loader
Dünya koronavirüsü, biz EBA'yı aradık

Dünya koronavirüsü, biz EBA'yı aradık

Google, Türkiye’de ve dünyada merakla beklenen yılın arama sonuçlarını açıkladı. İnternet kullanıcılarının eğilimlerine yer verilen 2020 Google Arama Trendleri raporuna göre, Türkiye’de en çok EBA, dünyada ise koronavirüs arandı.

17.12.2020

Google’ın 2020 Türkiye ve dünya arama trendleri raporu, aranma sayısı en yüksek  kelimeleri gösteriyor. Buna göre, 2020’de dünyada en çok aranan kelime koronovirüs oldu. Koronavirüsü dünyada en çok arayan ilk üç ülke ise İtalya, İspanya ve Katar olarak sıralandı.

Türkiye’de en çok EBA, dolar ve koronavirüs  arandı

Google arama sonuçlarına göre, 2020’de Türkiye’de en çok aranan üç kelime, “EBA”, “dolar kaç TL” ve “koronavirüs” olarak gerçekleşti. “Deprem” kelimesi ise bu sıralamanın hemen ardında yer aldı. Dünya genelinde ise en çok aranan kelime “koronavirüs” oldu. 

Yeni paradigma: Dijitalde var olmak ya da yok olmak 

Google arama trendlerinin analizi ile genel pazar eğilimlerinin anlamlandırılabileceğine dikkat çeken EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, dijital pazarlamanın önemine ilişkin “Dijital pazarlama, gerçek zamanlı ve sonuçları net şekilde görme olanağı sağlıyor. Offline pazarlamaya kıyasla dijital pazarlamada yatırımın geri dönüş oranları çok hızlı. Üstelik dijital pazarlamada satışa hangi aksiyonların, ne oranda etki ettiği anlık olarak görülebiliyor, ölçümlenebiliyor. Pandemi sürecinde işletmelerin dijital pazarlamaya ayırdıkları bütçeler arttı. Tüketicilere hızlı ve daha az maliyetle ulaşmak isteyen şirketlere dijitalin tüm kapılarını açarak destek veriyoruz.” bilgisini verdi. 


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Yüzde 100 Elektrikli Yeni Nesil Hizmet Aracı TRAGGER

TRAGGER Yeni Nesil Elektrikli Hizmet Araçları Transfer ve Pro Serileri ile turizm sektörünün önemli buluşması 31. Uluslararası Konaklama ve Ağırlama Ekipmanları İhtisas Fuarı ANFAŞ’ta sektörle bir araya geliyor. TRAGGER standını ziyaret eden Antalya Vali Yardımcısı Yalçın Sezgin, Antalya...

Evine Kapanan Tüketici Dijital Eğlence ve Online Eğitime Yöneldi

Türkiye’nin en hızlı ve en büyük network kapasiteli içerik dağıtım şirketi Medianova, koronavirüs tehdidi karşısında evlerine kapanan tüketicilerin dijital dünyadaki ayak izlerini takibe aldı. Dünyada 22 ülke ve 50 noktada yatırımı olan, yerli ve global teknoloji şirketi Medianova’n�...

Elektronik imza yüzde 3,6 arttı

Elektronik imza yüzde 3,6 arttı


6 yıl önce Best Haber

BTK 2019’un üçüncü çeyrek verilerini yayımladı. Eylül 2019 sonu itibarıyla, 3,7 milyonu elektronik imza ve 598 bini mobil imza olmak üzere toplam 4,3 milyon sertifika oluşturuldu.

03.01.2020

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, 2019 yılını...