loader
Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Başkan Böcek, "Ata'mızın izinde yürümeye devam ediyoruz"
 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı. Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhitin Böcek, "Atatürk'ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda Antalya'yı daha ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük önder Atatürk'ün izinde yürümeye devam ediyoruz" dedi.


Etiketler: ATATÜRK GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAYILDÖNÜMÜ BAŞKANMUHİTTİNBÖCEK ANTALYA AKDENİZ ATATÜRKKÜLTÜRMERKEZİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Otobüs seferleri azaldı, taksiciler şehirler arası seyahat başlattı

ANTALYA'da koronavirüs tedbirlerinin ardından başka bir ile seyahat valilik iznine bağlanınca ve bu nedenle otobüs seferleri durma noktasına gelince otogardaki taksiciler, şehirler arası yolculuk uygulaması başlattı. Taksiciler, 2 ya da 3'er kişilik grupları 'indirimli' olarak İst...

Engelsiz yürüyüş

Engelsiz yürüyüş


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal’ın öncülüğünde ortak çatı Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve

İnovasyon Merkezlerinin (ASSİM) altında buluşan sivil toplum kuruluşlarının oluşturduğu Engelsiz

Yaşam Platformu, taşıt trafiğine kapalı Kazım Özalp Caddesi’nden ...

Manavgat'ta kolektör hattı yenilendi

Antalya'nın Manavgat ilçesinde sahil yakınından geçen kanalizasyon kolektör hattında meydana gelen arızaya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü ekipleri müdahale etti.

...