loader
Marketi soyduğuna pişman oldu

Marketi soyduğuna pişman oldu

45 yaşındaki gaspçının mahkeme çıkışında ağladığı gözlendi.Edinilen bilgiye göre, dün akşam Yeşilbahçe Mahallesi Portakal Çiçeği Caddesi üzerinde internetten aldığı pompalı tüfekle alışveriş mağazasına girerek biri kadın 2 kasiyere tüfeği doğrulup 700 liraya yakın parayı alıp kaçan E.D. (45), polis tarafından 15 dakika sonra Yeşilbahçe Mahallesi’ndeki kapalı pazardaki otomobilin içerisinde kıskıvrak yakalanmıştı. Olay sonrası çaldığı para ile suç aletine el konulan şahıs polis merkezine götürülerek gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından bugün adliyeye sevk edilen E.D., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. E.D.’nin adliye çıkışında cezaevine sevk edilirken ağladığı gözlendi.


Etiketler: market soygunu soygun yeşilbahçe

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Demre’de trafik kazası: 1 yaralı

Demre’de trafik kazası: 1 yaralı


9 yıl önce Best Haber

Antalya’nın Demre ilçesinde aracıyla yağmur suyu drenaj kanalına uçan sürücü yaralandı.Edinilen bilgiye göre, Erdem Cansev yönetimindeki 07 ZZ 054 plakalı otomobil, sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi nedeniyle Demre’nin Finike Caddesi’nde yağmur suyu drenaj kanal...

Antalya için Teamder ve atso işbirliği

TEAMDER yönetim kurulu üyeleri ATSO başkanı Ali Bahar, Yeni görevi için ziyarette bulundu atso başkanı Ali Bahar Toplumsal ve Ekonomik Araştırmalar Merkezi Derneği Başkanı Prof. Dr. İlhan Gölbașı, AYÇOV Yönetim Kurulu Başkanı Canan Tungar . Turizmci. Salih Çene. Prof.dr. Cengiz Sayın. Mimar.Sadi...

Polis, koronavirüs tedbirlerini hiçe sayarak evi kumarhaneye çeviren 6 kişiye para cezası kesti

Antalya'da bir evde kumar oynandığına dair ihbar alan polisler, baskın düzenledi. Koronavirüs önlemlerini hiçe sayan 6 kişiler gözaltına alındı. Kumarı oynayan ve oynatan kişiye para cezası kesildi.

Antalya'nın Haberin Devamı