loader
Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Başkan Böcek, "Ata'mızın izinde yürümeye devam ediyoruz"
 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı. Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhitin Böcek, "Atatürk'ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda Antalya'yı daha ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük önder Atatürk'ün izinde yürümeye devam ediyoruz" dedi.


Etiketler: ATATÜRK GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAYILDÖNÜMÜ BAŞKANMUHİTTİNBÖCEK ANTALYA AKDENİZ ATATÜRKKÜLTÜRMERKEZİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ASKON ve Kızılay'dan İdlib'e yardım Eli

İlk olarak “Acılarınızı Paylaşıyoruz” kampanyasıyla toplanan kışlık giysi, battaniye, gıda paketi,

hijyen malzemeleri, çocuk bezi ve ısıtıcı gibi yardımlarla dolu bir tır, törenle İdlib'e doğru yola

çıktı. Akabinde İdlib’teki yardıma muhtaç aileler ve çocukl...

Başkan Hakan Tütüncü, 540 dönüm alana ektikleri

11 ton buğdayın hasadından 1 milyon 250 bin adet ekmek üretmeyi planladıklarını açıkladı. Tütüncü, üretilen ekmeği de sosyal belediyecilik uygulamaları kapsamında ilçe halkıyla paylaşacaklarını aktardı.

Kepez Belediyesinin, tarıma farkındalık oluşturmak ve atıl tarım arazilerini ü...

DOĞAYI KORUMA PROJESİNİ MANAVGAT BELEDİYESİ’NE TESLİM ETTİ

Manavgat Ali İhsan Barut İlköğretim Okulu 3’ncü sınıf öğrencisi Mustafa

Muhammed Gayretli, “Doğayı Koruma Planım” adlı projesini teslim etmek

amacıyla Manavgat Belediyesi’ni ziyaret etti. Manavgat Belediye Başkanı Şükrü

Sözen’e hitaben yazdığı mektup...