loader
Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Başkan Böcek, "Ata'mızın izinde yürümeye devam ediyoruz"
 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı. Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhitin Böcek, "Atatürk'ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda Antalya'yı daha ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük önder Atatürk'ün izinde yürümeye devam ediyoruz" dedi.


Etiketler: ATATÜRK GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAYILDÖNÜMÜ BAŞKANMUHİTTİNBÖCEK ANTALYA AKDENİZ ATATÜRKKÜLTÜRMERKEZİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

MANAVGAT BELEDİYESİ PANDEMİ SÜRECİNDE ÖRNEK SOSYAL BELEDİYECİLİK

Manavgat Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü ekipleri, tüm Türkiye’nin

COVİD 19 virüsüyle mücadele ettiği hassas pandemi sürecinde engelli, hasta,

yaşlı ve bakıma muhtaç vatandaşların yardımına koşmaya devam ediyor.

Manavgat Belediyesi Sosyal Y...

Büyükşehir Belediyesi ilçelere modern toptancı hal kompleksleri kazandırıyor
Kaş Kınık Hali'nde
hummalı çalışma
 
Büyükşehir Belediyesi, Türkiye'nin yaş sebze meyve üretim merkezi konumunda olan Antalya'da mod...
İstanbul Valiliği Arapça tabela konusunda açıklama yaptı

İstanbul Valiliği, kamuoyunda tartışma oluşturan Arapça iş yeri tabelaları hakkında açıklama yaptı. Açıklamada, "İş yeri sahipleri, tabela içeriğinin en az yüzde 75’lik kısmının Türkçe, yüzde 25’lik kısmının Arapça olmak üzere düzenlenmesi hususunda mak...