loader
Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Başkan Böcek, "Ata'mızın izinde yürümeye devam ediyoruz"
 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı. Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhitin Böcek, "Atatürk'ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda Antalya'yı daha ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük önder Atatürk'ün izinde yürümeye devam ediyoruz" dedi.


Etiketler: ATATÜRK GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAYILDÖNÜMÜ BAŞKANMUHİTTİNBÖCEK ANTALYA AKDENİZ ATATÜRKKÜLTÜRMERKEZİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Fifteen Seconds Festival’ İstanbul’a geliyor!

İlk olarak 2014 yılında Avusturya’nın Graz şehrinde düzenlenen, şimdiye kadar 20 bine yakın meraklı zihnin bir araya geldiği ve bir anti-konferans özelliği taşıyan Fifteen Seconds Festival, 6 yılın sonunda dünyaya kapılarını İstanbul’dan açıyor. Graz dışında ilk kez 21-22 Nisan 2020’de İstanbu...

Cumhurbaşkanı Erdoğan:Kurallara uyulmazsa daha sıkı tedbirler alınabilir

Cumhurbaşkanı Erdoğan, video konferansla AK Parti il başkanları toplantısında konuşuyor. Gündeme ilişkin önemli değerlendirmelerde bulunan Erdoğan, koronavirüs ile ilgili alınan kurallara uyulmaması halinde daha sıkı tedbirlerin geleceğini dile geti...

MANAVGAT BELEDİYESİ’NDEN ENGELSİZ ULAŞIM DESTEĞİ

Manavgat Belediyesi bünyesinde hizmet veren “Engelli Transfer Araçları”

özellikle pandemi döneminde engelli vatandaşların imdadına yetişti. Engelli

vatandaşlar, belediyenin bu hizmeti sayesinde kamu kurumları, hastaneler

ve tüm işlemlerini rahatlıkla gerçekleştirebiliyor...