loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Alanya Limanı’na aynı anda 2 lüks gemi yanaştı

Antalya’nın Alanya ilçesi limanına, sabah saatlerinde Bahama ve Malta bandıralı 2 kruvaziyer gemisi aynı anda demirledi.

İlçeye iki gemiyle toplam bin 854 turist geldi.

Yunanistan’ın Rodos Adası’ndan yola çıkan Bahama bandıralı ‘Amadea’ kruvaziyer, sabah saa...

İyi Parti Heyeti ATSO’yu Ziyaret Etti

İyi Parti TBMM Grup Başkanı Prof.Dr.İsmail Tatlıoğlu, Genel Başkan Yardımcıları Erhan Usta, Ümit Özlale, Antalya Milletvekilleri Hasan Subaşı ve Feridun Bahşi, İl Başkanı Mehmet Başaran ile yönetim kurulu üyeleri Antalya Ticaret ve Sanayi Odası’nı ziyaret etti.
ATSO Meclis Başkanı Süleyman Öz...

Kepez’i hizmette virüs de durduramadı

Kepez Belediyesi, fen işleri yatırımlarındaki başarısını, pandemi sürecindeki kısıtlamalara rağmen 2020’de de artırarak sürdürdü.

Kepez Belediyesinin, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, geçmiş yıllardaki gibi 2020’de başarılı bir yatırım dönemini geride bıraktı.<...