loader
Başkan Böcek muhtara verdiği sözü tuttu

Başkan Böcek muhtara verdiği sözü tuttu

Başkan Böcek muhtara verdiği sözü tuttu
ASAT Finike'nin su sorununu çözüyor 
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in “Yerelden kalkınma, yerinden
yönetim’ anlayışıyla gerçekleştirdiği ilçe buluşmaları olumlu sonuçlarını vermeye
başladı. Başkan Böcek’in belediye bürokratları ile yaptığı ziyaretlerde dile getirilen ve
tek tek not edilen sorun ve taleplere sırasıyla çözüm üretiliyor. Başkan Böcek’in
Finike ziyaretinde gündeme gelen iki mahallenin içme suyu problemini gidermek için
ASAT ekipleri çalışma başlattı.
Temmuz Ayı’nda belediye bürokratları ile birlikte Finike’yi ziyaret eden Antalya Büyükşehir
Belediye Başkanı Muhittin Böcek, toplantıda özellikle muhtarlar tarafından dile getirilen
sorunların çözümü noktasında hemen harekete geçti. Başkan Böcek, toplantıda evlere su
basıncının az geldiğini söyleyen Kale Mahalle Muhtarı Tahsin Ulutaş’a verdiği sözü tuttu.
ASAT ekipleri Kale Mahallesi ve Eski Mahalle’nin içme suyu sorununu çözüme kavuşturmak
için çalışmalara başladı.
2.2 KM’LİK YENİ HAT DÖŞENİYOR
Büyükşehir Belediyesi ASAT Finike ekipleri, Kale Mahallesi ve Eski Mahalle’de zayıf,
yıpranmış ve yetersiz şebeke hatlarını yeniliyor. İki mahallede özellikle yazın yaşanan
sorunun çözümü için ASAT ekipleri tarafından 2.2 km’lik yeni içme suyu hattı döşeniyor.
BAŞKAN GEYİKÇİ’DEN BAŞKAN BÖCEK’E TEŞEKKÜR
ASAT tarafından yürütülen çalışmaları yakından takip eden Finike Belediye Başkanı Mustafa
Geyikçi de özellikle yaz aylarında büyük sorun teşkil eden bu ihtiyacın çözümü noktasında
vakit kaybetmeden harekete geçen Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek ve
ASAT’a teşekkür etti. Başkan Geyikçi, ''Büyükşehir Belediye Başkanımız Muhittin Böcek
önce halk diyerek her ihtiyacımızı anında karşılıyor. ASAT’ın ilçemizde yaptığı çalışmalarla
Finike'de içme suyu akmayan musluk kalmayacak'' dedi.


Etiketler: ANTALYA ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ FİNİKE İÇME SUYU

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

SAĞLIĞA PEDALLA!

SAĞLIĞA PEDALLA!


8 yıl önce Best Haber

Ülkemizin de en büyük sorunlarından biri olan çocuk yaşta obezitenin önlenmesi için Kepez’de okul düzeyinde projelere imza atılıyor.

Sağlığa Pedalla “eTwinning” Proje Eğitimleri kapsamında “Trafikte Güvenli Bisiklet Sürüş Uygulaması...

Konyaaltı Belediyesi’nde ‘bağımlılık’ eğitimi

Konyaaltı Belediyesi’nde ‘bağımlılık’ eğitimi Konyaaltı Belediyesi, hizmet içi eğitim seminerleri çerçevesinde belediye personeline ‘bağımlılıkla mücadele farkındalık eğitimi’ verdi.

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen &lsq...

Vali Funda Kocabıyık, Yörük ve Türkmen derneklerinin yöneticilerini ağırladı

Ege, Akdeniz ve İç Anadolu'da 12 ilde faaliyet gösteren 30 Yörük Türkmen

derneğinin başkan ve temsilcileri, Uşak Valisi Funda Kocabıyık'ı ziyaret etti.

Yedi gün süren 120 kilometrelik yörüklerin yolculuklarının son gününde gün boyu

toplam 20 kilome...