loader
Japon teknoloji devi adını değiştirdi

Japon teknoloji devi adını değiştirdi

Bir zamanların önde gelen teknoloji markalarından biri olan Toshiba, bilgisayar pazarından adını siliyor. 
Artık Toshiba ismi yerine Dynabook isimli bilgisayarlar karşımızda olacak.

Son yollarda ciddi derecede mali sıkıntılar yaşayan ve bazı faaliyetlerini durdurmak zorunda kalan Toshiba, son olarak bilgisayar biriminin yüzde 80'ini Sharp'a, yani dolayısıyla Foxconn'a satmıştı.

Bu satış sonrası Toshiba ismi de ortadan kaldırılıyor. Sharp ile yapılan anlaşma neticesinde bilgisayarlarda kullanıcılacak ismin Dynabook olmasına karar verildi.

Sharp, Dynabook markası altında sadece bilgisayar üretmekle kalmayıp, aynı zamanda Nesnelerin İnterneti ve akıllı gözlük ürünlerini de yine bu yeni marka altında toplamayı planlıyor. 

Dynabook adı altında ilk ürün de ortaya çıktı. Dynabook G serisi olarak adlandırılan bu yeni dizüstü bilgisayarlar, ultra ince tasarımla geliyor.

Şirket, sonrasında 10 model dizüstü bilgisayar, 3 adet mini PC ve artırılmış gerçeklik gözlüğüyle Dynabook üzerinden satışını sürdürmeyi planlıyor. 

KAYNAK: NTV
Bu haberi kaynağıdan okumak için linke tıklayınız: https://www.ntv.com.tr/teknoloji/japon-teknoloji-devi-adini-degistirdi,IwECqrbbJkaANeo447Octg


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kışın hangi ev aleti ne kadar elektrik tüketiyor?

Kışın gelmesi ve havaların soğumasıyla birlikte enerji faturaları da şişmeye başladı. Özellikle doğalgaz ve elektrik kullanımındaki artış faturalara yansıyor. Bu mevsimde yaza göre farklı olarak ve en çok kullanılan ürünlerin başında elektrikli ısıtıcı gelirken ütü kullanımı da Haberin Devamı

Microsoft, Adobe Flash’ı Emekli Etmek İçin Chrome’un Yol Haritasını İzleyecek

Microsoft, Adobe Flash’ı emekli etme yolunda Google Chrome’u takip edeceğini açıkladı. Adobe Flash, 2020’nin sonunda tamamen ortadan kalkacak.

Temmuz 2017’de Adobe, Flash’ı Aralık 2020’de kaldırmayı planladığını ve aynı zamanda yazılımı güncellemeyi ve dağıtımını durduracağın...

Evine Kapanan Tüketici Dijital Eğlence ve Online Eğitime Yöneldi

Türkiye’nin en hızlı ve en büyük network kapasiteli içerik dağıtım şirketi Medianova, koronavirüs tehdidi karşısında evlerine kapanan tüketicilerin dijital dünyadaki ayak izlerini takibe aldı. Dünyada 22 ülke ve 50 noktada yatırımı olan, yerli ve global teknoloji şirketi Medianova’n�...