loader
 Büyükşehir'den kısıtlamada asfalt mesaisi

Büyükşehir'den kısıtlamada asfalt mesaisi

Antalya Büyükşehir Belediyesi, sokağa çıkma kısıtlamasında yolların boş olmasını fırsat bilerek hizmet üretmeye devam ediyor. Ekipler, Namık Kemal Bulvarı, Yüzüncü Yıl Bulvarı ve Fatih Caddesi'nde sıcak asfalt serimi ve yol bakım çalışması gerçekleştirdi.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Oda ve borsalardan sağlık çalışanlarına anlamlı destek

Antalya'daki Oda ve Borsa başkanları, pandemi sürecinde fedakarca görev yapan, ilçelerdeki kamu sağlık çalışanlarına moral ziyaretinde bulundu. Sağlık çalışanlarına "Varlığınız sağlığımız, iyi varsınız" yazılı birer buket çiçek veren oda ve borsa başkanları "Sağlı...

 Buzlanan Taşatan Yolu'nda tuzlama yapıldı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, kar yağışı ardından buzlanma meydana gelen Alanya'nın Taşatan Yolu'nda tuzlama çalışması yaptı.

...
TÜRSAB BAŞKANI FİRUZ BAĞLIKAYA  HAYIRLI BİR İŞE İMZA ATTI

TÜRSAB(Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği )  Başkanı FiruzBağlıkaya İzmir’de yoğun iş programı içerisinde, TÜRSAB Batı Antalya Bölge Başkanı Rıza Perçin’in kız isteme merasimine katılarak hayırlı bir işe imza attı. 
TÜRSAB tarafından düzenlenen ve İzmir turizmini...