loader
Kardeş kent protokolü imzalandı

Kardeş kent protokolü imzalandı

Muratpaşa ve Isparta’nın 7 bin 500 nüfuslu ilçesi Gönen arasında ‘Kardeş Kent’ protokolü düzenlenen

törenle imzaladı. Törende imzaları Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal ve Gönen Belediye

Başkanı Osman Kesmen attı.

Türk turizminin başkenti Antalya’nın kalbi Muratpaşa ile Isparta’ya 25 kilometre uzaklıkta bulunan 7

bin 500 nüfuslu Gönen belediyeleri ‘Kardeş Kent’ oldu. İki belediye arasında kardeş kent protokolünü

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal ve Gönen Belediye Başkanı Osman Kesmen’in katıldığı

törenle imzalandı.

Törende konuşan Kesmen, destekleri ve ilgisi dolayısıyla Başkan Uysal’a teşekkürlerini dile getirdi.

Başkan Uysal ise Gönen’in bir tarım kenti olmasının yanı sıra yetiştirdiği öğretmenlerle Cumhuriyet

tarihinde derin izler bırakan Gönen Köy Enstitüsü’nün de bulunduğu yer olduğunu söyledi. Gönen’le

kardeş şehir olmaktan gurur duyduğunu belirten Başkan Uysal, belediyeler arasında dayanışmanın

önemine dikkat çekti. Konuşmaların ardından iki başkan, Muratpaşa ve Gönen belediyelerini ‘kardeş

kent’ yapan protokolü imzaladı.


Etiketler: MURATPAŞABELEDİYESİ ISPARTAGÖNEN KARDEŞKENT ÜMİTUYSAL OSMANKESMEN AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kepez’de seçim startı verildi

Kepez’de seçim startı verildi


8 yıl önce Best Haber

Kepez Belediye Başkanı ve AK Parti Kepez Adayı Hakan Tütüncü, seçim startını kültür ve sanatta “en önemli projem” dediği Mimar Sinan Kongre Merkezi’nden verdi. ‘31 Mart Yerel Seçim Kampanyası’ programına katılan Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, konuşmas...

Büyükşehir Belediyesi Aile ve Çocuk Günleri etkinliği düzenledi

Dikkat eksikliği ve çözümleri anlatıldı
Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Aile ve Çocuk Günleri kapsamında Eğitim Bilimci
Mehmet Altunpınar, “Dikkat Eksikliği ve Çözümleri’ konulu bir konferans verdi
Antalya Büyükşehir Belediyesi Kült&uum...

Kepez kütüphaneler şehri oluyor

Kepez kütüphaneler şehri oluyor


7 yıl önce Best Haber

 ‘Kepez Gençlik Buluşmaları’ kapsamında Nevzat Saygan-Levent  Saygan Anadolu Lisesi öğrencileriyle buluşan Başkan Tütüncü, Kepez’e yapılacak kütüphane yatırımlarını anlattı. 2020 yılının Kepez için çok özel bir yıl olacağına değinen Tütüncü...