loader
Büyük Antalyaspor Camiası’na

Büyük Antalyaspor Camiası’na

22 Eylül 2018 tarihinden itibaren yönetim kurulunda yer alıp, 19 Ocak 2021 tarihinde

başkanlığını devraldığım Antalyaspor A.Ş. Yönetim Kurulu’ndan bugün itibarı ile ayrılma

kararı almış bulunuyorum.

29 ay süren görev sürem boyunca armamızın yer aldığı şanlı bayrağımızı layıkıyla taşıdığıma

inanıyor, vicdanen büyük bir huzur içinde görevi üstlenecek olan arkadaşlarımıza

devrediyorum.

Kararımın, bizden sonra gelecek olan yönetimin önünü açmak, kendilerine fırsat tanımak için

alındığının bilinmesini isterim.

Biliyorum ki; bizden sonra gelecek olan yönetimimiz bayrağımızı daha yukarıya taşıyacak,

hayalini kurduğumuz başarıları elde edecektir.

Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı bırakıyor olmama rağmen kulübümüzün her zaman yanında

olmayı sürdüreceğim.

Görev sürem boyunca aynı yönetim kurulunda yer aldığım yol arkadaşlarıma, birlikte

çalıştığımız teknik ekip ve futbolcularımıza, fedakar personelimize ve bizlere destek olan tüm

taraftarlarımıza sonsuz şükranlarımızı sunarım.

Saygılarımla.

Antalyaspor A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı

Emin Kemal HESAPCIOĞLU


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Otobüs seferleri azaldı, taksiciler şehirler arası seyahat başlattı

ANTALYA'da koronavirüs tedbirlerinin ardından başka bir ile seyahat valilik iznine bağlanınca ve bu nedenle otobüs seferleri durma noktasına gelince otogardaki taksiciler, şehirler arası yolculuk uygulaması başlattı. Taksiciler, 2 ya da 3'er kişilik grupları 'indirimli' olarak İst...

Anne ve Babasını Siyanürle Öldüren Cani Evladın Arkadaşları Konuştu: Son Zamanlarda Bakışları Değişmişti

İnternetten aldığı siyanürü şerbet diye anne ve babasına içirerek ölümüne neden olan üniversite öğrencisinin arkadaşları, cani evlat için "Son zamanlarda yalnız oturuyordu. Bakışları değişmişti." ifadelerini kullandı.

İzmir'de üniversite öğrencisi gencin,...

Kepez’in Kent Ormanı 2021 baharına hazırlanıyor

Kepez Belediyesi, Antalya’nın cazibe merkezi haline gelen Kent Ormanı’nı 2021 baharına hazırlıyor. Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından tesviye çalışmaları tamamlanan Kent Ormanı’nda 110 bin lale, 20 bin sümbül, 10 bin nergis ve 5 bin muscari olmak üzere toplamda 145 ...