loader
Corendon Airlines Yılın Yerli Dijital Havayolu Markası Seçildi

Corendon Airlines Yılın Yerli Dijital Havayolu Markası Seçildi

Corendon Airlines, halk oylamasıyla belirlenen Uzakrota Seyahat Ödülleri kapsamında Yılın Yerli Dijital Havayolu Markası ödülüne layık görüldü.

2010 yılında kurulan ve seyahat endüstrisine yönelik haberler, raporlar ve pazarlama önerilerinin yanı sıra yolculuğu seven herkes için en düşük bütçeli seyahat noktalarından en çılgın festivallere kadar seyahat sektörüne dair ne varsa paylaşan internet portalı Uzakrota.com tarafından düzenlenen 10. Uzakrota Seyahat Ödülleri, 13 Aralık akşamı Uzakdoğu Travel Summit kapsamında gerçekleştirilen bir törenle sahipleri buldu. Bu yıl ilk defa fiziksel olarak verilen ve kazananların 30 kategoride halk oylamasıyla belirlendiği Uzakrota Seyahat Ödülleri’nde Corendon Airlines, Yılın Yerli Dijital Havayolu Markası ödülünün sahibi oldu. Ödülü, Corendon Airlines adına Corendon E-Ticaret Müdürü Melih Pazarlıoglu aldı.

Ödüle ilişkin konuşan Corendon Airlines E-Ticaret Müdürü Melih Pazarlıoglu, “Bu ödüle, üstelik halk oylamasıyla layık görülmek bizim için büyük bir mutluluk kaynağı. 2005 yılında kurulan Corendon Airlines olarak misafirlerimize avantajlı fiyatların yanı sıra kaliteli bir hizmet de sunuyoruz. Her sezon bir önceki yıla göre hem base ve destinasyon sayımızı hem de yolcu kapasitemizi artırarak sektördeki gücümüzü bir kez daha ortaya koyuyoruz. Corendon Airlines olarak 2020 yılındaki en büyük hedeflerimizden biri de değişen kullanıcı alışkanlıkları ve davranışlarına göre yolcularına en iyi tecrübeyi yaşatacak dijital ve teknolojik çözüm yollarını sunmak olacaktır. Hiç bitmeyecek olan dijitalleşme sürecimizde bizi bu ödüle layık gören herkese teşekkürlerimizi sunuyoruz” dedi.


Etiketler: CORENDON UZAKROTASEYAHAT TRAVEL MELİHPAZARLIOĞLU AİRLİNES TÜRKİYE AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Temizlik ve hijyen ürünlerinde satışlar 12 kat arttı

Uçtan uca bir süpermarket olarak faaliyet gösteren istegelsin, satışlarda artış olduğu şu dönemde kullanıcılardan gelen talep üzerine dağıtım kapasitesini artırdı. istegelsin’in verilerine göre en çok temizlik ve hijyen ürünlerine talep artarken onu ilk yardım ve tıbbi malzemeler izledi...

Kadın Girişimcilerden Hijyen Farkındalığına Ulusal Dönüşüm

Kadın girişimciler, pandemi döneminde mikro işletmeler için hijyen eğitim hareketini başlatıyorlar. Hizmet sektöründeki mikro işletmeler için hijyen odaklı eğitim programları oluşturarak tüm Türkiye’de temiz, hijyenik, sağlıklı hizmet sunan işletmelere sahip olmak ve hijyen farkındalığı ile i...

Kepez’i hizmette virüs de durduramadı

Kepez Belediyesi, fen işleri yatırımlarındaki başarısını, pandemi sürecindeki kısıtlamalara rağmen 2020’de de artırarak sürdürdü.

Kepez Belediyesinin, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, geçmiş yıllardaki gibi 2020’de başarılı bir yatırım dönemini geride bıraktı.<...