loader
Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Başkan Böcek, "Ata'mızın izinde yürümeye devam ediyoruz"
 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı. Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhitin Böcek, "Atatürk'ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda Antalya'yı daha ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük önder Atatürk'ün izinde yürümeye devam ediyoruz" dedi.


Etiketler: ATATÜRK GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAYILDÖNÜMÜ BAŞKANMUHİTTİNBÖCEK ANTALYA AKDENİZ ATATÜRKKÜLTÜRMERKEZİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

2019 AvivaSanın ödül yılı oldu

2019 AvivaSanın ödül yılı oldu


7 yıl önce Best Haber

Bireysel emeklilik fon büyüklüğü sektör lideri AvivaSA bu sene, 4’ü uluslararası ve 3’ü ulusal olmak üzere, 7 ayrı ödüle kayık gör&uum...

ASAT Alanya Konaklı Arıtma Tesisi'nin kapasitesini iki katına çıkarıyor
Haberin Devamı
Sivas'taki Fabrikalarda Akıllandı!

Sivas'taki Fabrikalarda Akıllandı!


7 yıl önce Best Haber

İş yapış şekillerinin değiştiği günümüzde akıllı fabrikalar sektörlerin bir numaralı gündem maddesini oluşturuyor. Endüstri 4.0 odağında üretim parkurlarını yenileyen markalar ise bir adım öne geçiyor. Bu farkındalıkla TEZMAKSAN;geliştirdiği I/O link bağ...