loader
Başkan Böcek “Turizm birliği kuracağız”

Başkan Böcek “Turizm birliği kuracağız”

Alanya’da turizmcilerle bir araya gelen Başkan Muhittin Böcek, “Turizmcilerin sorunlarını
çözmek üzere Büyükşehir Belediyesi olarak denize kıyısı olan bütün ilçelerimizi tek çatı
altında toplayacak büyük bir birlik kuracağız” dedi.
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Alanya ziyareti kapsamında
turizmcilerle buluştu. Turizmcilerin sorun ve taleplerini dinleyen Böcek, görüş alışverişinde
bulundu. Turizmle ilgili genel ve bölgesel sorunlarını aktaran turizmciler, turizmle iç içe olan
ilçelerde kent merkezlerinde ticari alanların yerleşim alanlarından ayrılması, kentsel dönüşüm
çerçevesinde otopark sorununun çözülmesi, sahillerin düzeni ve güvenliği, sahile yakın balık
çiftliklerinin yarattığı kirlilik gibi konulardaki beklentilerini dile getirdi.
PLANLI BİR KENT
“Ben sen yok biz varız biz birlikte yaparız” dediklerini hatırlatan Başkan Böcek, “Antalya’yı
birlikte yöneteceğiz. Sizlerin önerileri çok önemli” dedi. Turizmciye her türlü desteği
vereceklerini anlatan Başkan Böcek, Antalya’yı planlı kurallı kimlikli kent haline
getireceklerini Gazipaşa’dan Kaş’a kadar bu konuda planlama yapacaklarını kaydetti. Balık
çiftliklerinin Tarım Bakanlığı’nın sorumluluğunda olduğunu belirten Böcek, Gazipaşa’dan
Kemer’e kadar ortak bir sorun olan bu konuyla ilgili önderlik yapacaklarını ve bir çalışma
başlatacaklarını söyledi.
TURİZM BİRLİĞİ
Bölgedeki eskiyen arıtmaları yenileyeceklerini ifade eden Başkan Muhittin Böcek, “Bununla
birlikte bütün önlemleri bu beş yıl içerisinde canla başla çalışarak alacağız. Bütün çalışma
arkadaşlarım buradadır emrinizdedir. Ben de emrinizdeyim. Hiç tereddüttünüz olmasın.
Turizmcilerin sorunlarını çözmek üzere Büyükşehir Belediyesi olarak denize kıyısı olan bütün
ilçelerimizi içine alacak büyük bir birlik kuracağız. Tek çatı altında sorunları çözmeye gayret
edeceğiz. Turizmcilerimiz için oldukça önemli olacağına inanıyorum. Bilgi ve tecrübelerimizi
paylaşacağız. Birlikte sorunların üstesinden geleceğiz” diye konuştu.
KADINLAR PLAJI
Her ay Alanya’ya gelerek, sorunları yerinde tespit edeceğini ifade eden Başkan Böcek,
kimseyi ayrıştırmadan dertlere derman olacaklarını söyledi. Başkan Böcek bir soru üzerine,
Alanya Aysultan Kadınlar Plajı’nı kapatılmasının söz konusu olmadığını, eksik evrakların
tamamlandığını belirterek, “Bu tartışmalardan çok önce plajın sezona hazırlanması talimatını
vermiştim. Tahsisle ilgili sıkıntı çıktı. Eksik evraklar tamamlandı. Sorun olacağını
sanmıyorum. Kadınlar mutluysa, talep de varsa devam edecek” dedi.
ALANYASPOR TESİSLERİ
Alanyaspor Tesisleri Projesinin seçimlerden önce oy almak adına ihale edilen bir proje
olduğunu ifade eden Böcek, şunları söyledi: “Ben Alanyaspor’u destekleyen birisiyim.
Burada Antalyaspor da Alanyaspor da şehrimizin başarılı takımları. Seçime yakın
Alanyalıların oyunu almak için ihale etmek doğru değil. Biz seçimlerden önce seçim yatırımı
olarak yapılan 12 projeyle ilgili çalışmalarımızı yapacağız. Alanyaspor tesisleri beklemeye
aldığımız 12 proje içinde ve henüz çok yeni bir proje. Çalışmalarımız tabii ki bütçeyle alakalı.
Tabii ki tesis yapılmalı, yapılacak da, sürece göre değerlendireceğiz.”


Etiketler: MUHİTTİN BÖCEK ANTALYA ALANYA TURİZM ALANYASPOR

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Antalya’nın Cazibe Noktaları Ekranlara Taşınacak

Antalya’nın Cazibe Noktaları Ekranlara Taşınacak

Profesyonel rehber, tarihçi ve yazar Saffet Emre Tonguç’un hazırlayıp sunduğu Ayrıcalıklı

Rotalar programı, bu hafta Antalya’yı ekrana taşıyor. Antalya Tanıtım Vakfı (ATAV) Başkanı

Yeliz Gül Ege, “PR Banu Tongu&ccedi...

Başkan Muhittin Böcek 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü Mesajı

Değerli Basın Emekçileri,
Sizler, demokrasimizin vazgeçilmez unsurlarından birisiniz…
Toplumumuzun en doğru ve tarafsız şekilde bilgilendirilmesi için zor şartlarda
mesleğini onuruyla yapmaya çalışan basın emekçilerimizin 10 Ocak Çalışan
Gazeteciler Günü&rs...

Zeytinköy’de yeni parkın yapımı sürüyor.

Parklarda güneş enerjili aydınlatmaya geçmeye hazırlanan Muratpaşa Belediyesi, Başkan Ümit

Uysal’ın talimatıyla ilk çalışmayı Zeytinköy bölgesindeki 2 bin 730 metrekarelik yeni park alanında

gerçekleştiriyor. Peyzaj çalışmalarının tamamlanmasının ardından gün...