loader
Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Döşemealtı Belediyesi, ilçe sınırlarında yer alan ve birinci derece doğal SİT alanı Kırkgöz Gölü ve

çevresinde başlattığı temizlik ve çevre düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Göl içinde balçık temizliği yapılırken suyun çekildiği alanlara mıcır serildi, kameriyeler boyandı ve

uyarı levhaları konuldu.

Antalya’nın en büyük su kaynaklarından beslenen doğa harikası Kırkgöz Gölü içinde ve çevresinde

Döşemealtı Belediyesi tarafından yapılan çalışmalar aralıksız devam ediyor. Değişik türde kuşlara ev

sahipliği yapan, nilüfer çiçekleriyle görsel şölen sunan 1 Derece SİT alanı içinde ki Kırkgöz Gölü’nde

ilk etap da göl içinde ki bitki çöpleri, balçık ve atıklar toplandı ardından suyun çekildiği alanlar mıcır

ile kaplandı, son olarak da piknik yapmaya gelenler için hazırlanan kameriyeler boyandı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Antalya Altın Portakal Film Festivali ‘özüne dönüyor’!

Antalya Altın Portakal Film Festivali ‘özüne dönüyor’!
Türkiye’nin en uzun soluklu sinema etkinliği Antalya Altın Portakal Film
Festivali için takvimler yaklaşırken festivalin basın ile ilk buluşması
gerçekleşti. Başkan Böcek, “Festivalimizde bu yıl temamı...

Tütüncü, “Kepez büyümeye devam edecek”

Meclis üyeleri ile akşam yemeğinde bir araya gelen Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, “Farklı partilerden olabiliriz, ancak verdiğimiz her kararın odağında insan var, şehir var ve şehri güçlendirmek var. Birlik ve beraberliğimizle Kepez büyümeye ve gelişmeye devam edecek” dedi.

<...
Sömestr tatili tiyatroyla başladı

Sömestr tatili tiyatroyla başladı


7 yıl önce Best Haber

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in öğrencilere tatil hediyesi olan
AŞT’nin yeni çocuk oyunu ‘Kırmızı Başlıklı Kurt’ ilk kez seyirci ile buluştu. Çocuklar bol
kahkahalı oyunda keyifli dakikalar geçirdi.
Antalya’da ilk ve orta öğ...