loader
Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Başkan Böcek, "Ata'mızın izinde yürümeye devam ediyoruz"
 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı. Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhitin Böcek, "Atatürk'ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda Antalya'yı daha ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük önder Atatürk'ün izinde yürümeye devam ediyoruz" dedi.


Etiketler: ATATÜRK GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAYILDÖNÜMÜ BAŞKANMUHİTTİNBÖCEK ANTALYA AKDENİZ ATATÜRKKÜLTÜRMERKEZİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kişisel bakım malzemelerine zam gelmeyecek

Dövizde yaşanan hareketlilik sonrası başta hammadde fiyatları olmak üzere, lojistik ve diğer giderlerin artması, 2019 yılında tüm ürün kalemlerinde olduğu gibi kozmetik ve kişisel bakım malzemelerinde de yüksek oranda zamlara neden oldu. Kişisel bakım ve kozmetik malzemeleri, gelişen ihracat hacmi ve artan satı...

Beşiktaş Kulüp Başkanı Fikret Orman'ın teknesini çalıp mülteci kaçırdılar

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ın teknesi, Bodrum'da mülteci kaçırmak isteyen hırsızlar tarafından çalındı. Fikret Orman'ın teknesi Kos'ta terk edilmiş halde bulundu.

Bodrum'daki tekne soygunlarının son mağduru, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret...

İyi Parti Heyeti ATSO’yu Ziyaret Etti

İyi Parti TBMM Grup Başkanı Prof.Dr.İsmail Tatlıoğlu, Genel Başkan Yardımcıları Erhan Usta, Ümit Özlale, Antalya Milletvekilleri Hasan Subaşı ve Feridun Bahşi, İl Başkanı Mehmet Başaran ile yönetim kurulu üyeleri Antalya Ticaret ve Sanayi Odası’nı ziyaret etti.
ATSO Meclis Başkanı Süleyman Öz...