loader
MANAVGAT BELEDİYESİ ÜRETEREK TASARRUF EDİYOR

MANAVGAT BELEDİYESİ ÜRETEREK TASARRUF EDİYOR

Manavgat Belediyesi, park ve yeşil alanlarda kullanılacak olan bitkileri

kendi imkanlarıyla seralarında yetiştirerek tasarruf ediyor.

Belediyecilik hizmetlerinde tasarrufu ve üretimi ilke edinen Manavgat

Belediyesi, Side Mahallesi ve Kum Mevki’ndeki şantiyesinde bulunan “Bitki

Üretim Tesisleri”nde çiçek ve çalı grubu bitkilerini yetiştirmeye devam ediyor.

Manavgat Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin kendi

imkanlarıyla sürdürdüğü bitki üretimi çalışmaları kapsamında Kasım, Aralık ve

Ocak aylarında 12 çeşit bitki türünden yaklaşık 100 bin adet yetiştirilerek, refüj,

park, bahçe ve mesire alanlarına dikildi. Büyük caddelerin Manavgat

Belediyesi’ne geçmesiyle birlikte çalışmaların hızlandırıldığı seralarda özellikle

gül, papatya, zakkum, irisine, cuffia, rovelya, bahçe külü, sokak benjamini ve

ficus nitida gibi bitkiler yaz ve kış aralıksız olarak üretilerek yine belediye

ekipleri tarafından uygun yerlere ekimi yapılıyor.

BAŞKAN SÖZEN; TASARRUF EDEREK HİZMET EDİYORUZ

Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen, kişi başına düşen yeşil alan miktarını

her geçen gün artırdıklarını belirten Başkan Sözen, bunu tasarruf ve üretimi ön

planda tutarak gerçekleştirdiklerini söyledi. Sözen, “Belediyemizin kaynaklarını

ve iş gücümüzü kullanarak tasarruf etmeye özen gösteriyoruz. Daha az maliyetle

daha fazla hizmet verebilmek için tüm birimlerimizdeki kaynaklarımızı doğru

bir şekilde kullanmaya çalışıyoruz. Bünyemizdeki bitki üretim tesislerimiz,

kentimize ve halkımıza yeni nefes alanları kazandırmaya devam edecektir” dedi.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Ankara Barosu adli yıl açılış töreni davetini reddetti: Atamızın huzurunda karşılayacağız

Ankara Barosu Yargıtay'ın adli yıl açılış törenine katılmayacağını açıkladı. Yargıtay'ın davetini reddeden baro sayısı 7'ye yükseldi

Ankara Barosu, 2 Eylül'de Beştepe'de gerçekleştirilecek adli yıl açılış töreni için Yargıtay tarafından barolara ya...

ATSO Başkanı Davut Çetin; 20 Gün Seferberlik İlan Edelim

Sağlık Bakanlığı verilerine göre Antalya'nın yüksek risk grubundaki iller arasında yer aldığını belirten ATSO Başkanı Davut Çetin, "Bu konu ticaret ve turizm için de hayati bir konudur. 20 gün seferberlik ilan ederek turizm sezonuna kadar bu sayıyı hızla düşürmemiz gerekiyor. Korona müc...

TÜRSAB BAŞKANI FİRUZ BAĞLIKAYA  HAYIRLI BİR İŞE İMZA ATTI

TÜRSAB(Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği )  Başkanı FiruzBağlıkaya İzmir’de yoğun iş programı içerisinde, TÜRSAB Batı Antalya Bölge Başkanı Rıza Perçin’in kız isteme merasimine katılarak hayırlı bir işe imza attı. 
TÜRSAB tarafından düzenlenen ve İzmir turizmini...