loader
Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Döşemealtı Belediyesi, ilçe sınırlarında yer alan ve birinci derece doğal SİT alanı Kırkgöz Gölü ve

çevresinde başlattığı temizlik ve çevre düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Göl içinde balçık temizliği yapılırken suyun çekildiği alanlara mıcır serildi, kameriyeler boyandı ve

uyarı levhaları konuldu.

Antalya’nın en büyük su kaynaklarından beslenen doğa harikası Kırkgöz Gölü içinde ve çevresinde

Döşemealtı Belediyesi tarafından yapılan çalışmalar aralıksız devam ediyor. Değişik türde kuşlara ev

sahipliği yapan, nilüfer çiçekleriyle görsel şölen sunan 1 Derece SİT alanı içinde ki Kırkgöz Gölü’nde

ilk etap da göl içinde ki bitki çöpleri, balçık ve atıklar toplandı ardından suyun çekildiği alanlar mıcır

ile kaplandı, son olarak da piknik yapmaya gelenler için hazırlanan kameriyeler boyandı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Elmalılı çocuklar AKBEM’de buluşuyor

Elmalılı çocuklar AKBEM’de buluşuyor
Antalya Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Elmalı AKBEM Kreş ve Gündüz Bakım Evi ilçedeki
3-6 yaş arası çocuklara hizmet veriyor.
Büyükşehir Belediyesi Elmalılı Muhammed Hamdi Yazır Kültür Merkezi bünyesinde hi...

Kamyon kasasında umut nöbeti

Kamyon kasasında umut nöbeti


8 yıl önce Best Haber

ANTALYA'NIN Serik ilçesinde yaşayan 36 yaşındaki iki çocuk babası Erhan Zeytin, 4 ay önce aniden fenalaştı. Önce ilçedeki bir hastaneye kaldırılan Zeytin, ilk müdahalesinin ardından Antalya'daki özel hastaneye sevk edildi. Kalp damarlarında tıkanma olduğu belirlenen Zeytin'e önce anjiyo...

Başkan bayar mazbatasını aldı

Başkan bayar mazbatasını aldı


7 yıl önce Best Haber

Cumhuriyet Halk Partisi Antalya İl Başkanlığına seçilen Nusret Bayar, İl seçim kurulundan mazbatasını aldı. Mazbata töreninin ardından açıklamada bulunan Başkan Bayar, “Bundan sonra çok çalışıp partimizi Antalya’da ve Türkiye’de iktidar yapacağız” dedi

9 Şubat...