loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

İçişleri Bakanlığı 81 ile genelge gönderdi valiler bizzat takip edecek

İçişleri Bakanlığı, yaz aylarının gelmesiyle artan düğün, nişan ve kutlama gibi etkinliklerde havaya ateş açılmasının engellenmesi için valiliklere genelge gönderdi.

çişleri Bakanı Süleyman Soylu imzasıyla 81 il valiliğine tekrar gönderilen genelgede, ülke genelinde bayra...

Başkan Küçükkuru’dan Süleyman Evcilmen Açıklaması

Başkan Serkan Küçükkuru sosyal medyada Süleyman Evcilmen’in Muharrem İnce’nin

kuracağı partiye İl Başkanı olacağı konusunda yapılan asparagas haber ve paylaşımlara cevap

verdi.

Başkan Küçükkuru “Partimiz kuruluş aşamasında olduğundan bu tarz asparagas h...

Pakdemirli: Korona ile topla ve tüfekle savaşılmıyor! Savunma sanayi kadar önemli

Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli Covid-19 salgını tedbirleri dolayısıyla illerde gerçekleştirdiği tarım orman sektör toplantılarını ilk kez video konferans yöntemiyle Antalya tarım orman sektör temsilcileri ile gerçekleştirdi.Toplantıda yaptığı konuşmada geldiği ilk günden beri, &u...