loader
Başkan Uysal, öğrencileri kutladı

Başkan Uysal, öğrencileri kutladı

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, hızla artan tüketimin yaratacağı çevre sorunlarına ve nitelikli

atıkların geri dönüşümüne dikkat çekmek için topladıkları atıklarla, ‘atık dağı’ oluşturan Mustafa Asım

Cuma Ortaokulu öğrencilerini duyarlılıkları dolayısıyla kutladı.

Muratpaşa’nın Meydankavağı Mahallesi’nde bulunan Mustafa Asım Cula Ortaokulu öğrencileri,

dünyada artan hızlı nüfus ve tüketimin yaratacağı çevre sorunlarına ve geri dönüşümün önemine

dikkat çekmek amacıyla farklı bir kampanyaya imza attı.

Öğrenciler, okullarında, evlerinde ortaya çıkan atıkları atmayıp biriktirdi. Öğrenciler, topladıkları 740

kilogram ambalaj atığı, 275 kilogram bitkisel atık yağ ve 115 kilogram pille okullarının bahçelerinde

atık dağı oluşturdu. Toplanan atıklar, Muratpaşa Belediyesi’nin nitelikli atıklarını geri dönüşümünü

sağlayan projesi Çevreci Komşu Kart kapsamında okuldan konteynerle alındı. Projenin sonunda

öğrencilere Başkan Uysal imzalı teşekkür belgesi verildi. Başkan Uysal, Mustafa Asım Cula

öğrencilerini çevreci yaklaşımları ve duyarlılıkları dolayısıyla teşekkür etti.


Etiketler: MURATPAŞABELEDİYESİ ÜMİTUYSAL MUSTAFAASIMCULAOKULU ATIK GERİDÖNÜŞÜM AKDENİZ ÇEVRETEMİZLİĞİ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Büyükşehir Meclisi 2019’un son toplantısını yaptı

Başkan Böcek, 2020’nin başarılı bir yıl olmasını diledi
Antalya Büyükşehir Belediye Meclisi yılın son toplantısını gerçekleştirdi. 2019 yılı meclis
çalışmalarının tamamlandığını söyleyen Başkan Muhittin Böcek, alınan kararların Antalya
için hayırlı olmas�...

Avusturya Kültür Günleri, Muratpaşa’da

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Avusturya Kültür Günleri kapsamında Wiener Kammersyphonie, Viyana Yaylı Çalgılar Beşlisi’nin, Türkan Şoray Kültür Merkezi’nde gerçekleşen konserine katıldı.

Açıldığı günden bu yana Antalya’nın kült&...

MANAVGAT BELEDİYESİ’NDEN KAR ŞENLİĞİ 

Manavgat Belediyesi, yarıyıl tatiline devam eden çocukları karla buluşturmak için Sarılar Mahallesi Kapalı Pazar yeri önünde KAR-NE Şenliği düzenledi. Başkan Sözen, çocuklar için yaylalardan kamyonlarla kar getirtti. Vatandaşlar ve çocuklar kar şenliğine yoğun ilgi gösterdi.  Haberin Devamı