loader
Konyaaltı Belediyesi'nden 20 yaş altı gence doğum günü sürprizi

Konyaaltı Belediyesi'nden 20 yaş altı gence doğum günü sürprizi

Korona virüs ile mücadele kapsamında alınan tedbirlerden biri de 20 yaş altına uygulanan sokağa çıkma yasağı. Bu yasak nedeniyle bir süredir evden dışarı çıkamayan çocuklar, yaş günü gibi özel günlerini de çaresiz evlerinde kutluyorlar. Konyaaltı'nın Uluç Mahallesinde ikamet eden Rüveyda Demiralp, oğlu Tarık Demiralp'in 17'nci yaş günü için Konyaaltı Belediyesi'nden bir talepte bulundu. Sosyal medya hesaplarından oğlunun yaş günü için bir sürpriz isteyen Demiralp ailesine, Konyaaltı Belediyesi tepkisiz kalmadı.


 

"Hiç beklemiyordum"

 

20 yaş altına uygulanan yasak nedeniyle uzun bir süredir evden dışarı çıkamadığını dile getiren Tarık Demiralp, “Bu gün 17 yaşıma giriyorum. Malum yasaklar nedeniyle bu yaş günüme arkadaşlarımı çağıramadım. Tüm gün modum çok düşüktü. Ta ki Konyaaltı Belediyesi'nin bana yaptığı bu yaş günü sürprizine kadar. Hiç beklemiyordum. İnanın çok mutlu oldum” dedi.

 

Rüveyda Demiralp ise oğlu Tarık Demiralp'e yaş günü sürprizi yapan ve kitap hediye eden Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen'e ve belediye çalışanlarına teşekkür etti.


Etiketler: Korona virüs covid 19 korona virüs antalya 20 yaş altı

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Antalya Büyükşehir ekipleri deprem bölgesinde

Deprem bölgesine giden Antalya Büyükşehir Belediyesi ekipleri, yaraları sarıyor. İtfaiye
ekipleri bina enkazlarında arama kurtarma faaliyeti yaparken, mobil aşevi de depremzedelere
sıcak yemek ikramında bulunuyor.
Elazığ’da yaşanan 6.8 şiddetindeki depremin ardından A...

‘Dayanışmadan yana tavrımız bitmeyecek’

‘Dayanışmadan yana tavrımız bitmeyecek’

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Hacı Bektaş Veli Kültür Merkezi’nde düzenlenen Muharrem

orucu iftarında “Bizim iyilikten, güzellikten, barıştan, sevgiden, kardeşlikten ve dayanışmadan yana

olan tavrımız hiç ...

Yerleşik yabancılar bu şenlikte buluşuyor

Büyükşehir Belediyesi, Konyaaltı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğinde 
Antalya’da yerleşik olarak yaşayan 48 ülkeden vatandaşların ve öğrencilerin katılacağı ‘1.Kültür ve Eğitim Şenliği’ düzenliyor.Ülkeler korteji ve halk dansları gö...