loader
Aston Martin'in Elektrikli İlk Otomobili Rapide E, New York'ta Tanıtıldı

Aston Martin'in Elektrikli İlk Otomobili Rapide E, New York'ta Tanıtıldı

Otomobil severler, şu sıralar gözlerini New York'ta yapılan otomobil fuarına dikmiş durumdalar. Geleneksel olarak her sene düzenlenen ve bu sene 119. kez yapılan fuarda birbirinden şık otomobiller sergileniyor. Aston Martin firması ise üreteceği ilk elektrikli motora sahip olan sedanı Rapide E'yi bu organizasyonda tanıttı.

Tamamen elektrikli motordan üretilen Rapide E, fazlasıyla ihtişamlı. 4 saniyeden az sürede 100 km hıza ulaşan araç, 6 litrelik V12 motora ve 600 beygirlik güce sahip. Maksimum hızı 250 km olan Rapide E'nin, tam şarj olabilmesi için gereken süre ise 3 saat. Tam dolu şarjla yaklaşık olarak 320 km mesafe kat edebiliyor.

Aracın hava akım ünitesi elektrikli motora uyumlu olarak tamamen değiştirilmiş durumda. Rapide E'de hem verimliliği artırmak hem de frenlerde soğutmayı sağlamak için yeniden tasarlanan jantlar bulunuyor. 

Araç ilk etapta 155 adet üretilmiş durumda. Modeller sipariş üzerine geliyor ve şirket aracın fiyatını gizlemek için elinden gelen her şeyi yapıyor.

 

KAYNAK:WEBTEKNO.COM

 

Bu haberi kaynağından okumak için lütfen linke tıklayınız; https://www.webtekno.com/aston-martin-rapide-h66861.html


Etiketler: DÜNYA ASTON MARTİN FUAR ELEKTRİK

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Orbital ATK'nın kargo mekiği UUİ'ye fırlatıldı

Uzay aracı ve roket üreticisi Amerikan firması Orbital ATK'ya ait "Cygnus" kargo mekiği uzaya fırlatıldı.

Amerikan Havacılık ve Uzay Dairesinden (NASA) yapılan açıklamada, Uluslararası Uzay İstasyonu...

Oyun severlere müjde

Oyun severlere müjde


7 yıl önce Best Haber

Oyunfor Genel Müdürü Mehmet Dumanoğlu, milyonlarca oyuncuya hizmet veren dijital platformlarının Türkiye’de 65 oyunun yetkili satıcısı olarak, oyunları ve içerikleri ilk kaynaktan satın aldığını söyledi.

Stok sorunu yaşanmaması için özel o...

 EN ÇOK MOBİL İNTERNET KULLANAN BEŞİNCİ İL ANTALYA

Vodafone’lular, 2020’yi kesintisiz iletişimle karşıladı. Yeni yıla girerken yaklaşık 513 milyon dakika konuşan, 101 milyon SMS gönderen ve 11 milyon GB mobil internet kullanan Vodafone aboneleri, sevdikleriyle bol bol haberleşmenin keyfini yaşadı. Antalya, 2020’ye girerken en çok mobil internet kullanan be�...