loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

HES kodunuzu Antalyakart'a 15 Ocak'a kadar eşleştirin
Antalya Büyükşehir Belediyesi, toplu taşıma araçlarında HES kodlu binişleri başlattı. HES Kodu-Antalyakart eşleştirme işlemini bugüne kadar 100 bin kişi gerçekleştirdiği bildirilirken, 15 Ocak'a kadar k...
Çukurbağ'ın su sorunu çözüldü
...
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı heyeti, Türkevi'nde yabancı basınla bir araya geldi

Türkevi'nde düzenlenen toplantıya, Türkiye'nin Birleşmiş Milletler (BM) Daimi Temsilcisi Sedat Önal, New York Başkonsolosu Reyhan Özgür, İletişim Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Çağatay Özdemir, AFAD Deprem ve Risk Azaltma Genel Müdürü Prof. Dr. Orhan Tatar, Cumhurbaşkanlığı...

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü Kaş'ta gerçekleştirdiği çalışma ile içme suyu sorunu yaşayan bir bölgenin daha mağduriyetini giderdi.