loader
 Büyükşehir'in kısıtlama mesaisi

Büyükşehir'in kısıtlama mesaisi

Antalya Büyükşehir Belediyesi, trafiğin yoğun olduğu caddelerde sokağa çıkma kısıtlamasını fırsat bilerek bakım ve onarım çalışmalarına devam etti. Güllük ve  Şarampol Alt Geçitlerinde led aydınlatma monte edilirken, Konyaaltı Sahil yolu onarıldı. Gazi Bulvarı'nda da tel çit çalışması gerçekleştirildi.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Dikkat! 'Kepez ve Aksu'da su kesintisi'
Haberin Devamı
Dijitalleşme tırı Türkiye turunu tamamladı

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, İstanbul’da bulunan teknoloji üssü İTÜ Vodafone Future Lab’de sunduğu dijital teknoloji çözümlerini Vodafone Business Dijitalleşme Tırı&n...

Hız tutkusu ölüm getirdi: 2 ölü

Antalya’nın Gazipaşa ilçesinde Tek Teker Arif lakabıyla binilen motosiklet akrobatı Arif Razgatlıoğlu, aşırı hız nedeniyle kamyonetin arkasına çarptı.

Kazada, Razgatlıoğlu ve arkasında bulunan kadın yolcu olay yerinde can verdi.

Kaza, saat 17.00 sıralarında Gazipaşa Sahil Yolu&rs...