loader
Döşemealtı Kent Meydanı’nda 5 bin kişi aynı anda iftar açtı

Döşemealtı Kent Meydanı’nda 5 bin kişi aynı anda iftar açtı

Döşemealtı Belediyesi’nin her Ramazan’da geleneksel olarak düzenlediği Kent Meydanı iftar sofrasında 5 bin kişi aynı anda orucunu açtı. Başkan Turgay Genç, Döşemealtı’nın ilk kent meydanını hınca hınç dolduran ilçe sakinlerinin masalarını tek tek dolaşıp Kadir Gecelerini kutlarken, “Hoş geldiniz” dedi. Her yıl binlerce ilçe sakinini ağırlayan meydan yine büyük bir kalabalığa ev sahipliği yaptı. Saatler öncesinden başlayan hazırlık 5 bin kişinin aynı anda oruçlarını açması için yapıldı. Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü ekipleri gönül sofrasının en geniş katılımlı olanı Kent Meydanı iftar sofrasının kusursuz olması için tüm ayrıntıları defalarca kontrol etti. Tasavvuf müziğiyle başlayan etkinlik semazen gösterisiyle devam etti.

Çocuklar ve eski Ramazanları yad etmek isteyenler için Antalya Devlet Tiyatrosu sanatçıları Hacivat Karagöz oyununu sergilerken, yine çocuklara pamuk şeker ve balon dağıtıldı. Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç, Başkan Yardımcıları, Belediye Meclis Üyeleri, Siyasi Partilerin İl ve İlçe Başkanları ile yöneticileri, Sivil Toplum Örgütü Temsilcileri, Milletvekili Adayları ve Mahalle Muhtarları ile birlikte kent meydanını dolduran ilçe sakinlerinin masalarını tek tek dolaşıp sohbet etti. Akşam ezanının okunmasıyla birlikte önce dualar edilip ardından 5 bin kişi ile birlikte orucunu açan Başkan Turgay Genç, gençler ve çocuklarla da yakından ilgilendi. Kendisiyle hatıra fotoğrafı çektirmek isteyenleri kırmayan Genç, daha sonra Müze Konseptli Hacı Ramazan Altun Camiinde vatandaşlara dondurma ve lokma tatlısı ikram etti. Döşemealtı Belediye Başkan Turgay Genç, iftar sofrasına katılan herkese teşekkür ederek, “Bin aydan daha hayırlı olan Mübarek Kadir Gecemizde binlerce hemşerimizle birlikte orucumuzu açtık.

Geleneksel hale getirdiğimiz gönül soframıza katılan tüm Döşemealtılı hemşerilerime sonsuz teşekkür ederim. Tuttuğumuz oruçların ve ettiğimiz duaların kabul olması temennisiyle tüm İslam Aleminin Kadir Gecesini ve Ramazan Bayramını kutluyorum” dedi.


Etiketler: Kent Meydanı Döşemealtı Belediyesi Sivil Toplum Örgütü

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kızlar da yapabilir  Hayallerinin meslekleriyle buluştular 

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Fraport TAV Antalya Havalimanı işbirliğiyle gerçekleşen, ‘Girls Can Do It’ /Kızlar da Yapabilir’ etkinliğinde kız öğrenciler mesleğinde başarılı olan kadınlarla buluştu. İtfaiye erinden pilotluğa kadar çeşitli meslek gruplarından kadın çalışanlar &ou...

Kadınlar; şiddete karşı Türkiye haritası oluşturup Erik Dalı oynadı

Muratpaşa Belediyesi, 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü’nde 3 bin 500 kadınla birlikte 2 bin 500 metrekarelik dev bir Türkiye haritası oluşturdu. Kadınlar şiddete, ayrımcılığa ve kadınları toplumsal hayatını dışında tutmak isteyen anlayışa karşı bir Burdur-Teke yöresi türküsü Erik ...

Başkan Böcek Gazeteciler Günü’nde basınla buluştu

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler
Günü’nde basın emekçileri ile buluştu. Gazetecilerin bu özel gününü kutlayan Başkan Böcek,
gazetecilerin 25 yıldır kendisine her zaman destek verdiğini ve bugünlere gelmesine ve...