loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Tütüncü, 111 çiftin nikahını kıydı

Akdeniz Festivali’nde 111 çiftin nikahını kıydı.Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, belediyesinin ana sponsoru olduğu Anadolu Renkleri 1. Akdeniz Festivali’nde 111 çiftin nikahını kıyarak, 30 olan kendi rekorunu egale etti. 80 ilin vatandaşlarının bir araya geldiği ve Antalya’nın tanıtıldı...

Zorlu enerji webs'i imzaladı

Zorlu enerji webs'i imzaladı


7 yıl önce Best Haber

Akıllı Hayat 2030 vizyonu doğrultusunda hayata geçen sürdürülebilirlik odaklı değişim ve dönüşüm hareketinin en önemli halkalarından biri olan toplumsal cinsiyet eşitliği konusundaki çalışmalara Zorlu Enerji, toplumsal cinsiyet eşitliği programıyla katkı sağlıyor. Bu vizyondan yola ç...

Çukurbağ'ın su sorunu çözüldü
...
Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü Kaş'ta gerçekleştirdiği çalışma ile içme suyu sorunu yaşayan bir bölgenin daha mağduriyetini giderdi.