loader
 Büyükşehir'den kısıtlamada asfalt mesaisi

Büyükşehir'den kısıtlamada asfalt mesaisi

Antalya Büyükşehir Belediyesi, sokağa çıkma kısıtlamasında yolların boş olmasını fırsat bilerek hizmet üretmeye devam ediyor. Ekipler, Namık Kemal Bulvarı, Yüzüncü Yıl Bulvarı ve Fatih Caddesi'nde sıcak asfalt serimi ve yol bakım çalışması gerçekleştirdi.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Tütüncü, “Kadınlar insanlık tarihinde hep başarıya ulaşmıştır”

Ak Parti Kepez İlçe Kadın Kolları’nın devir teslim törenine katılan Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, “Kadınların gönül verdiği, kendisini adadığı, aktif olarak içinde yer aldığı her hareket insanlık tarihi boyunca hep başarıya ulaşmıştır” dedi.

Kepez Beledi...

Kepez 11 okula daha kavuştu

Kepez 11 okula daha kavuştu


6 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi, okul arsası üretmenin karşılığını yatırım olarak alıyor. Son 12 yılda 100’den fazla okulun kazandırıldığı Kepez ilçesinde, 2020’de devlet yatırım programı, belediye ve hayırsever katkılarıyla 11 okulun daha yapımı tamamlandı.  

Göreve geldiği 2009’dan itibaren e�...

Alanya'da trafik levhaları tek tek elden geçiriliyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Trafik Şube Müdürlüğü Alanya ekipleri, merkez ve kırsal mahallelerde güvenli ulaşım için levha yenileme ve montajı çalışması yapıyor.

...