loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

İbradı'da 20 yıllık sorun çözüldü
Haberin Devamı
Kazalar en çok  Gaziosmanpaşa ve Kadıköy'de

Emniyet Genel Müdürlüğü Trafik Hizmetleri Başkanlığı verilerine göre 2019’da 418.488 trafik kazası oldu. Tarafların anlaşarak kendi aralarında tutanak tanzim ettiği maddi hasarlı trafik kaza sayıları dahil edildiğinde bu sayı 853.405’e çıkıyor. Kazaların oluş türlerine bakıldığında ya...

Kaş Belediyesinden çocuklara oyun parkı

Çocuklar için oyun alanlarına ihtiyaç duyulan bölgelerde yeni oyun grupları kuran Kaş Belediyesi yapılan çalışmalar kapsamında; Kaş Merkez, Kınık, Ova,Yeşilköy, Çavdır, Sütleğen ve Kasaba mahalleleri başta olmak üzere 27 mahallede çocuk oyun grupları, salıncak,kaydırak ve tahte...