loader
 Büyükşehir'in kısıtlama mesaisi

Büyükşehir'in kısıtlama mesaisi

Antalya Büyükşehir Belediyesi, trafiğin yoğun olduğu caddelerde sokağa çıkma kısıtlamasını fırsat bilerek bakım ve onarım çalışmalarına devam etti. Güllük ve  Şarampol Alt Geçitlerinde led aydınlatma monte edilirken, Konyaaltı Sahil yolu onarıldı. Gazi Bulvarı'nda da tel çit çalışması gerçekleştirildi.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Manavgat Ali İhsan Barut İlköğretim Okulu 3’ncü sınıf öğrencisi Mustafa Muhammed Gayretli, “Doğayı Koruma Planım” adlı projesini teslim etmek amacıyla Manavgat Belediyesi’ni ziyaret etti. Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen’e hitaben yazdığı mektup
Haberin Devamı
Antalya için Teamder ve atso işbirliği

TEAMDER yönetim kurulu üyeleri ATSO başkanı Ali Bahar, Yeni görevi için ziyarette bulundu atso başkanı Ali Bahar Toplumsal ve Ekonomik Araştırmalar Merkezi Derneği Başkanı Prof. Dr. İlhan Gölbașı, AYÇOV Yönetim Kurulu Başkanı Canan Tungar . Turizmci. Salih Çene. Prof.dr. Cengiz Sayın. Mimar.Sadi...

Kepez moloz alanı yemyeşil bir bahçeye dönüştürdü

Kepez Belediyesi, Şafak Mahallesi’nde, mülkiyet ile imara ilişkin sorunlarını çözdükten sonra dağ gibi molozlardan temizlediği 37 bin m2 alanı, çim ekerek ve 230 adet portakal dikerek yemyeşil bir bahçeye dönüştürdü.

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü&rsquo...