loader
Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Başkan Böcek, "Ata'mızın izinde yürümeye devam ediyoruz"
 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı. Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhitin Böcek, "Atatürk'ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda Antalya'yı daha ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük önder Atatürk'ün izinde yürümeye devam ediyoruz" dedi.


Etiketler: ATATÜRK GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAYILDÖNÜMÜ BAŞKANMUHİTTİNBÖCEK ANTALYA AKDENİZ ATATÜRKKÜLTÜRMERKEZİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

TÜRSAB BAŞKANI FİRUZ BAĞLIKAYA  HAYIRLI BİR İŞE İMZA ATTI

TÜRSAB(Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği )  Başkanı FiruzBağlıkaya İzmir’de yoğun iş programı içerisinde, TÜRSAB Batı Antalya Bölge Başkanı Rıza Perçin’in kız isteme merasimine katılarak hayırlı bir işe imza attı. 
TÜRSAB tarafından düzenlenen ve İzmir turizmini...

Deri sektöründe çifte ödül töreni

Deri sektörü; çifte ödül töreni coşkusu yaşadı. Ege Deri ve Deri Mamulleri İhracatçıları Birliği Leather&More Fuarı kapsamında; Deri'n Fikirler Tasarım Yarışması Final Defilesi ve İhracatın Yıldızları Ödül Törenini arka arkaya gerçekle�...

İstanbul Havalimanı'nda seçim sandıkları kuruldu

14 Mayıs'ta yapılacak olan Cumhurbaşkanı ve 28. Dönem Milletvekili Seçimi çerçevesinde yurt dışındaki vatandaşların oy kullanabilmeleri için İstanbul Havalimanında hazırlıklar başladı. Seçim için gerekli olan sandıklar ve oy kabinleri gelen ve giden yolcu katlarına kuruldu.

Yu...