loader
Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Döşemealtı Belediyesi, ilçe sınırlarında yer alan ve birinci derece doğal SİT alanı Kırkgöz Gölü ve

çevresinde başlattığı temizlik ve çevre düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Göl içinde balçık temizliği yapılırken suyun çekildiği alanlara mıcır serildi, kameriyeler boyandı ve

uyarı levhaları konuldu.

Antalya’nın en büyük su kaynaklarından beslenen doğa harikası Kırkgöz Gölü içinde ve çevresinde

Döşemealtı Belediyesi tarafından yapılan çalışmalar aralıksız devam ediyor. Değişik türde kuşlara ev

sahipliği yapan, nilüfer çiçekleriyle görsel şölen sunan 1 Derece SİT alanı içinde ki Kırkgöz Gölü’nde

ilk etap da göl içinde ki bitki çöpleri, balçık ve atıklar toplandı ardından suyun çekildiği alanlar mıcır

ile kaplandı, son olarak da piknik yapmaya gelenler için hazırlanan kameriyeler boyandı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Korona virüs önleme çalışmaları yoğunlaştı !

Antalya Büyükşehir Belediyesi, korona virüsüne karşı toplu ulaşım araçlarını ve otobüs
duraklardaki rutin temizlik işlerini sıklaştırdı. Toplu ulaşım araçları ve kapalı duraklar toplum
sağlığı için temizlenerek, dezenfekte ediliyor. Sosyal medya ve tanıtım mecralarından da<...

Antalyaspor’dan Yüzme Şenliği

Antalyaspor’dan Yüzme Şenliği


7 yıl önce Best Haber

Antalyaspor’dan Yüzme Şenliği

Antalyaspor 2019 Yaz Yüzme Şenliği, Muratpasa Belediyesi Süleyman Erol Yüzme

Havuzu’nda gerçekleştirildi. Şenlik, minik kursiyerler, şampiyon yüzme ve sutopu takımı ve

antrenörlerin yanı sıra destek veren velilerin katılımı ve bü...

Antalya'da yeni sezon karpuzlar kilogramı 5 liradan kamyonlara yüklenmeye başladı

Antalya'nın turfanda yetiştirilen karpuzları tezgahlarda yerini almaya başladı. Karpuzlar kilogramı 5 TL'den Adapazarı'na gönderildi. Antalya'nın Serik ilçesine bağlı Karadayı Mahallesi'nde karpuz yetiştiriciliği yapan İsmail Kula, ”Ocak 14'te üstün marka karpuzumuzu ektik. Bugün 19 Ni...