loader
Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Döşemealtı Belediyesi, ilçe sınırlarında yer alan ve birinci derece doğal SİT alanı Kırkgöz Gölü ve

çevresinde başlattığı temizlik ve çevre düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Göl içinde balçık temizliği yapılırken suyun çekildiği alanlara mıcır serildi, kameriyeler boyandı ve

uyarı levhaları konuldu.

Antalya’nın en büyük su kaynaklarından beslenen doğa harikası Kırkgöz Gölü içinde ve çevresinde

Döşemealtı Belediyesi tarafından yapılan çalışmalar aralıksız devam ediyor. Değişik türde kuşlara ev

sahipliği yapan, nilüfer çiçekleriyle görsel şölen sunan 1 Derece SİT alanı içinde ki Kırkgöz Gölü’nde

ilk etap da göl içinde ki bitki çöpleri, balçık ve atıklar toplandı ardından suyun çekildiği alanlar mıcır

ile kaplandı, son olarak da piknik yapmaya gelenler için hazırlanan kameriyeler boyandı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

BAŞKAN ŞAHİN’DEN COŞKULU SEÇİM OFİSİ AÇILIŞI

Aksu Belediye Başkanı ve Cumhur İttifakı AK Parti Aksu Belediye Başkan Adayı Halil Şahin, Pınarlı’da bulunan seçim ofisinin açılışını gerçekleştirdi. Coşkulu açılışa ilgi de yoğun oldu.  Açılışa Dış İşleri BakanıMevlüt Çavuşoğlu, Büyükşehir Belediye Başkan�...

MuratpaşaBelediyesi'denDown Sendromu Farkındalık Günü Etkinliği

Muratpaşa Belediyesi’nin Adalya Vakfı ve Engelsiz Kafe’yle birlikte düzenliği 21 Mart Down Sendromu Farkındalık Günü etkinliğinde vantrilok eğitmen Çiğdem Dağtekin, Kukla Marmelat’ındown sendromlu arkadaşı Artı’yıengelli çocuklar ve aileleriyle tanıştırdı. 
Muratpaşa Beled...

Türel, Antalya İş Fuarı’nı açtı


‘Yeni yatırım alanları işsizliğe çözüm olur’

Antalya İş Fuarı açılışında konuşan Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, işsizliğin tek çözümünün yeni yatırım alanları açmak olduğunu belirterek, “Bir daha ki dönemde A...