loader
Büyükşehir Belediyesi maskede seri üretime geçti

Büyükşehir Belediyesi maskede seri üretime geçti

Antalya Büyükşehir Belediyesi, korona virüsle mücadele kapsamında hummalı bir çalışma yürütüyor. Büyükşehir Belediyesi, ATASEM kurs merkezlerinde başladığı steril maske üretim kapasitesini yeni aldığı makine ile artırdı. Uncalı ATASEM Moda Evi'ne kurulan yeni maske üretim makinesi seri bir şekilde üretim yapabilecek. Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Kovid -19 virüs salgınıyla birlikte ATASEM kurs merkezlerinde maske üretimine başladıklarını hatırlatarak, “ATASEM'deki atölye hocalarımızla kendi çabalarımızla kesim ve dikim atölyesi oluşturduk ve üretime başladık. Belediye personelimizin maske ihtiyacını kendimiz üreterek karşıladık. Şimdi belediye personelinin yanı sıra kamu kurumları ve vatandaşların da maske ihtiyacını karşılayabileceğiz. Bu amaçla daha çok maske üretebilmek için yeni bir makine aldık. Bu maske üretim makinesi ile daha iyi bir kesim hızı elde ettik” dedi.


Etiketler: maske üretimi maske antalya büyükşehir belediyesi korona virüsü covid 19

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Malatya’ya inen Rus uçağı S-400'lerle ilişkilendiriliyor

Rus medyası S-400 hava savunma sistemlerinin Türkiye'ye doğru yola çıktığı haberlerini duyururken, Rusya Hava Kuvvetleri'ni ait gizemli bir uçak Malatya Erhaç Havalimanı'na indi. Askeri uçağın füze savunma sistemleriyle ilgili bir heyeti taşıdığı tahmin ediliyor.

Fligt Radar veriler...

Corendon Airlines Zonguldak’a Direkt Uçuşlara Başlıyor

Son yedi yıldır düzenli bir şekilde kapasite artırdığı Almanya pazarındaki başarılı operasyonlarını sürdüren Corendon Airlines, meydan ve destinasyon sayısına bu yıl da yenilerini ekliyor. Almanya’dan gerçekleştirdiği turistik uçuşların yanı sıra Anadolu’ya düzenlediği e...

Beşiktaş Kulüp Başkanı Fikret Orman'ın teknesini çalıp mülteci kaçırdılar

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ın teknesi, Bodrum'da mülteci kaçırmak isteyen hırsızlar tarafından çalındı. Fikret Orman'ın teknesi Kos'ta terk edilmiş halde bulundu.

Bodrum'daki tekne soygunlarının son mağduru, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret...