loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Yabancı çalışanda kayıt dışı sorunu

Turizm Etkinlik ve Eğlence Yatırımcıları Derneği (TEEYAD) yönetimi, derneğin kuruluşunun ardından ilk ziyaretini Antalya Ticaret ve Sanayi Odası’na (ATSO) gerçekleştirdi.

Pandemide kasamıza 1 lira koymadık

ATSO Yönetim Kurulu Başkanı Davut Çetin, Başkan Yardımcısı Mustaf...

PTT ESNAF KART İLE TİCARETTE YENİ DÖNEM

Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi (PTT AŞ) ve Aydın Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği (AYESOB) tarafından düzenlenen E-Ticaret, E-İhracat Eğitimi ve PTT Esnaf Kart Lansmanı Aydın’da gerçekleştirildi. Esnaf ve sanatkârların ticari hayatlarını kolaylaştırmak ve Türkiye ekonomisine katkı sağla...

Kandil’i panik sardı

Kandil’i panik sardı


9 yıl önce Best Haber

Bitme noktasına gelen örgütü ayakta tutmaya çalışan Kandil, üst düzey teröristlere verdiği talimatla verilen büyük kayıpların gizli tutulmasını isterken çaresizliğini de ortaya koydu.

...