loader
Marketi soyduğuna pişman oldu

Marketi soyduğuna pişman oldu

45 yaşındaki gaspçının mahkeme çıkışında ağladığı gözlendi.Edinilen bilgiye göre, dün akşam Yeşilbahçe Mahallesi Portakal Çiçeği Caddesi üzerinde internetten aldığı pompalı tüfekle alışveriş mağazasına girerek biri kadın 2 kasiyere tüfeği doğrulup 700 liraya yakın parayı alıp kaçan E.D. (45), polis tarafından 15 dakika sonra Yeşilbahçe Mahallesi’ndeki kapalı pazardaki otomobilin içerisinde kıskıvrak yakalanmıştı. Olay sonrası çaldığı para ile suç aletine el konulan şahıs polis merkezine götürülerek gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından bugün adliyeye sevk edilen E.D., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. E.D.’nin adliye çıkışında cezaevine sevk edilirken ağladığı gözlendi.


Etiketler: market soygunu soygun yeşilbahçe

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kepez tarımı canlandırdı

Kepez tarımı canlandırdı


6 yıl önce Best Haber

Başkan Hakan Tütüncü, farkındalık oluşturmak amacıyla atıl haldeki 540 dönüm araziye buğday ektiklerini anımsatarak, “Bu farkındalık şimdiden oluştu. Biz 540 dönüm araziyi ekince, hemşehrilerimiz de önceki yıllarda değerlendirmedikleri arazilerini ekmeye başladılar.” dedi.

Kepe...

Bodrum katındaki hurda uçak hurdacıya verildi, herkes rahatladı

Ambarlı Mahallesindeki bir binanın yıllardan bu yana kullanılmayan bodrum katını kiralamak isteyenler sahibini aradı. Kapısı iple bağlı, zaman zaman evsizlerin kaldığı bodrum katına giren bina sakinleri içeride kime ait olduğunu bilmedikleri 2 kişilik, ultralight yani hafif uçak sınıfında, tek motorlu bir u&cced...

Antalyada koca dehşeti

Antalyada koca dehşeti


9 yıl önce Best Haber

Olay, akşam saat 21.00’de Kepez ilçesi Mehmet Akif Ersoy Mahallesi 6703. Sokak’ta müstakil bir evde meydana geldi. Boyacılık işi ile uğraşan Sedat U. (36), şiddetsiz geçimsizlik nedeniyle eşi Sultan U. (27) ile bir süredir ayrı yaşamaya başladı. İddiaya göre eşine şiddet uygulayan Sedat U., sık sık...