loader
KUMLUCA'DA BAYAT EKMEK KUMBARASI

KUMLUCA'DA BAYAT EKMEK KUMBARASI

ANTALYA Kumluca Belediyesi, bayat ekmeklerin israf edilmemesi ve diğer canlılara yiyecek olarak değerlendirilmesi amacıyla bayat ekmek kumbarası uygulaması başlattı.

Kumluca Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü'nün 'Ekmeğiniz çöp değil, ihtiyacı olan canlılara öğün olsun' kampanyasıyla bayat ekmekler sokak hayvanlarına öğün olarak kullanılacak. Kampanya kapsamında oluşturulan bayat etmek kumbaraları sokaklara yerleştirilmeye başladı.

Projenin uygulamasına 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri sonucunda belediye başkanı seçilen ancak henüz mazbatasını almayan CHP'li Mustafa Köleoğlu da katıldı. Mevcut belediye başkanı AK Partili Yusuf Göven, yeni seçilen başkan Mustafa Köleoğlu'na kampanya hakkında bilgi verdi.

Yusuf Göven, "İlçemizde şimdilik 15 noktada, bayat ekmek kumbarası uygulamasına geçtik. Önümüzdeki günlerde bu uygulama devam edecek. Başka mahallelerimizde de bayat ekmek kumbarası uygulamasına geçeceğiz. Dinimizde israf yasaklanmıştır. Özellikle ekmeği israf etme lüksümüz olamaz. Bu yüzden bayat ekmeklerimiz, diğer canlılara öğün olarak toplanacaktır. Toplanan ekmekler ilk etapta barınak ve hayvanat bahçesindeki hayvanlarımız için kullanılacaktır" dedi.


Etiketler: Antalya Kumluca

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Emeklinin üç kuruşuna göz diktiler

CHP Antalya İl Başkanı Nusret Bayar, emekli maaşlarında yüzde 5 kesintiye gidileceği ve emeklilerin bayram ikramiyelerinin kaldırılacağı yönünde hazırlıkların olduğu haberleriyle ilgili yaptığı açıklamada, “Emeklinin üç kuruşuna göz diktiler” dedi
Cumhuriyet Halk Partisi Antalya ...

Tasarım ve Beceri Atölyesi açıldı


Ülkemizin eğitim alanında faaliyet gösteren en yaygın sivil toplum kuruluşu olan Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV), çocukları çağdaş dünyanın gereksinimi olan nitelikli eğitim ve 21. yüzyılın öğrenme becerileriyle buluşturmaya devam ediyor. Bu kapsamda Antalya Suna-İn...

Döşemealtı’nda Kitap Günleri başlıyor

Döşemealtı’nda Kitap Günleri başlıyor
Döşemealtı Belediyesi'nin katkılarıyla ilk kez düzenlenen "Döşemealtı Kitap Günleri" 26 Temmuz
Cuma günü Döşemealtı Kent Meydanı'nda ziyarete açılıyor. 30'a yakın yayınevinin katılacağı Haberin Devamı