loader
Kardeş kent protokolü imzalandı

Kardeş kent protokolü imzalandı

Muratpaşa ve Isparta’nın 7 bin 500 nüfuslu ilçesi Gönen arasında ‘Kardeş Kent’ protokolü düzenlenen

törenle imzaladı. Törende imzaları Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal ve Gönen Belediye

Başkanı Osman Kesmen attı.

Türk turizminin başkenti Antalya’nın kalbi Muratpaşa ile Isparta’ya 25 kilometre uzaklıkta bulunan 7

bin 500 nüfuslu Gönen belediyeleri ‘Kardeş Kent’ oldu. İki belediye arasında kardeş kent protokolünü

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal ve Gönen Belediye Başkanı Osman Kesmen’in katıldığı

törenle imzalandı.

Törende konuşan Kesmen, destekleri ve ilgisi dolayısıyla Başkan Uysal’a teşekkürlerini dile getirdi.

Başkan Uysal ise Gönen’in bir tarım kenti olmasının yanı sıra yetiştirdiği öğretmenlerle Cumhuriyet

tarihinde derin izler bırakan Gönen Köy Enstitüsü’nün de bulunduğu yer olduğunu söyledi. Gönen’le

kardeş şehir olmaktan gurur duyduğunu belirten Başkan Uysal, belediyeler arasında dayanışmanın

önemine dikkat çekti. Konuşmaların ardından iki başkan, Muratpaşa ve Gönen belediyelerini ‘kardeş

kent’ yapan protokolü imzaladı.


Etiketler: MURATPAŞABELEDİYESİ ISPARTAGÖNEN KARDEŞKENT ÜMİTUYSAL OSMANKESMEN AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Döşemealtı’nda Kitap Günleri başlıyor

Döşemealtı’nda Kitap Günleri başlıyor
Döşemealtı Belediyesi'nin katkılarıyla ilk kez düzenlenen "Döşemealtı Kitap Günleri" 26 Temmuz
Cuma günü Döşemealtı Kent Meydanı'nda ziyarete açılıyor. 30'a yakın yayınevinin katılacağı Haberin Devamı

Serik Kültür Merkezi inşaatı yükseliyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımı devam eden Serik Kongre ve Kültür
Merkezi Projesi yükselmeye başladı. Serik’in sosyal alanı ihtiyacına cevap verecek olan
kültür merkezi hızlı bir şekilde tamamlanacak.
Serik’in Gedik Mahallesi’nde 23 bin metrekare alan &uum...

Kanseri sanatla yeniyorlar

Kanseri sanatla yeniyorlar


8 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi, Memorial Antalya Hastanesi’nde Kemoterapi ve Sanat Merkezi’nde tedavi gören 50 hastanın yaptığı eserlerle açılan ‘Büyük Fırçalar ile Hayata Bir Renk, Bir Dokunuş’ sergisine ev sahipliği yapıyor.

Kepez Belediye  Başkanı Hakan Tütüncü'nün...