loader
İbradı'da 20 yıllık sorun çözüldü

İbradı'da 20 yıllık sorun çözüldü

ASAT'ın çalışması yüz güldürdü
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi İbradı ilçesi Aşağı Mahallesi'nde yağmur suyu ve kanalizasyon çalışması gerçekleştirdi. Her yağmurda evlerini su basan bölge halkının bu çalışmayla 20 yıllık sorunları kalıcı olarak çözüldü.
 

Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Milli takım için kulaç attılar

Milli takım için kulaç attılar


6 yıl önce Best Haber

İstanbul’da 21-24 Ocak 2021 tarihleri arasında gerçekleştirilen Türkiye Turkcell Yıldızlar

Uzun Kulvar Yüzme Milli Takım Seçme Müsabakalarında Antalyaspor’dan 6 kadın ve 1

erkek sporcu kulaç attı. Yıldızlar kategorisinde, Türkiye'nin en iyi 14-15 yaş kadınları ve 15...

ATAV BAŞKANI GÜL EGE, EXPO ALANINDA İNCELEMELERDE BULUNDU

Antalya Tanıtım Vakfı (ATAV) Başkanı Yeliz Gül Ege, Antalya Tarım ve Orman İl

Müdürü Gökhan Karaca’yı EXPO alanında ziyaret etti. Gül Ege, “Antalya Tanıtım

Vakfı ve Tarım ve Orman İl Müdürlüğü’nün işbirliği halinde alanın bilinirliğinin

<...
Kütüphanenin kitap koleksiyonu şehirle oluşturuluyor

Kepez Belediyesinin, yakın bir tarihte kitap kurtlarıyla buluşturacağı Cemil Meriç Kütüphanesi’nin kitap koleksiyonu, toplumun her kesiminin katkılarıyla oluşturuluyor. Kütüphaneye kitap bağışı 50 bin rakamını geçti.

Eski Dokuma Fabrikası yerleşkesinde yapımında sona gelinen Cemil Meri&cc...