loader
Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Döşemealtı Belediyesi, ilçe sınırlarında yer alan ve birinci derece doğal SİT alanı Kırkgöz Gölü ve

çevresinde başlattığı temizlik ve çevre düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Göl içinde balçık temizliği yapılırken suyun çekildiği alanlara mıcır serildi, kameriyeler boyandı ve

uyarı levhaları konuldu.

Antalya’nın en büyük su kaynaklarından beslenen doğa harikası Kırkgöz Gölü içinde ve çevresinde

Döşemealtı Belediyesi tarafından yapılan çalışmalar aralıksız devam ediyor. Değişik türde kuşlara ev

sahipliği yapan, nilüfer çiçekleriyle görsel şölen sunan 1 Derece SİT alanı içinde ki Kırkgöz Gölü’nde

ilk etap da göl içinde ki bitki çöpleri, balçık ve atıklar toplandı ardından suyun çekildiği alanlar mıcır

ile kaplandı, son olarak da piknik yapmaya gelenler için hazırlanan kameriyeler boyandı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Sokağa çıkamayan vatandaşlar balkonlarda söyleyip oynadı

Antalyalı genç müzisyen Özüm Özmen, Ankara'da çalıştığı orkestra karantina sebebiyle işlere ara verince Antalya'daki ailesinin yanına geldi. Antalya'nın Muratpaşa ilçesi Yenigün mahallesinde yaşayan Özmen, hafta sonu sokağa çıkma yasağı nedeniyle evlerinde kalan komşular...

Kepez’in muhteşem festivali sona erdi

Kepez Belediyesi’nin öğrencileri yarıyıl tatilini aktif ve verimli geçirebilmesi için düzenlediği Antalya Sömestir Festivali, son gününde ziyaretçilerini Sosyal Medya Fenomeni Prenses Elif ve Showmen Sefa Doğanay ile buluşturdu. Haberin Devamı

Şubat Etkinlikleri Başlıyor

Şubat Etkinlikleri Başlıyor


8 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediyesi’nin Antalya’nın kültür ve sanat hayatına yeni bir soluk kazandıran kültür
merkezi Türkan Şoray’da Şubat ayı Selva Erdener ve İbrahim Yazıcı konseriyle başlıyor.
Muratpaşa Belediyesi Türkan Şoray Kültür Merkezi’nde Şubat ayı etkinlikleri birli...