loader
Kardeş kent protokolü imzalandı

Kardeş kent protokolü imzalandı

Muratpaşa ve Isparta’nın 7 bin 500 nüfuslu ilçesi Gönen arasında ‘Kardeş Kent’ protokolü düzenlenen

törenle imzaladı. Törende imzaları Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal ve Gönen Belediye

Başkanı Osman Kesmen attı.

Türk turizminin başkenti Antalya’nın kalbi Muratpaşa ile Isparta’ya 25 kilometre uzaklıkta bulunan 7

bin 500 nüfuslu Gönen belediyeleri ‘Kardeş Kent’ oldu. İki belediye arasında kardeş kent protokolünü

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal ve Gönen Belediye Başkanı Osman Kesmen’in katıldığı

törenle imzalandı.

Törende konuşan Kesmen, destekleri ve ilgisi dolayısıyla Başkan Uysal’a teşekkürlerini dile getirdi.

Başkan Uysal ise Gönen’in bir tarım kenti olmasının yanı sıra yetiştirdiği öğretmenlerle Cumhuriyet

tarihinde derin izler bırakan Gönen Köy Enstitüsü’nün de bulunduğu yer olduğunu söyledi. Gönen’le

kardeş şehir olmaktan gurur duyduğunu belirten Başkan Uysal, belediyeler arasında dayanışmanın

önemine dikkat çekti. Konuşmaların ardından iki başkan, Muratpaşa ve Gönen belediyelerini ‘kardeş

kent’ yapan protokolü imzaladı.


Etiketler: MURATPAŞABELEDİYESİ ISPARTAGÖNEN KARDEŞKENT ÜMİTUYSAL OSMANKESMEN AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kaleiçi’nde festival zamanı

Kaleiçi’nde festival zamanı


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Adalya Koleji’nin ‘kültürel mirasın korunması’ başlığıyla

sürdürdüğü Erasmus+ projesi kapsamında Antalya’da bulunan yabancı öğrencilerin ziyaretinde bu yıl

5’incisi düzenlenecek Kaleiçi Old Town Festiva...

YAŞLI EVLERİ YORUMUYLA HİSSELİ HARİKALAR KUMPANYASI

Muratpaşa Belediyesi Yaşlı Evleri sahnelediği, Türkiye’nin en sevilen ve en çok ses getiren müzikali Hisseli Harikalar Kumpanyası, prömiyerini Muratpaşa Belediyesi Kültür Salonu’nda gerçekleştirdi.

Turgut Özakman’ın yazdığını 2 perdelik müzik...

Paşanın Melekleri sezonu resmen açtı

Paşanın Melekleri sezonu resmen açtı

Hentbolda bu sezon üç kulvarda birden mücadeleye hazırlanan Muratpaşa Belediyespor kadın hentbol takımı, törenle yeni sezonu açarken törende hentbolun geleceği için Doğa Koleji’yle yapılan iş birliğinin ilk imzaları atıldı....