loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Ekrem İmamoğlu’ndan sahurda taksicilere sürpriz

Seçilmiş İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, iftar ziyaretlerinin ardından bu kez de sahurda vatandaşlarla buluştu. Kağıthane Seyrantepe’deki İstanbul Taksiciler Esnaf Odası’nda yaptı. Taksici esnafıyla bir araya gelen İmamoğlu, konuşmasında, gündeme ilişkin çarpıcı açıklamalarda bulundu. ‘‘...

ATAV BAŞKANI GÜL EGE, EXPO ALANINDA İNCELEMELERDE BULUNDU

Antalya Tanıtım Vakfı (ATAV) Başkanı Yeliz Gül Ege, Antalya Tarım ve Orman İl

Müdürü Gökhan Karaca’yı EXPO alanında ziyaret etti. Gül Ege, “Antalya Tanıtım

Vakfı ve Tarım ve Orman İl Müdürlüğü’nün işbirliği halinde alanın bilinirliğinin

<...
Dokuma bilim üretmeye başladı

Dokuma bilim üretmeye başladı


6 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi’nin, TÜBİTAK işbirliğiyle ilçeye kazandırdığı Antalya Bilim Merkezi, eğitim ve tanıtım günleri kapsamında liseli ve üniversiteli öğrencilere kapılarını açtı. Başkan Tütüncü, “Yıllarca pamuk dokuyan Dokuma Fabrikası, şimdi Antalya Bilim Merkezi ile bilimsel bi...