loader
DOĞAYI KORUMA PROJESİNİ MANAVGAT BELEDİYESİ’NE TESLİM ETTİ

DOĞAYI KORUMA PROJESİNİ MANAVGAT BELEDİYESİ’NE TESLİM ETTİ

Manavgat Ali İhsan Barut İlköğretim Okulu 3’ncü sınıf öğrencisi Mustafa

Muhammed Gayretli, “Doğayı Koruma Planım” adlı projesini teslim etmek

amacıyla Manavgat Belediyesi’ni ziyaret etti. Manavgat Belediye Başkanı Şükrü

Sözen’e hitaben yazdığı mektupta projesini anlatan Muhammed Gayretli ve

babası Mehmet Gayretli’yi belediye başkan yardımcıları Mustafa Ceylan ve

İsmail Hakkı Ödevoğlu ağırladı. Küçük Mustafa, projesini uzun uzun başkan

yardımcılarına anlattıktan sonra teslim etti. Kafasında kurguladığı geri dönüşüm

planının resmini de çizen küçük öğrenci, bu yolla doğayı korumak istediğini

vurguladı. Gayretli, doğaya sahip çıkma bilinciyle çalışmalar yapmaya devam

edeceğini de söyledi. Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen’i temsilen

projeyi teslim alan belediye başkan yardımcıları ise, Muhammed’in projesini

oldukça anlamlı bulduklarını söyledi. Projeyi Manavgat Belediye Başkanı Şükrü

Sözen’e hemen ileteceklerini dile getiren başkan yardımcıları, “ Çevre

değerlerine her zaman önem ve bu konuda projeler de üretmeye çalışan bir

belediyeyiz. Projeyi başkanımıza ileteceğiz. Öğrencimize duyarlılığından dolayı

teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyoruz” dedi.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kepez 11 okula daha kavuştu

Kepez 11 okula daha kavuştu


6 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi, okul arsası üretmenin karşılığını yatırım olarak alıyor. Son 12 yılda 100’den fazla okulun kazandırıldığı Kepez ilçesinde, 2020’de devlet yatırım programı, belediye ve hayırsever katkılarıyla 11 okulun daha yapımı tamamlandı.  

Göreve geldiği 2009’dan itibaren e�...

Banvit’e “Sıfır Atık” Belgesi...

Banvit, doğal kaynakların etkin yönetimi ve sürdürülebilirlik çalışmaları kapsamında gerçekleştirdiği uygulamalarla Bandırma Kampüsü’nde faaliyet gösteren piliç kesimhane tesisi ve İzmir Kampüsü’nde faaliyet gösteren piliç kesimhane tesisi ile yem fabrikas�...

Karantinayı ihlal etti, polise zor anlar yaşattı

Antalya'da yeni tip Korona virüs nedeniyle (Covid-19)karantina koşullarını ihlal edip parkta oturan kişiye 3 bin 150 TL cezai işlem uygulandı. Şahsın karantina sürecinin bitimine kısa bir süre kaldığı ve ailesine yardım götüremediği için dışarı çıkmak zorunda kaldığı öğrenildi.

<...