loader
Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Döşemealtı Belediyesi, ilçe sınırlarında yer alan ve birinci derece doğal SİT alanı Kırkgöz Gölü ve

çevresinde başlattığı temizlik ve çevre düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Göl içinde balçık temizliği yapılırken suyun çekildiği alanlara mıcır serildi, kameriyeler boyandı ve

uyarı levhaları konuldu.

Antalya’nın en büyük su kaynaklarından beslenen doğa harikası Kırkgöz Gölü içinde ve çevresinde

Döşemealtı Belediyesi tarafından yapılan çalışmalar aralıksız devam ediyor. Değişik türde kuşlara ev

sahipliği yapan, nilüfer çiçekleriyle görsel şölen sunan 1 Derece SİT alanı içinde ki Kırkgöz Gölü’nde

ilk etap da göl içinde ki bitki çöpleri, balçık ve atıklar toplandı ardından suyun çekildiği alanlar mıcır

ile kaplandı, son olarak da piknik yapmaya gelenler için hazırlanan kameriyeler boyandı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Komşu Buluşması Bayındır Parkı’nda

Türkiye’nin farklı coğrafyalarından gelip aynı mahallede komşu olan kent sakinlerinin festivali Muratpaşa Belediyesi’nin Komşu Buluşmaları bu Cumartesi Ege türkülerinin güçlü sesi Tolga Çandar konseriyle Bayındır Park’ta gerçekleşecek. Komşu Buluşması saat 15.00’de başla...

Kepez’in muhteşem festivali sona erdi

Kepez Belediyesi’nin öğrencileri yarıyıl tatilini aktif ve verimli geçirebilmesi için düzenlediği Antalya Sömestir Festivali, son gününde ziyaretçilerini Sosyal Medya Fenomeni Prenses Elif ve Showmen Sefa Doğanay ile buluşturdu. Haberin Devamı

Başkan Küçükkuru’dan, 14 Mart Tıp Bayramı Mesajı

İbradi Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle bir mesaj

yayımladı. Küçükkuru mesajında, “Her şartta, ne olursa olsun, yurt içinde ve dışında görev

yapan tüm doktorlarımıza teşekkürü bir borç biliyorum” dedi ve sö...