loader
Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Başkan Böcek, "Ata'mızın izinde yürümeye devam ediyoruz"
 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı. Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhitin Böcek, "Atatürk'ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda Antalya'yı daha ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük önder Atatürk'ün izinde yürümeye devam ediyoruz" dedi.


Etiketler: ATATÜRK GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAYILDÖNÜMÜ BAŞKANMUHİTTİNBÖCEK ANTALYA AKDENİZ ATATÜRKKÜLTÜRMERKEZİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Eskiyen su sayaçları yenileniyor

Eskiyen su sayaçları yenileniyor


6 yıl önce Best Haber

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü eskiyen su sayaçlarını ücretsiz olarak yeniliyor. Ekonomik ömrünü dolduran sayaçların yenilenmesi ile vatandaşlara daha sağlıklı ve verimli içme suyu hizmeti sunuluyor.

...
SunExpress, otizmli çocuklar için koştu

Türk Hava Yolları ve Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, Türkiye’deki otizmli çocuklara bağış toplamak amacı ile SunExpress Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan da dahil olmak üzere toplamda 170 SunExpress ekip üyesi ile birlikte Runatolia Uluslararası Antalya Maratonu’na kat...

HEMŞİRELERİMİZİN SORUNLARINA ÇÖZÜM ÜRETİLMELİ

Milletimize şifa dağıtan, fedakâr bir mesleğin cefakâr mensupları

Hemşirelerimizin 12-18 Mayıs Hemşireler Haftası kutlu olsun.

Milletimizin ne zaman bir sıkıntısı yaşasa hemşirelerimizin sağlık

çalışanlarımızın kahramanlıklarına şahit olmuşuzdur.

Pandemide hayatını orta...