loader
 Büyükşehir'den kısıtlamada asfalt mesaisi

Büyükşehir'den kısıtlamada asfalt mesaisi

Antalya Büyükşehir Belediyesi, sokağa çıkma kısıtlamasında yolların boş olmasını fırsat bilerek hizmet üretmeye devam ediyor. Ekipler, Namık Kemal Bulvarı, Yüzüncü Yıl Bulvarı ve Fatih Caddesi'nde sıcak asfalt serimi ve yol bakım çalışması gerçekleştirdi.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

DOĞAYI KORUMA PROJESİNİ MANAVGAT BELEDİYESİ’NE TESLİM ETTİ

Manavgat Ali İhsan Barut İlköğretim Okulu 3’ncü sınıf öğrencisi Mustafa

Muhammed Gayretli, “Doğayı Koruma Planım” adlı projesini teslim etmek

amacıyla Manavgat Belediyesi’ni ziyaret etti. Manavgat Belediye Başkanı Şükrü

Sözen’e hitaben yazdığı mektup...

Daha yeşil Döşemealtı

Daha yeşil Döşemealtı


6 yıl önce Best Haber

Döşemealtı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri kış mevsiminin gelmesiyle sorumluluk

alanlarında bulunan yeşil alanlar, park ve bahçelerde bakım, onarım budama ve yenileme

çalışmalarını sürdürüyor. “Çok daha yeşil bir Döşemealtı&rdq...

Kişisel bakım malzemelerine zam gelmeyecek

Dövizde yaşanan hareketlilik sonrası başta hammadde fiyatları olmak üzere, lojistik ve diğer giderlerin artması, 2019 yılında tüm ürün kalemlerinde olduğu gibi kozmetik ve kişisel bakım malzemelerinde de yüksek oranda zamlara neden oldu. Kişisel bakım ve kozmetik malzemeleri, gelişen ihracat hacmi ve artan satı...