loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

FİNİKE’DEKİ 14 YENİ MERMER OCAĞI TBMM GÜNDEMİNDE

FİNİKE’DEKİ 14 YENİ MERMER OCAĞI TBMM GÜNDEMİNDE

CHP’Lİ BUDAK: “DOĞAYI KATLETMEK GELECEĞİMİZİ YOK ETMEKTİR”

CHP Antalya Milletvekili Çetin Osman Budak, Antalya’nın Finike ilçesinde 14 yeni mermer ocağının daha açılacağı yönündeki iddiaları TBMM g&uum...

Kepez’den hayvanlara bir iyilik yatırımı daha

Kepez Belediyesi, ilçedeki parklarda sokak hayvanlarının mama ve su kaplarının bulunduğu alana gölgelik yapıyor.  Gölgelik ile hayvanların yemek ve su ihtiyaçlarını giderirken olumsuz hava şartlarından etkilenmemesi amaçlanıyor.

Hayvan dostlarımızı merhamet ve sevgiyle koruyup kollayan Kepe...

Ticaret Bakanlığı’ndan oyun geliştirenlere destek

Ticaret Bakanlığı yazılım masraflarını 50 bin dolara kadar destekliyor

Ticaret Bakanlığı’ndan oyun geliştirenlere destek

Mobil pazarlama analiz platformu AppsFlyer tarafından yayımlanan rapora göre, koronavirüs döneminde oyun uygulamalarında ge&ccedi...