loader
Geleceğin mucitleri ders başı yaptı

Geleceğin mucitleri ders başı yaptı

Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’yle birlikte 8-16 yaş arası çocuklar ve gençler; bilgisayarlar, kodlar,

programlar, elektronik devreler, sensörler, 3 boyutlu yazıcılar ve robotlarla tasarımlar yapıp kendi

tasarımlarını birer ürüne dönüştürecek. Bu amaçla belediyenin ücretsiz gerçekleştirdiği robotik-

kodlama eğitimlerinde ilk ders Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezleri’nde (ASSİM)

başladı.

Muratpaşa Belediyesi’nin 2016 – 2017 eğitim yılında destek eğitim kurs merkezlerinde başladığı ve

elektronik, tasarım, robotik ve kodlamayı buluşturan yeni nesil eğitim sisteminde yepyeni bir dönem

ASSİM’de başladı.

Paylaşmayı, yeteneği, deneyimi temel alan eğitim sistemiyle Muratpaşa’da 8-16 yaş arası öğrenciler,

kodlar, bilgisayarlar, programlar, elektronik devreler, sensörler, 3 boyutlu yazıcılar ve robotlarla

çalışıp tasarımlar yapacak ve onları birer ürüne dönüştürecek.

Belediye Başkanı Ümit Uysal, ilk ders zilinin çaldığı eğitimlerin 10’ar haftalık dönemler halinde

gerçekleştirileceğini belirtti. Tamamen ücretsiz olan eğitimlerin her dönemine 400 öğrenci kabul

edeceklerini belirten Başkan Uysal, üstelik sınıfların da 20’şer kişilik olacağını söyledi. Derslerin her

sınıf için haftada bir gün 2 saat olarak gerçekleşeceğini belirten Başkan Uysal, dönemlerin robotik

turnuvası ve festivalle sona ereceğini belirtti.

Tüm amaçlarının ilkokul döneminden başlayarak 21’inci yüzyılın gerektirdiği becerilere sahip bireyler

yetiştirmek olduğunu belirten Ümit Uysal, “Günlük problemlere inovatif çözümler getirebilen, çağın

gerektirdiği donanıma sahip, sadece teknolojik yenilikleri yaşamına dahil eden değil o teknolojiyi ve

ürünleri yapabilen bir kuşağın yetişmesi için çalışıyoruz” diye konuştu.


Etiketler: ANTALYAMURATPAŞA KODLAR ABDULLAHSEVİMÇOK ASSİM ÜMİTUYSAL ROBOTİKKODLAMA AKDENİZ ANTALYA TEKNOLOJİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Tütüncü’den depremi yaşayan illerin derneklerine taziye

Tütüncü’den depremi yaşayan illerin derneklerine taziye 

Deprem bölgesindeki temasların ardından ayağının tozu ile Antalya’daki Elazığ ve Malatya hemşehri derneklerine taziye ve geçmiş olsun ziyaretinde bulunan Başkan Tütüncü, deprem bölgesindeki izlenimlerini de aktardı...

Teleferik projesi cazibe merkezi oldu

Teleferik projesi cazibe merkezi oldu


8 yıl önce Best Haber


Tünektepe 790 bin kişi ziyaret ile rekora koşuyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi Tünektepe Teleferik Projesi, hizmete girdiği günden bu yana 90 bini yabancı turist olmak üzere 790 bin kişiyi zirveye taşıdı. Tünektepe, Antalya’ya gelenlerin görmeden gitmediği yeni cazibe merkezlerinde...

Kumluca ve Finike’de çiftçiye destek

Kumluca ve Finike’de çiftçiye destek

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Batı ilçelerinde tarımsal sulamada kayıpları en aza indirmek
için temizlik ve yeni kanal hatları yaparak çiftçiye destek oluyor. Büyükşehir Belediyesi 66
kilometre toprak kanal temizliği, 3...