loader
Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Başkan Böcek, "Ata'mızın izinde yürümeye devam ediyoruz"
 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı. Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhitin Böcek, "Atatürk'ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda Antalya'yı daha ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük önder Atatürk'ün izinde yürümeye devam ediyoruz" dedi.


Etiketler: ATATÜRK GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAYILDÖNÜMÜ BAŞKANMUHİTTİNBÖCEK ANTALYA AKDENİZ ATATÜRKKÜLTÜRMERKEZİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

‘Seyyanen Zam İstiyoruz’

‘Seyyanen Zam İstiyoruz’


6 yıl önce Best Haber

Memur-Sen Antalya İl Başkanı Ünal Hisarkaya, kamu görevlilerinin alım gücünün düştüğünü belirterek seyyanen zammın düşünülmesi gerektiğini belirtti.

Memur-Sen olarak 5. Dönem Toplu Sözleşmesi’nde sundukları tekliflerin kabul edilmiş olsaydı şu an bu tartı�...

Antalya’da miniklere hijyen eğitimi

Muratpaşa Belediyesi, ‘Hijyen Şart’ kampanyası kapsamına Sabiha Gökçen Anaokulu’nda doğal sabun yapım atölyesi kurdu, çocuklara sabun yapımını öğretti.Muratpaşa Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü’nce yürütülen ‘Hijyen Şart” kam...

Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı 25. Yaş Gününü Kutluyor

Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’nın Pera Müzesi Oditoryumu’nda 25’inci kuruluş yılını kutladığı 23 Ocak 2020 Perşembe akşamı, aralarında iş, akademi ve sanat dünyasından pek çok ismin de bulunduğu davetliler duygu dolu anlar yaşadılar.

Çeyrek asra damga vuran olayl...