loader
Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Başkan Böcek, "Ata'mızın izinde yürümeye devam ediyoruz"
 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı. Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhitin Böcek, "Atatürk'ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda Antalya'yı daha ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük önder Atatürk'ün izinde yürümeye devam ediyoruz" dedi.


Etiketler: ATATÜRK GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAYILDÖNÜMÜ BAŞKANMUHİTTİNBÖCEK ANTALYA AKDENİZ ATATÜRKKÜLTÜRMERKEZİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Arzum’dan Satranç Ustası Kadınlara Anlamlı Destek

54 yıldır kadınların hayatlarında en önemli yardımcılardan biri olan Arzum, Türkiye Satranç Federasyonu (TSF) tarafından gerçekleştirilen Türkiye Kadınlar Satranç Şampiyonası’nın sponsorluğunu üstlendi. 1-8 Mart tarihleri arasında Ankara’da düzenlenen 2020 Arzum Tür...

Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı 25. Yaş Gününü Kutluyor

Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’nın Pera Müzesi Oditoryumu’nda 25’inci kuruluş yılını kutladığı 23 Ocak 2020 Perşembe akşamı, aralarında iş, akademi ve sanat dünyasından pek çok ismin de bulunduğu davetliler duygu dolu anlar yaşadılar.

Çeyrek asra damga vuran olayl...

ANTALYA’NIN İLÇELERİNDE KURULAN İLK KURTARMA TİMİ

AKSEKİ BELEDİYESİ ARAMA KURTARMA EKİBİ GÖREVE BAŞLADI

 

ABAK TATBİKATI GERÇEĞİNİ ARATMADI

 

Antalya’nın ilçelerinde kurulan ilk kurtarma ekibi olan Akseki Belediyesi Arama Kurtarma Ekibi (ABAK), düzenlenen törenle göreve b...