loader
 Büyükşehir'in kısıtlama mesaisi

Büyükşehir'in kısıtlama mesaisi

Antalya Büyükşehir Belediyesi, trafiğin yoğun olduğu caddelerde sokağa çıkma kısıtlamasını fırsat bilerek bakım ve onarım çalışmalarına devam etti. Güllük ve  Şarampol Alt Geçitlerinde led aydınlatma monte edilirken, Konyaaltı Sahil yolu onarıldı. Gazi Bulvarı'nda da tel çit çalışması gerçekleştirildi.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

MANAVGAT BELEDİYESİ ÜRETEREK TASARRUF EDİYOR

Manavgat Belediyesi, park ve yeşil alanlarda kullanılacak olan bitkileri

kendi imkanlarıyla seralarında yetiştirerek tasarruf ediyor.

Belediyecilik hizmetlerinde tasarrufu ve üretimi ilke edinen Manavgat

Belediyesi, Side Mahallesi ve Kum Mevki’ndeki şantiyesinde bulunan “Bitki

Üretim Tesi...

Boyner ve YKM mağazaları geçici olarak kapandı

COVID-19’un küresel olarak gündeme geldiği günden bu yana müşterilerinin ve çalışanlarının sağlığını korumak adına mağazalarında, merkez ofisinde ve depolarında en üst seviyede önlemler alan Boyner, salgının yavaşlatılmasına destek olmak için mağazacılık operasyonlarına ara verdi. Haberin Devamı

 Büyükşehir 14 Şubat'ı daha anlamlı kılacak Cumhuriyet Sevgi Meydanı etkinliği düzenlenecek
Haberin Devamı