loader
İbradı'da 20 yıllık sorun çözüldü

İbradı'da 20 yıllık sorun çözüldü

ASAT'ın çalışması yüz güldürdü
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi İbradı ilçesi Aşağı Mahallesi'nde yağmur suyu ve kanalizasyon çalışması gerçekleştirdi. Her yağmurda evlerini su basan bölge halkının bu çalışmayla 20 yıllık sorunları kalıcı olarak çözüldü.
 

Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Koton bayrama özel etkinliklerle Hatay'da çocuklarla bir araya geldi
Hatay

Koton, Kahramanmaraş merkezli 11 ili etkileyen depremlerin yaşandığı 6 Şubat'tan bu yana bölgeye gerekli desteklerini sürdürüyor.

Yaklaşan Ramazan Bayramı ile 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla "Koton Gönüllüleri Deprem Bölgesi Destek Pr...

Manavgat'ta kolektör hattı yenilendi

Antalya'nın Manavgat ilçesinde sahil yakınından geçen kanalizasyon kolektör hattında meydana gelen arızaya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü ekipleri müdahale etti.

...
Otomobil takla attı: 1 yaralı

Otomobil takla attı: 1 yaralı


9 yıl önce Best Haber

Kaza, Akseki istikametinden Manavgat istikametine seyir halindeki Bahattin Kurtay’ın kullandığı 42 CYK 25 plakalı otomobilin Manavgat Gençler Mahallesine 2 kilometre mesafede yolun kaygan olması yüzünden takla atması sonucunda meydana geldi. Kazada, yaralanan sürücü Kurtay, ilk müdahalenin ardından Manavg...