|
|||
Marketing Türkiye ve Akademetre Research & Strategic Planning iş birliğiyle bu yıl altıncı kez düzenlenen ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde Sur Yapı, Gayrimenkul ve İnşaat kategorisinde “Yılın İtibarlısı” ödülüne layık görüldü. Haberin Devamı
Hasat sezonu olmasına rağmen pahalılık azalmadı. Ramazan öncesine göre temel gıda ürünlerinde üretici fiyatları düşerken, marketlerdeki etiketlerde bir değişim gözlemlenmedi. Vatandaş 4-5 kat pahalıya sebze ve meyve almayı sürdürdü.
Hasat sezonunun açılması ile birlikte tarl...
Sosyal güvenlikte dengeler altüst oldu. Esnaf ve tarım sigortalılarını gösteren 4b statüsünde aktif çalışan sayısı son 10 yılda 276 bin azalırken emeklilerin sayısı 695 bin kişi arttı.
Ekonomideki kötü gidiş nedeniyle kepenk kapatmak zorunda kalan esnaf ile tarım istihdamındaki aşırı ...
0 Yorum