loader
Aşk Grevi sahnelenmeye devam ediyor

Aşk Grevi sahnelenmeye devam ediyor

Antalya´nın Finike ilçesindeki tarihi Şekerci Han'da düzenlenen tiyatro günleri etkinliğinde sahnelenen 'Aşk Grevi' adlı oyun yeniden Akdeniz Üniversitesi Hukuk Fakültesi Konferans Salonunda tiyatro severlerle buluşacak.

 Finike Belediyesi'nin düzenlediği tiyatro günleri etkinliği kapsamında 22 Şubat akşamı Finike halkıyla buluşan Aşk Grevi adlı oyun İlçe merkezindeki tarihi Şekerci Han'da sahnelendi.

 Savaş Aykılıç'ın yazdığı  Erkan Altay´ın yönettiği Aşk Grevi oyununda, savaşın getirdiği yıkıma daha fazla dayanamayan kadınlar, barış ortamı sağlanıncaya kadar erkeklerine uyguladıkları aşk yasağını mizahi dille anlatıyorlar. Antik dönemden günümüze dair kesitler de sunulan bu keyifli oyun seyircinin yoğun ilgisi sebebiyle 28 Şubat 2020 Cuma akşamı saat 20.00 de Hukuk Fakültesi Konferans Salonunda bir kez daha tiyatro severlerle buluşacak.

 Aşk Grevi oyuncuları “Tüm Antalya halkını ve tiyatro sever dostlarımızı bu kahkaha tufanı oyunu izlemeye bekliyoruz.” dediler.

 


Etiketler: ANTALYA AKDENİZ FİNİKE ŞEKERCİHAN TİYATROGÖSTERGESİ AŞKGREVİ FİNİKEBELEDİYESİ SAVAŞAYKILIÇ ERKANALTAY KÜLTÜRSANAT ANTALYADUYURU ANTALYAHAKKINDA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ROMEO VE JULIET İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI

Antalya Devlet Opera ve Balesi, Shakespeare’in aynı adlı eserinden hareketle Çaykovski’nin bestelediği ve müzik düzenlemesi Tolga Taviş’e ait olan, libretto ve koreografisi ise Volkan Ersoy ve Armağan Davran tarafından hazırlanan “Romeo ve Juliet” balesini 18 Ocak Cumartesi saat 20.00 Haberin Devamı

Muhtarlar en iyi menemeni yapmak için yarıştı

Kumluca Toptancı Hali’nde düzenlenen Domatexpo Domates Yetiştiriciliği ve Teknolojileri Fuarı’nın son gününde muhtarlar en güzel menemeni pişirmek için ter döktü. 10 mahalle muhtarının katıldığı yarışmada çekişmeli anlar yaşandı. Muhtarlara eşleri de yardım etti. 15 dakika iç...

Antalya’da Bir Kurum: Antalya Devlet Opera ve Balesi

1990’lı yılların  başında kültür sanat insanlarının buluşma noktası Kaleiçi Sanatevi’ydi. Orada söyleşiler yapılıyor, sergiler açılıyor, konserler veriliyordu.  Benim de katıldığım resim kursları açılıyordu. Ayrıca, yiyecek, içecek sunumuyla da akşamüstü insa...