 yıl, belediyeler olarak 5 yılı aşkın zamanımız var. Milletimiz ve siyaset son dönemde yoruldu. Önümüzdeki dönemi tamamen icraata odaklanarak geçirmek zorundayız” dedi. Erdoğan, Kızılcahamam’da düzenlenen AK Parti 28. İstişare v...

MANAVGAT BELEDİYESİ ÜRETEREK TASARRUF EDİYOR

Manavgat Belediyesi, park ve yeşil alanlarda kullanılacak olan bitkileri

kendi imkanlarıyla seralarında yetiştirerek tasarruf ediyor.

Belediyecilik hizmetlerinde tasarrufu ve üretimi ilke edinen Manavgat

Belediyesi, Side Mahallesi ve Kum Mevki’ndeki şantiyesinde bulunan “Bitki

Üretim Tesi...

Analiz: Sosyal Medyada ‘’Kadın’’

8 Mart Dünya Kadınlar Günü, ardında yer alan felsefe itibarıyla her yıl hem markaların hem de sosyal medya kullanıcılarının gündeminde. Sosyal CRM ve veri analizi şirketi Adba Analytics, The Brand Age dergisi için 1 Ocak 2019 - 14 Şubat 2020 aralığını baz alarak hazırladığı ‘’Sosyal Medyada Kadın&...