loader
MANAVGAT BELEDİYESİ ÜRETEREK TASARRUF EDİYOR

MANAVGAT BELEDİYESİ ÜRETEREK TASARRUF EDİYOR

Manavgat Belediyesi, park ve yeşil alanlarda kullanılacak olan bitkileri

kendi imkanlarıyla seralarında yetiştirerek tasarruf ediyor.

Belediyecilik hizmetlerinde tasarrufu ve üretimi ilke edinen Manavgat

Belediyesi, Side Mahallesi ve Kum Mevki’ndeki şantiyesinde bulunan “Bitki

Üretim Tesisleri”nde çiçek ve çalı grubu bitkilerini yetiştirmeye devam ediyor.

Manavgat Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin kendi

imkanlarıyla sürdürdüğü bitki üretimi çalışmaları kapsamında Kasım, Aralık ve

Ocak aylarında 12 çeşit bitki türünden yaklaşık 100 bin adet yetiştirilerek, refüj,

park, bahçe ve mesire alanlarına dikildi. Büyük caddelerin Manavgat

Belediyesi’ne geçmesiyle birlikte çalışmaların hızlandırıldığı seralarda özellikle

gül, papatya, zakkum, irisine, cuffia, rovelya, bahçe külü, sokak benjamini ve

ficus nitida gibi bitkiler yaz ve kış aralıksız olarak üretilerek yine belediye

ekipleri tarafından uygun yerlere ekimi yapılıyor.

BAŞKAN SÖZEN; TASARRUF EDEREK HİZMET EDİYORUZ

Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen, kişi başına düşen yeşil alan miktarını

her geçen gün artırdıklarını belirten Başkan Sözen, bunu tasarruf ve üretimi ön

planda tutarak gerçekleştirdiklerini söyledi. Sözen, “Belediyemizin kaynaklarını

ve iş gücümüzü kullanarak tasarruf etmeye özen gösteriyoruz. Daha az maliyetle

daha fazla hizmet verebilmek için tüm birimlerimizdeki kaynaklarımızı doğru

bir şekilde kullanmaya çalışıyoruz. Bünyemizdeki bitki üretim tesislerimiz,

kentimize ve halkımıza yeni nefes alanları kazandırmaya devam edecektir” dedi.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Yeni askerlik sistemi düzenlemesi yasalaştı!

Yeni askerlik sistemine ilişkin düzenleme Meclis Genel Kurulu'nda 335 oyla kabul edildi. Yasayla, askerlik süresi altı aya inecek ve bedelli askerlik uygulaması kalıcı hale getirilecek. Yasanın yürürlüğe girmesi sonrasında yaklaşık 100 bin kişinin terhis olması bekleniyor.

Yeni askerlik sistemine ili...

Yalnız yaşayan kişinin öldüğü 4 ay sonra ortaya çıktı

Kadıköy'deki evinde yalnız yaşayan ve kendisinden uzun süredir haber alınamayan Teoman Beysan'a ulaşamayan komşuları, evden gelen kokular üzerine polise haber verdi. Çilingir yardımıyla eve giren polis, yaklaşık 4 ay önce öldüğü tahmin edilen Teoman Beysan'ın çürümüş...

Tütüncü: Üreticilerimiz yeniliklerle Kepez’e değer katıyor

Türkiye’de turfanda ilk yeşil eriğin üretildiği seralarda incelemelerde bulunan Başkan Tütüncü, “ Üreticilerimiz ortaya çıkardığı yeniliklerle Kepez’in tarım bölgelerine değer katıyor” dedi.

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Meclis Üyesi Cengiz...