loader
Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Başkan Böcek, "Ata'mızın izinde yürümeye devam ediyoruz"
 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı. Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhitin Böcek, "Atatürk'ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda Antalya'yı daha ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük önder Atatürk'ün izinde yürümeye devam ediyoruz" dedi.


Etiketler: ATATÜRK GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAYILDÖNÜMÜ BAŞKANMUHİTTİNBÖCEK ANTALYA AKDENİZ ATATÜRKKÜLTÜRMERKEZİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Yeni askerlik sistemi düzenlemesi yasalaştı!

Yeni askerlik sistemine ilişkin düzenleme Meclis Genel Kurulu'nda 335 oyla kabul edildi. Yasayla, askerlik süresi altı aya inecek ve bedelli askerlik uygulaması kalıcı hale getirilecek. Yasanın yürürlüğe girmesi sonrasında yaklaşık 100 bin kişinin terhis olması bekleniyor.

Yeni askerlik sistemine ili...

Evleri yanan ailelere Belediye sahip çıktı

Döşemealtı’nda çıkan yangınlarda evleri tamamen yanarak kullanılmaz hale gelen iki aileye

Döşemealtı Belediyesi sahip çıktı. Başkan Genç’in önerisiyle Belediye Meclis’inden oy

birliğiyle evleri yanan ailelere yardım kararı çıktı.

Yeşilbayır Mahalles...

Gazipaşa Belbaşı Yaylası'nda karda mahsur kalan vatandaş kurtarıldı
Haberin Devamı